logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (10 رای)
59/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم No Hard Feelings 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی بدون احساسات سخت با کیفیت عالی


دانلود فیلم بدون احساسات سخت No Hard Feelings 2023
دانلود فیلم بدون احساسات سخت No Hard Feelings 2023

 

بدون احساسات سخت (به انگلیسی: No Hard Feelings) یک فیلم کمدی جنسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جین استاپنیتسکی بر اساس فیلمنامه‌ای است که او با همکاری جان فیلیپس نوشته است. جنیفر لارنس (که تهیه کننده هم هست) در نقش یک راننده 32 ساله اوبر که به تبلیغی برای قرار گذاشتن با یک جوان 19 ساله خجالتی به نام پرسی (با بازی اندرو بارت فلدمن) پاسخ می دهد تا اعتماد به نفس او را قبل از ورود به دانشگاه افزایش دهد. لورا بنانتی، ناتالی مورالس و متیو برودریک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این پروژه در اکتبر 2021 اعلام شد، زمانی که Sony Pictures Releasing و Columbia Pictures برنده جنگ مناقصه بین Apple Original Films، Netflix و Universal Pictures شدند. لارنس به گروه بازیگران پیوست و با استوپنیتسکی که برای کارگردانی فیلم همراه بود، فیلم را تهیه کرد. بسیاری از بازیگران در سپتامبر تا اکتبر 2022 به آن ملحق شدند. فیلمبرداری در اواخر سپتامبر در مکان‌های مختلف شهرستان ناسائو در منطقه شهری نیویورک، قبل از پایان نوامبر بعدی آغاز شد.

No Hard Feelings توسط Sony Pictures Releasing در 23 ژوئن 2023 در ایالات متحده اکران شد و بیش از 86 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

مدی بارکر 32 ساله راننده و بارمن اوبر در مونتاوک، نیویورک است. او پس از بازپس گیری ماشینش با ورشکستگی روبرو است زیرا بدهکار مالیات بر دارایی خانه ای است که از مادرش به ارث برده است. او که ناامید از از دست دادن خانه است، یک پست غیرمعمول کریگزلیست را می پذیرد. کارفرمایان جدید او، یک جفت سرمایه‌گذار ثروتمند رمزارز معروف به بکر، از او می‌خواهند در ازای دریافت یک بیوک رگال، با پسر 19 ساله‌شان پرسی بکر، قرار ملاقات بگذارد. از آنجایی که پرسی خجالتی است و هیچ تجربه ای با دختران، نوشیدن مشروبات الکلی، مهمانی ها یا رابطه جنسی نداشته است، والدین او امیدوارند تا قبل از حضور در دانشگاه پرینستون در پاییز، اعتماد به نفس او را افزایش دهند.

مدی تلاش می کند تا پرسی را در پناهگاه حیواناتی که داوطلبانه در آن حضور دارد اغوا کند. با این حال، پس از پیشنهاد سفر به خانه، او به اشتباه فکر می کند که او قصد ربودن او را دارد و اسپری فلفل به او می زند. با وجود این، آنها موافقت می کنند که روز بعد به یک قرار بروند. مدی و پرسی شب بعد در یک بار ملاقات می کنند و سپس در ساحل غواصی می کنند. در حالی که آنها در آب هستند، گروهی از نوجوانان مست سعی در سرقت لباس های آنها دارند. مدی به صورت برهنه با آنها مبارزه می کند و پرسی را می ترساند که می خواهد او را به خانه ببرند. وقتی او می خواهد بدون او برود، او برهنه روی ماشینش می پرد و آنها از پلیس پیشی می گیرند. او و پرسی سعی می‌کنند رابطه جنسی داشته باشند، اما او از اضطرابش جوش می‌زند، بنابراین مدی از او پرستاری می‌کند.

مدی و پرسی به معاشرت خود ادامه می دهند و بیشتر در مورد یکدیگر به اشتراک می گذارند و دوستی برقرار می کنند. هر دو فاش می‌کنند که هرگز به مجلس رقص نرفته‌اند، بنابراین شب‌های مجلسی را تقلید می‌کنند و به یک شام شیک می‌روند. پرسی در رستوران با یکی از آشنایان مدرسه آشنا می شود که او را به مهمانی دعوت می کند. پس از اینکه او و مدی در مورد برنامه های بلندمدت خود با هم اختلاف پیدا کردند، او به مهمانی می رود در حالی که مدی به دنبال او می گردد. او پس از مصرف ایبوپروفن با الکل او را پیدا می کند. پرسی به عشق خود به مدی اعتراف می کند.

روز بعد، پرسی به پدر و مادرش می گوید که می خواهد با مدی در مونتاک بماند. پدرش در وحشت، اگر او را متقاعد کند که به پرینستون برود، ماشین را به او پیشنهاد می کند. پرسی ناخواسته معامله مدی با والدینش را می شنود. او مدی را به شام ​​با والدینش دعوت می کند و فاش می کند که از معامله آنها با خبر است. در حالی که مدی و والدینش بر سر اینکه چه کسی این معامله را به او گفته بحث می کنند، پرسی بیوک خود را به درخت می زند و به شدت به درخت آسیب می رساند. هنگامی که او برمی گردد، پرسی سعی می کند با مدی رابطه جنسی داشته باشد. پس از انزال زودرس، یک پرسی خیانت شده به رابطه آنها پایان می دهد.

مدی ماشین آسیب دیده را می گیرد و مصمم به پرداخت بدهی های خود می شود. پس از Ubering برای باقی مانده تابستان، او موفق می شود پول کافی برای نجات خانه خود و تعمیر ماشینش پس انداز کند. مدی هیجان زده به دوستانش جیم و سارا می گوید، اما سارا از مدی می پرسد که آیا واقعاً می خواهد در مونتاک بماند یا این کار را فقط برای مادرش انجام می دهد. این زوج همچنین اعتراف می کنند که به دلیل هزینه های مسکن از مونتاوک به فلوریدا نقل مکان می کنند. مدی به زندگی خود فکر می کند و سعی می کند اشتباهات خود را اصلاح کند. او دوباره با پرسی در یک میکسر پرینستون متحد می شود و به خاطر خیانت به او عذرخواهی می کند. وقتی مدی روی کاپوت ماشینش می پرد، پرسی که متقاعد نشده شروع به رانندگی می کند. پرسی که قادر به دیدن نیست، ماشین را به اقیانوس می زند. همانطور که ماشین یدک‌کش می‌شود، این زوج آشتی می‌کنند و قول می‌دهند که دوست بمانند. مدی تصمیم می گیرد خانه را به جیم و سارا بفروشد و به کالیفرنیا نقل مکان کند.

بعداً، مدی در حالی که در راه کالیفرنیا است، پرسی را به پرینستون می‌برد و فاش می‌کند که میلو، یک سگ پلیس سابق معتاد به کوکائین را که در پناهگاهی که پرسی داوطلب شده بود، به فرزندی قبول کرده است. مدی قول می‌دهد در تمام مدت رانندگی با پرسی به کالیفرنیا تماس بگیرد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بدون احساسات سخت No Hard Feelings 2023

نظرات

  1. 09934455179
    09934455179

    عالی بود ممنون از برنامه نویسان 👍😘

دیدگاهتان را بنویسید!