logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
20

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bade Miyan Chote Miyan 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی باده میان چوته میان با کیفیت عالی

 

 

دانلود فیلم باده میان چوته میان دوبله فارس Bade Miyan Chote Miyan 2024
دانلود فیلم باده میان چوته میان دوبله فارس Bade Miyan Chote Miyan 2024

 

باده میان چوته میان (ترجمه: Big Master Little Master) یک فیلم اکشن علمی تخیلی زبان هندی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی علی عباس ظفر است که این فیلم را با Jackky Bhagnani، Vashu Bhagnani، Deepshikha Deshmukh و Himanshu Kishan Mehra زیر نظر پوجا تهیه کرده است. سرگرمی و فیلم AAZ. در این فیلم آکشی کومار و تایگر شروف در نقش‌های اصلی، در کنار پریثویراج سوکوماران، منوشی چیلار، آلایا اف، سوناکشی سینها و رونیت روی در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. در این فیلم، دو سرباز سابق با زمان مسابقه می دهند تا هند را از حمله ای قریب الوقوع که توسط یک دانشمند شرور انتقام جو سازماندهی شده است نجات دهند.

باده میان چوته میان در فوریه 2022 اعلام شد. عکاسی اصلی در ژانویه 2023 آغاز شد و تا فوریه 2024 با فیلمبرداری در بمبئی، اسکاتلند، لندن، لوتون، ابوظبی و اردن به پایان رسید. موسیقی متن و موسیقی متن توسط ویشال میشرا و جولیوس پاکیام ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین توسط Marcin Laskawiec و Steven H. Bernard انجام شده است. این فیلم با بودجه 350 کرور روپیه (42 میلیون دلار) یکی از گران ترین فیلم های هندی است که تا کنون ساخته شده است.

یک عامل نقابدار به کاروان هندی که حاوی یک سلاح مرگبار است حمله می کند. مجرم به ارتش هند می گوید که آنها باید با زمان مسابقه دهند تا از نابودی هند جلوگیری کنند. کاپیتان میشا با یک مهاجم نقابدار در شانگهای روبرو می شود. او را به چوب می اندازد، اما زخم هایش به طرز غیرقابل توضیحی فوراً خوب می شوند. میشا ماجرا را به سرهنگ آزاد گزارش می دهد و او به او دستور می دهد تا سربازان دادگاه نظامی فیروز (فردی) و راکش (راکی) را برای این مأموریت استخدام کند.

میشا و راکی ​​به لندن می‌رسند و با پارمیندر (پم)، یک متخصص فناوری اطلاعات که برای کمک به آنها تعیین شده است، ملاقات می‌کنند. آزاد در لندن توسط عامل نقابدار مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. تیم برای بازیابی بسته دزدیده شده به لوله لندن نفوذ می کند. فردی به موقع می رسد تا به آنها کمک کند تا با مردان نقابدار مبارزه کنند. پم قفل طاق را باز می کند و نشان می دهد که بسته در واقع کاپیتان پریا دیکسیت، دوست دختر سابق فردی است. از آنجایی که هارد دیسک ها در معرض خطر هک شدن قرار داشتند، کدهای کاران کاواچ، یک سیستم دفاعی بسیار پیشرفته، در داخل مغز پریا رمزگذاری شدند. عامل نقابدار و ارتشش پریا را گروگان می گیرند و مجرم خود را به عنوان کبیر، دانشمند و دوست سابق فردی و راکی ​​نشان می دهد.

گذشته: کبیر قصد دارد با آخرین اختراع خود به ارتش هند کمک کند: یک برنامه شبیه سازی که در آن کلون های مبتنی بر DNA فردی و راکی ​​می توانند با دستور برنامه ریزی شوند و بدون کشته شدن در جنگ ها پیروز شوند. هنگامی که کبیر قصد خود را برای تسخیر جهان با استفاده از این اختراع آشکار می کند، آزاد به او دستور می دهد که آن را تعطیل کند زیرا این کار خلاف اخلاق است. کبیر طرف را عوض می کند و اختراع را به دشمنان هند می فروشد. پریا این اطلاعات را به آزاد فاش می‌کند، جایی که به فردی و راکی ​​دستور می‌دهند برنامه را نابود کنند و کبیر را زنده بگیرند، اما در نهایت کبیر را می‌کشند و به دلیل رعایت نکردن دستورات به دادگاه نظامی می‌روند، پس از آن فردی با پریا قطع رابطه می‌کند.

حال: کبیر فاش می‌کند که او زنده مانده است، زیرا فردی که به خاطر راکی ​​و فردی درگذشت، در واقع کلون او اکلاویا بوده است. مرگ اکلاویا او را انتقام جویانه کرد زیرا او شبیه یک پسر را دوست داشت. مردان نقابدار در واقع کلون های فردی و راکی ​​بودند. کبیر فاش می کند که آزاد را نیز شبیه سازی کرده و آزاد را کشته است. کبیر پریا را می رباید و فردی و راکی ​​را رها می کند تا بمیرند، اما آنها سرسپردگان کبیر را می کشند و به تیم فاش می کنند که کبیر قصد دارد با غیرفعال کردن کاران کاواچ و انجام حملات هوایی علیه این دو کشور پاکستان و چین را در مقابل هند قرار دهد که باعث شهرت هند می شود. در سطح جهانی خدشه دار شود.

فردی، راکی، میشا و پم به پایگاه کبیر نفوذ می کنند، جایی که کبیر رمز عبور را از مغز پریا رمزگشایی می کند. فردی و راکی ​​در نهایت با کلون های خود روبرو می شوند که به دلیل منبع انرژی داخلی به جوان شدن ادامه می دهند. این دو نفر همه کلون ها را با فریب دادن آنها به شبکه برق می کشند و باعث انفجار آنها می شوند. کبیر قبل از اینکه فردی و راکی ​​او را بکشند، حملات هوایی را آغاز می کند. پریا فاش می کند که “Eklavya” رمز عبور است. کاران کواچ دوباره فعال می شود و از حمله هوایی و جنگ احتمالی جلوگیری می کند. تیم در حالی که کبیر زنده می ماند پایگاه را ترک می کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم باده میان چوته میان دوبله فارس Bade Miyan Chote Miyan 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!