logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Transformers: Rise of the Beasts 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی تبدیل شوندگان 7: ظهور جانوران با کیفیت عالی

دانلود فیلم تبدیل شوندگان 7 دوبله فارسی Transformers: Rise of the Beasts 2023
دانلود فیلم تبدیل شوندگان 7 دوبله فارسی Transformers: Rise of the Beasts 2023

 

Transformers: Rise of the Beasts یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول 2023 است که بر اساس خط اسباب‌بازی ترانسفورمرز هاسبرو ساخته شده است و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی Beast Wars قرار گرفته است. این فیلم هفتمین قسمت از مجموعه فیلم های لایو اکشن Transformers است. این فیلم به عنوان دنباله مستقل بامبلبی (2018) و پیش درآمد تبدیل شوندگان (2007)، توسط استیون کپل جونیور بر اساس فیلمنامه ای از جوبی هارولد، دارنل متایر، جاش پیترز، اریش هوبر، و جان هوبر کارگردانی شد. بازیگرانی چون آنتونی راموس و دومینیک فیشبک و همچنین استعدادهای صداپیشگی ران پرلمن، پیتر دینکلیج، میشل یئو، لیزا کوشی، میکالا جائه رودریگز، پیت دیویدسون، کولمن دومینگو، کریستو فرناندز، تونگای چیریسا، و پیتر کالن، بازیگران معمولی فرنچایز در حال بازگشت، هستند. جان دی ماجیو و دیوید سوبولوف

به دنبال موفقیت تجاری و انتقادی بامبلبی، پارامونت پیکچرز و هاسبرو در اوایل سال 2019 دنباله آن را اعلام کردند. در نوامبر 2020، کپل به عنوان کارگردان این فیلم استخدام شد. تا سال 2021، راموس و فیش بک برای نقش های اصلی انسانی انتخاب شدند و جزئیات فیلم در تابستان همان سال در یک رویداد مجازی که توسط پارامونت برگزار شد، فاش شد. مایکل بی، کارگردان پنج فیلم اول لایو اکشن Transformers و تهیه کنندگی بامبلبی، بار دیگر به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. عکاسی اصلی از ژوئن تا اکتبر 2021 با مکان های فیلمبرداری از جمله لس آنجلس، پرو، مونترال و شهر نیویورک انجام شد.

Transformers: Rise of the Beasts اولین نمایش خود را در مارینا بی سندز در سنگاپور در 27 می 2023 انجام داد و در 9 ژوئن 2023 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که سکانس‌های اکشن آن، شیمی بین قهرمان‌های انسانی و پیشرفت‌هایی که نسبت به پنج قسمت به کارگردانی خلیج داشت، تحسین می‌کردند، هرچند انتقادها به اوج آن می‌رسید. این فیلم 205 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی در مقابل بودجه تولید 195 تا 200 میلیون دلار فروخته است.

دنیای خانه ماکسیمال ها، یک نژاد پیشرفته از سایبرترونی ها با حالت های جانوری، مورد حمله خدای تاریک سیاره خوار Unicron قرار می گیرد. منادیان او، Terrorcons و ارتشی از عقرب‌های Predacon، به رهبری Scourge، به دنبال این هستند که بزرگ‌ترین فناوری Maximals، Transwarp Key را برای استاد خود به دست آورند، که می‌تواند درگاه‌هایی را در فضا و زمان باز کند. رهبر ماکسیمال، آپلینک، خود را قربانی می کند تا به ماکسیمال های دیگر اجازه دهد تا قبل از اینکه یونیکرون آن را ببلعد، از سیاره فرار کنند. اکنون تحت فرمان Optimus Primal، Maximal ها از کلید برای فرار به زمین استفاده می کنند.

در سال 1994 در بروکلین، نوح دیاز، کارشناس الکترونیک نظامی سابق، تلاش می‌کند تا شغلی برای حمایت از خانواده‌اش بیابد، و توسط دوستش ریک متقاعد می‌شود که یک پورشه 911 را برای فروش بدزدد، اما متوجه می‌شود که این خودرو همان اتوبات میراژ در لباس مبدل است. همزمان، کارآموز موزه، النا والاس، مجسمه باستانی یک شاهین را با نماد ماکسیمال مطالعه می کند و به طور تصادفی آن را می شکند تا نیمی از کلید Transwarp پنهان در داخل آن را آشکار کند. کلید یک پالس انرژی را آزاد می کند که توسط Optimus Prime تشخیص داده می شود که سایر Autobots را احضار می کند. در میانه تلاش نوح برای سرقت با میراژ تماس گرفته می‌شود و نوح به ماموریت روبات‌ها برای بازیابی کلید هدایت می‌شود تا آنها بتوانند از آن برای بازگشت به دنیای خود، Cybertron، استفاده کنند.

