logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Gurudev Hoysala 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گورودف هویسالا با کیفیت عالی

دانلود فیلم گورودف هویسالا دوبله فارسی Gurudev Hoysala 2023
دانلود فیلم گورودف هویسالا دوبله فارسی Gurudev Hoysala 2023

 

 

Gurudev Hoysala یک فیلم اکشن مهیج به زبان کانادایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ویجی نااژندرا و تهیه‌کنندگی Karthik Gowda و Yogi است. جی راج زیر پرچم KRG Studios. دانانجایا، امروتا آیینگار، بی. اس. آویناش، آچیوت کومار، نوین شانکار، آنیرود بات، مایوری ناتاراج و راجش ناتارانگا در این فیلم ایفای نقش می کنند. B. Ajaneesh Loknath موسیقی متن و پس‌زمینه آن را ساخته است، در حالی که فیلمبرداری توسط Karthik انجام شده است.  این فیلم بیست و پنجمین فیلم دانانجایا به عنوان یک بازیگر است.

بازرس Gurudev Hoysala به Athani، Belagavi منتقل می شود، جایی که مافوقش به او مأموریت می دهد تا SI Bhargav را که در مورد مافیای شن تحقیق می کرد، پیدا کند. در همین حال، هویسالا پس از این که معتقد است آنها یتیم هستند و عاشق یکدیگر هستند، ازدواجی بین یک دختر طبقه بالا بهومی و دوست پسر طبقه پایین ترش راوی ترتیب می دهد. همه چیز برای هویسالا تغییر می کند زیرا او متوجه می شود که Bhoomi دختر صاحبخانه ای به نام Daada است. با این کار، هویسالا شروع به ردیابی راوی و بهومی می‌کند، جایی که از دوست راوی، ماچه می‌فهمد که راوی در واقع بهومی را دوست نداشت، بلکه از او فقط به عنوان یک پیاده استفاده کرد تا از Daada به دلیل توهین به جامعه آنها انتقام بگیرد.

سرسپردۀ Daada بالی نیز در مورد این موضوع از ASI Sampath مطلع شد، جایی که راوی را در یک نمایشگاه گاو پیدا کرد، اما راوی پس از نبرد هویسالا با بالی برای تصرف راوی فرار می‌کند. هویسالا سرانجام راوی و بومی را پیدا می کند، جایی که راوی نشان می دهد که می خواست با کمک به بهارگاو برای به دست آوردن شواهدی مبنی بر دخالت Daada در مافیای شن، انتقام حقارت را بگیرد، اما پس از اینکه متوجه عشق بومی به او شد، از دشمنی خود با Daada دست کشید. بالی سعی می کند راوی را تمام کند، اما هویسالا او را شکست داده و دستگیر می کند. راوی و بومی با خیال راحت توسط کمیسر شهر پراکاش به زادگاهشان فرستاده می شوند.

در همین حال، هویسالا متوجه می‌شود که بالی پس از آسیب رساندن به دوستش و پسر دادا، نانا، پشت مرگ بهارگاو است. پلیس جسد بهارگاو را پیدا می کند و مراسم تشییع جنازه او را به درستی انجام می دهد. هویسالا متوجه می‌شود که راوی مرده است، در آنجا با پراکاش روبرو می‌شود و متوجه می‌شود که دادا و نانا پس از ترک پراکاش به راوی و بهومی حمله کردند و معتقد بودند که دادا آنها را بخشیده است. در حالی که راوی مرد، بومی زنده ماند و فرزند راوی را باردار بود. دادا و نانا از این موضوع مطلع می شوند و نانا را می فرستند تا به ایستگاه پلیسی که بومی در آن نگهداری می شود حمله کند. پس از اینکه یک سامپات اصلاح شده از نقشه آنها مطلع شد، هویسالا به موقع می رسد و در یک برخورد نانا را می کشد.

دادا خشمگین بالی را از زندان بیرون می آورد. بالی شروع به هدف قرار دادن مقامات پلیسی می کند که برای هویسالا کار می کنند، که هویسالا را به سازماندهی یک اعتصاب سوق می دهد، بنابراین بدون حضور پلیس در شهر هرج و مرج ایجاد می کند. در حالی که مردم خواستار عدالت برای مرگ راوی هستند، هویسالا در نهایت حکم دستگیری دادا را دریافت می کند، اما پراکاش قبل از جلسه دادگاه کشته می شود و دادا آزاد می شود. با وجود این، هویسالا نقشه ای را برای پایان دادن به دادا تشکیل می دهد، جایی که او شورش های جمعی را در خارج از محوطه دادگاه ایجاد می کند و در نهایت دادا را می کشد و بالی را ناک اوت می کند، بنابراین عدالت را برای مرگ راوی فراهم می کند. پس از این، هویسالا و تیمش به دلیل تلاش ناموفق خود برای جلوگیری از شورش هایی که باعث خسارت مالی می شوند، تعلیق می شوند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گورودف هویسالا دوبله فارسی Gurudev Hoysala 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!