logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Monkey King 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن خارجی شاه میمون با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023
دانلود انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023

 

شاه میمون (به انگلیسی: The Monkey King) یک انیمیشن کمدی اکشن فانتزی کامپیوتری محصول سال ۲۰۲۳ است که از رمان کلاسیک سلسله مینگ الهام گرفته شده است، سفر به غرب. این فیلم به کارگردانی آنتونی استاکی، جیمی او. یانگ را صداپیشگی می‌کند و در نقش فریبکار عنوانی که با شاه اژدها (بوون یانگ) می‌جنگد، صداپیشگی می‌کند. بازیگران نقش‌های صداپیشگی شامل جو کوی، بی‌دی وانگ، جولی هوانگ راپاپورت و استفانی هستند. هسو

این فیلم به عنوان فیلم پایانی بیست و دومین جشنواره فیلم آسیایی نیویورک انتخاب شد، جایی که اولین نمایش جهانی آن در 30 ژوئیه 2023 انجام شد. این فیلم در نتفلیکس در 18 آگوست 2023 در سراسر جهان اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

یک شب، میمونی از سنگی در بالای کوهی بلند متولد می شود و با پرتوهای نوری که از چشمانش ساطع می شود، امپراتور یشم را ناراحت می کند. درست همانطور که امپراتور دستور حذف توله میمون را می دهد، بودا در برابر او ظاهر می شود و دست او می ماند و می گوید که این میمون سرنوشت بسیار مهمی را رقم خواهد زد.

میمون گروهی از میمون‌های دیگر را پیدا می‌کند که تلاش می‌کند به آن‌ها تعلق داشته باشد، اما او بیش از آن وحشی و سرکش است که نمی‌تواند در آن جا بیفتد. یکی از فرارهای او باعث می‌شود شیطانی که میمون‌ها از آن می‌ترسیدند، یعنی دیو ویران، از لانه‌ی کوه خود بیرون بیاید و چنگ بزند. یکی از توله های سرباز برای غذا؛ در نتیجه، میمون تبعید می شود. او برای اثبات شایستگی خود به نیروها، با پرتاب نارگیل برای مبارزه با شیطان تمرین می کند. پس از سال‌ها، وقتی خود را آماده می‌داند، با شیطان روبرو می‌شود، اما آموزش او بی‌اثر می‌شود و توله دیگری ربوده می‌شود. به دنبال پیشنهادی برای آوردن یک سلاح مناسب تر، میمون به قلمرو دریای پادشاه اژدها شیرجه می زند، جایی که او می بیند که بر روی یک ستون درخشان، سلاحی قدرتمند که قصد دارد از آن برای از بین بردن تمام حیات در سطح جهان استفاده کند. در برقراری ارتباط با ستون، میمون آن را به اندازه یک عصا کوچک می کند و فرار می کند.

با عصا در دست، میمون به لانه شیطان باز می گردد، او را شکست می دهد و توله را نجات می دهد. سپس او خود را پادشاه میمون‌ها می‌گذارد، اما بزرگتر نیرو به او هشدار می‌دهد که خودخواهی و طبیعت سرکش او منجر به تنها ماندن او می‌شود. هنگامی که بزرگتر همچنین هشدار می دهد که عصای او فقط باید توسط خدایان استفاده شود، پادشاه میمون جدید تصمیم می گیرد که تبدیل به یک قاتل شیطان شود و در نتیجه حق ورود به بهشت ​​و خدا شدن را به دست آورد. در نهایت، او به دهکده ای می آید که توسط دختر قرمز، یک شیطان آتش، وحشت زده شده است. با تایید دختری به نام لین، میمون کینگ می جنگد و رد گرل را شکست می دهد و لین خود را به عنوان دستیار او متعهد می کند. در بحبوحه جشن پیروزی، پادشاه اژدها از دریای مجاور بیرون می آید تا سلاح ارزشمند خود را پس بگیرد. پس از مبارزه با او، پادشاه میمون دهکده را ترک می کند. لین تگ می کند، اما میمون کینگ به رفتار تحقیرآمیز با او ادامه می دهد. لین که برای او ناشناخته است، ماموری است که توسط پادشاه اژدها استخدام شده است تا به او کمک کند تا در ازای نجات دهکده خشکسالی خود، کارکنان را پس بگیرد.