ترورکان ها که با امضای کلید کشیده شده اند به زمین می رسند و النا درگیر درگیری می شود که تبهکاران به اتوبات ها در خارج از موزه حمله می کنند. Scourge بامبلبی را غیرفعال می کند و نیمه کلید را قبل از رسیدن Maximal Airazor می دزدد و او را بیرون می کند. Airazor به Autobots توضیح می دهد که ماکسیمال ها هزاران سال است که روی زمین پنهان شده اند و کلید Transwarp را به دو قسمت تقسیم کرد تا از دست یونیکرون دور بماند. با وجود خطر، Optimus Prime اصرار دارد که کلید دوباره سرهم شود تا Autobots بتوانند از آن برای بازگشت به خانه استفاده کنند، در حالی که نوح مخفیانه نقشه می کشد تا کلید را نابود کند تا دنیای خود را ایمن نگه دارد.

مطالعات النا به او این امکان را می دهد که استنباط کند که نیمه دیگر کلید باید در معبدی مخفی در پرو قرار داشته باشد و گروه با هواپیمای باری تله جغجغه ای Autobot، Stratosphere به بیرون می روند. در پرو، آنها با Autobot Wheeljack مستقر در محلی ملاقات می کنند، که آنها را به معبد هدایت می کند، اما به زودی متوجه می شود که نیمه دیگر کلید دیگر آنجا نیست. ترورکان ها یک بار دیگر حمله می کنند و نبرد با خراب کردن Airazor توسط Scourge با انرژی تاریک Unicron به پایان می رسد. متعاقباً، Autobots با Optimus Primal و ماکسیمال‌های دیگر آشنا می‌شوند که توضیح می‌دهند که نیمه دوم کلید را جابجا کرده‌اند و آن را به قبیله‌ای انسانی که در طول هزاران سال با آنها کار کرده‌اند سپردند. فساد اسکورج بر ایرزور غلبه می کند و او را دیوانه می کند و پریمال مجبور می شود او را بکشد تا النا را نجات دهد. در هرج و مرج، نوح سعی می کند نیمه دوم کلید را از بین ببرد، اما توسط Optimus متقاعد می شود که این کار را نکند. در عوض توسط اسکورج دزدیده می‌شود، که سپس دو نیمه را دوباره در بالای یک آتشفشان جمع می‌کند، یک برج برپا می‌کند و دریچه‌ای را در بالای زمین باز می‌کند که به زودی یونیکرون از طریق آن خواهد رسید.

Optimus Prime و Noah با دیدن اینکه انگیزه های خودخواهانه آنها را به کجا رسانده است، توافق می کنند که برای شکست دادن نیروهای شیطان با یکدیگر همکاری کنند. در حالی که Autobots و Maximals با Terrorcons و Predacons مبارزه می‌کنند، نوح و النا یواشکی به کلید Transwarp نزدیک می‌شوند و قصد دارند آن را با کد دسترسی که Elena کشف کرده است غیرفعال کنند. در این نبرد، میراژ توسط اسکورج به شدت زخمی می‌شود، اما بدن آسیب‌دیده‌اش را به لباسی برای نوح تبدیل می‌کند تا بتوانند با هم بجنگند. پالس انرژی آزاد شده توسط کلید، ذخایر Energon خفته را در زیر دره ای که Bumblebee در آن نگهداری می شد، فعال می کند، که بدن غیرفعال شده او را با Energon تزریق می کند و او را به زندگی باز می گرداند، و احیای او جریان نبرد را تغییر می دهد. Optimus Prime Scourge را می کشد، اما نه قبل از اینکه دومی به کنسول کنترل آسیب برساند تا از خاموش شدن آن جلوگیری کند. پرایم که مایل به قربانی کردن خود است، کلید را از بین می برد و پورتال را فرو می ریزد، اما نوح و پریمال می توانند او را از مکیده شدن در گرداب در حال انفجار نجات دهند.

پس از درگیری، Autobots که اکنون هیچ وسیله ای برای بازگشت به Cybertron ندارند، زمین را به عنوان خانه جدید خود اعلام می کنند و قول می دهند که به محافظت از آن همراه با Maximals ادامه دهند. النا به دلیل کشف معبد در پرو شناخته می شود، در حالی که نوح برای یک شغل امنیتی در یک مصاحبه شرکت می کند، اما متوجه می شود که در واقع برای پیوستن به سازمان مخفی دولتی G.I دعوت شده است. جو

در صحنه‌ای که در اواسط فیلم‌ها وجود دارد، نوح موفق می‌شود میراژ را با استفاده از قطعات ناخواسته پورشه از ریک تعمیر کند، او متوجه می‌شود که ماشین یک ترانسفورماتور است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تبدیل شوندگان 7 دوبله فارسی Transformers: Rise of the Beasts 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!