logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (4 رای)
37%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی اعلام قرمز 2021 با کیفیت عالی 4K 1080p


دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم

اعلام قرمز (به انگلیسی: Red Notice) یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی راسون مارشال توربر است. دواین جانسون در نقش یک مامور اف‌بی‌آی بازی می‌کند که با اکراه با یک دزد هنری مشهور (رایان رینولدز) همکاری می‌کند تا یک جنایتکار بدنام‌تر (گال گدوت) را دستگیر کند. اعلام قرمز سومین همکاری بین تربر و جانسون پس از اطلاعات مرکزی (2016) و آسمان‌خراش (2018)، سومین همکاری گدوت و جانسون پس از Fast Five و Fast & Furious 6 و دومین همکاری جانسون و رینولدز پس از هابز و شاو است. (2019).

دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم

در ابتدا برای انتشار توسط یونیورسال پیکچرز برنامه ریزی شده بود، اعلام قرمز توسط نتفلیکس برای توزیع به دست آمد. این فیلم در 5 نوامبر 2021 اکران محدودی را آغاز کرد قبل از پخش دیجیتالی روی پلتفرم در 12 نوامبر 2021. اگرچه اعلام قرمز به طور کلی نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد، اعلام قرمز در اولین آخر هفته خود در نتفلیکس به پربیننده ترین فیلم تبدیل شد. دو دنباله، که پشت سر هم ساخته می شوند، در حال حاضر در دست ساخت هستند.

دو هزار سال پیش، مارکوس آنتونیوس به کلئوپاترا سه تخم مرغ جواهری به عنوان هدیه عروسی که نماد فداکاری او بود، هدیه داد. تخم‌ها در اثر زمان گم شدند تا اینکه در سال 1907 دو تخم توسط یک کشاورز پیدا شد و سومین تخم مرغ گم شده باقی مانده بود.

در سال 2021، مامور ویژه جان هارتلی، یک جنایتکار برای اف‌بی‌آی مأمور می‌شود تا به مأمور اینترپل، اورواشی داس، در تحقیق درباره سرقت یکی از تخم‌های نگهداری شده در موزه ملی کاستل سنت آنجلو در رم کمک کند. او تشخیص می دهد که تخم مرغی که به نمایش گذاشته شده جعلی است و تخم مرغ واقعی دزدیده شده است، بنابراین داس اتاق را قفل می کند. با این حال، قبل از بسته شدن اتاق، دزد بین المللی آثار هنری نولان بوث موفق به فرار می شود که توسط هارتلی تعقیب می شود. بوث در نهایت با تخم مرغ به خانه خود در بالی فرار می کند، اما هارتلی را می بیند که همراه با داس و یک تیم حمله اینترپل منتظر او هستند. آنها بوث را دستگیر می کنند و تخم مرغ را بازداشت می کنند. بدون اینکه کسی بداند، رقیب اصلی بوث، سارا بلک با نام مستعار “اسقف” به عنوان یکی از اعضای تیم اعتصاب مبدل می شود و تخم مرغ واقعی را با یک جعلی دیگر در عقب خودرو عوض می کند. روز بعد، داس با هارتلی روبرو می شود و معتقد است که او مسئول دزدی تخم مرغ است. در نتیجه، او را در یک زندان دورافتاده روسیه در سلولی با بوث زندانی می کند.

دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Red Notice 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم

