logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Burial 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خاکسپاری با کیفیت عالی

دانلود فیلم خاکسپاری دوبله فارسی The Burial 2023
دانلود فیلم خاکسپاری دوبله فارسی The Burial 2023

 

 

خاکسپاری یک فیلم درام حقوقی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مگی بتز و نویسندگی بتز و داگ رایت است. این داستان کاملاً بر اساس داستان واقعی وکیل ویلی ای. گری و شکایت موکلش جرمیا جوزف اوکیف علیه شرکت تشییع جنازه Loewen است، همانطور که در مقاله نیویورکر به همین نام در سال 1999 توسط جاناتان هار مستند شده است. جیمی فاکس در نقش گری، تامی لی جونز در نقش اوکیف، جرنی اسمولت، مامودو آتی و بیل کمپ در این فیلم بازی می‌کنند.

خاکسپاری برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در 11 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و توسط استودیوی آمازون MGM به صورت محدود در تاریخ 6 اکتبر 2023 منتشر شد، قبل از پخش از طریق Prime Video در 13 اکتبر 2023.

جرمیا جوزف اوکیف، صاحب خانه تشییع جنازه که از نظر مالی مشکل دارد، مجبور می شود برای برآورده کردن خواسته های مالی کمیسیون بیمه ایالتی می سی سی پی، بخش هایی از کسب و کار خود را بفروشد. او با ریموند لوون از گروه لوون قرارداد می بندد که هرگز به توافق شفاهی آنها عمل نمی کند. وکیل جوان او، هال داکینز، پیشنهاد می کند که لوون عمداً در تلاش است تا اوکیف را به ورشکستگی بکشاند تا کل تجارت او را ربوده باشد.

اوکیف خشمگین به پیشنهاد داکینز، ویلی ای گری، وکیل آسیب‌دیده را استخدام می‌کند، زیرا فکر می‌کند که وکیل قراردادی سفیدپوستش، مایک آلرد، نمی‌تواند هیئت منصفه احتمالا سیاه پوست را متقاعد کند. تنش بین آلرد و گری زمانی بالا می‌رود که او به عنوان وکیل اصلی معرفی شد و پیشنهاد تسویه حساب را رد کرد و در عوض آن را به 100 میلیون دلار افزایش داد. به محض دریافت پیشنهاد، لوون یک تیم وکیل سیاه پوست را به دلایل مشابه با مام داونز استخدام می کند.

در دادگاه، زمانی که داونز شخصیت خود را زیر سوال می برد و به مشکلات مالی خود اشاره می کند، اوکیف در گوشه ای قرار می گیرد که از معاملات تجاری با یک جنایتکار محکوم شده است. اوکیف با سرزنش گری، آلرد را به عنوان وکیل اصلی جایگزین او می کند. داکینز شاهدی ارزشمند است که القا می کند که لوئن به جوامع اقلیت بیش از حد هزینه می کند. داونز به نوبه خود آلرد را زیر سوال می برد و فاش می کند که پدربزرگش یکی از اعضای کوکلوکس کلان بوده است. وقتی گری از آلرد دفاع می کند، تیم حقوقی سیاه پوست عصبانی او را ترک می کند. آلرد متوجه می شود که بیش از حد به خطر افتاده است و از پرونده عقب نشینی می کند تا به تیم شانس بیشتری برای برنده شدن بدهد.

درست زمانی که اوکیف تصمیم می گیرد پرونده را کنار بگذارد، داکینز سرنخ کلیسای ملی باپتیست سیاه پوست را کشف می کند و فاش می کند که گروه لوئن در واقع از اعضای کلیسا برای فروش بسته های گران قیمت به دیگر اعضای جامعه سیاه پوست سوء استفاده کرده است. وقتی ریموند لوون در دادگاه با این موضوع مواجه می‌شود و پشیمان نمی‌شود، هیئت منصفه به نفع اوکیفز تحت فشار قرار می‌گیرد و به او 500 میلیون دلار غرامت می‌پردازد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خاکسپاری دوبله فارسی The Burial 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!