این دو به قبرستانی می‌رسند، جایی که میمون‌کینگ دریچه‌ای به جهنم باز می‌کند تا به آرشیو روح‌ها برسد و نام خود را از طومار زندگی و مرگش حذف کند، بنابراین جاودانگی به دست می‌آورد و خود را واجد شرایط خدایی می‌کند. پادشاه یاما، حاکم و قاضی اصلی جهنم، آنها را به عنوان افراد خارجی می شناسد و با آنها می جنگد. با کمک لین، پادشاه میمون موفق می شود نام خود را پاک کند، اما این باعث می شود که او صرفاً پیر شود. او برای به دست آوردن جاودانگی کامل، کتاب زندگی ابدی یاما را می دزد و از آن یاد می گیرد که باید یک هلو از باغ زندگی ابدی بخورد. پادشاه اژدها به طرز ماهرانه ای میمون کینگ و لین را به سمت درخت هلویی که سمی مست کننده دارد راهنمایی می کند، اما به طور تصادفی یکی از آنها را خودش می خورد و فرار می کند.

پس از بهبودی و فهمیدن تقلبی بودن هلوها، میمون کینگ از کتاب متوجه می شود که وانگمو، ملکه مادر الهی، مسئول دم کردن اکسیر جاودانگی برای خدایان است. آنها به کاخ جید می روند و به داروخانه آن نفوذ می کنند تا نمونه ای از اکسیر بسازند. Wangmu آنها را در عمل دستگیر می کند و به آنها حمله می کند، اما Monkey King موفق می شود معجون را مصرف کند و در نتیجه کاملاً جاودانه شود. اگرچه لین چندین بار شانس دارد که میمون کینگ را رها کند و ماموریت خود را انجام دهد، او بارها برای کمک به او برمی گردد و میمون کینگ نیز نشان می دهد که با وجود رفتار بی ادبانه اش با او، او نیز به او اهمیت می دهد. وقتی وانگمو خدایان دیگر را احضار می‌کند، پادشاه میمون و لین از بهشت ​​فرار می‌کنند، و در ادامه‌ی صمیمانه، لین اعتراف می‌کند که آرزوی ایجاد تغییر در جهان را دارد و سعی می‌کند پادشاه میمون را تشویق کند که همین کار را انجام دهد.

وقتی پادشاه میمون در مورد جاودانگی جدید خود گوشه گیر و پرهیاهو می ماند، لین او را فریب می دهد و عصا را به پادشاه اژدها تحویل می دهد. به محض اینکه اژدها پادشاه آن را به دست آورد، به معامله خود بازگشته و بار دیگر آماده می شود تا با ایجاد یک طوفان بزرگ، تمام جهان را غرق کند. پادشاه میمون ها را به چالش می کشد و به پادشاه اژدها حمله می کند. لین با درک اشتباهی که مرتکب شد، اژدها کینگ را فریب می دهد تا پادشاه میمون را با رعد و برق منفجر کند، بنابراین او را قوی تر و بزرگتر می کند و او را قادر می سازد تا شاه اژدها را شکست دهد. با این حال، پادشاه میمون در سرخوشی خود مست می شود و کاخ جید را ویران می کند. بودا برای مداخله آماده می شود، اما لین از او درخواست می کند که به میمون کینگ فرصت دیگری بدهد. لین که به عنوان صدای بودا عمل می کند، پادشاه میمون را به چالش می کشد تا از دست بودا بپرد تا فرمانروایی بر بهشت ​​را به دست آورد، یا در صورت شکست، یک دوره توبه را تحمل کند. پادشاه میمون به فضا می پرد، اما نمی تواند اطراف دست بودا را پاک کند و در یک کوه زندانی می شود تا به روشنگری برسد. قبل از اینکه کوه به طور کامل بسته شود، لین اجازه دارد با میمون کینگ خداحافظی کند، که در نهایت اعتراف می کند که لین چقدر برای او مهم شده است و کارکنان خود را برای شرکت به او می گذارد.

پانصد سال بعد، پادشاه میمون، پس از اینکه سرانجام به روشنگری رسید، به دستور بودا توسط یک راهب، یک خوک و یک روح رودخانه از زندان آزاد می شود. آنها از او دعوت می کنند تا در سفری به غرب به آنها ملحق شود که میمون کینگ با خوشحالی با آن موافقت می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!