مدت کوتاهی پس از ورود، آنها را به بلک می‌آورند، جایی که او به بوث پیشنهاد می‌دهد تا با هم همکاری کنند تا سومین تخم‌مرغ را بیابند و به هارتلی نشان دهند که او در واقع از مکان آن مطلع است. بوث پیشنهاد متواضعانه خود را رد کرد و او با بیان اینکه تخم دوم را پیدا خواهد کرد ترک می کند. وقتی این کار را می کند، هشدار می دهد که سهم او کمتر خواهد شد. هارتلی به او و بوث پیشنهاد می کند که برای شکست دادن بلک با هم همکاری کنند. اگر بوث به او کمک کند بلک را زندانی کند، بوث جای او را به عنوان دزد شماره یک هنر در جهان خواهد گرفت. این زوج از زندان فرار می‌کنند و به والنسیا می‌روند تا دومین تخم‌مرغ را در اختیار فروشنده اسلحه بدنام سوتو ووس که در حال داشتن توپ بالماسکه است، بدزدند. در آنجا با بلک روبرو می شوند که او نیز قصد سرقت آن را دارد. هر سه به طاق Voce می رسند، جایی که هارتلی و بوث با استفاده از انواع سلاح های غوغا که در خرک به نمایش گذاشته شده اند، قبل از اینکه او آنها را به هم دستبند بزند، با بلک مبارزه می کنند. Voce با جزئیات امنیتی خود می رسد و مردان را دستگیر می کند در حالی که بلک نشان می دهد که او و Voce با هم کار می کنند.

آنها هارتلی را شکنجه می کنند و با این باور که بوث محل سومین تخم مرغ، بلک، صدای دو صلیب را نشان می دهد و به سمت مصر جایی که بوث ادعا می کند آنجاست، می رود. پس از ترک والنسیا، بوث به هارتلی فاش می‌کند که تخم‌مرغ در واقع در آرژانتین است، مکانی که فقط او می‌داند که روی ساعت محبوب پدر مرحومش که زمانی متعلق به رودولف زایخ، متصدی هنری شخصی آدولف هیتلر بود، حک شده بود. پس از سقوط رایش سوم در سال 1945، زایخ با این تخم مرغ از اروپا به آرژانتین گریخت. این دو در جنگل‌های آرژانتین جستجو می‌کنند، جایی که یک پناهگاه مخفی پیدا می‌کنند. در داخل آن آثار بی شماری از نازی ها وجود دارد، از جمله تخم مرغ سوم. بلک از راه می رسد تا با اسلحه از این دو نفر تخم مرغ را بدزدد، اما با ورود داس و تیمی از پلیس محلی قطع می شود. هارتلی، بوث و بلک با یک مرسدس بنز عتیقه فرار می‌کنند و در یک معدن مس متروکه در نزدیکی پناهگاه رانندگی می‌کنند و توسط داس در یک وسیله نقلیه زرهی تعقیب می‌شوند. در نهایت، آنها از بالای یک آبشار خارج می شوند و از آن می پرند و در دریاچه ای در پایین فرود می آیند. بوث با تخم به ساحل شنا می کند، اما متوجه می شود که هارتلی و بلک در واقع شرکای عاشقانه و حرفه ای هستند، هر دو با نام مستعار “بیشاپ”. بوث تخم مرغ را تسلیم می کند و او را با دستبند به درختی در جنگل بارانی رها می کنند.

در قاهره، هارتلی و بلک سه تخم مرغ را به موقع برای عروسی دخترش به یک خریدار میلیاردر مصری تحویل می دهند. این ژست زمانی تحت الشعاع قرار می گیرد که عروس توسط اد شیران خواننده عروسی بیشتر هیجان زده می شود. عروسی متعاقباً با حمله اینترپل داس قطع می شود. هارتلی و بلک تنها در قایق تفریحی خود دوباره با بوث ملاقات می‌کنند و به آنها اطلاع می‌دهد که به داس در مورد حساب جزایر کیمن حاوی مبلغ 300 میلیون دلاری از میلیاردر مصری گفته است که داس آن را مسدود می‌کند. بوث همچنین فاش می‌کند که اینترپل در راه است تا آنها را دستگیر کند، اما به آنها فرصتی برای فرار می‌دهد اگر در سرقت جدیدی به او کمک کنند، که برای انجام آن سه نفر نیاز دارند. آنها موافقت می کنند و فرار می کنند و داس هنگام شروع سرقت خود در موزه لوور پاریس، روی هر سه آنها اعلامیه قرمز می گذارد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Red Notice 2021 اعلام قرمز دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!