logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
26%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Wild Mountain Thyme 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی آویشن کوه وحشی 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم آویشن کوه وحشیWild Mountain Thyme 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم آویشن کوه وحشیWild Mountain Thyme 2020 دوبله فارسی

Wild Mountain Thyme یک فیلم درام آمریکایی در سال 2020 به نویسندگی و کارگردانی جان پاتریک شانلی است که بر اساس بازی او خارج از مولینگار ساخته شده است. در آن Emily Blunt ، Jamie Dornan ، Jon Hamm ، Dearbhla Molloy و Christopher Walken بازی می کنند.

بلانت ، 37 ساله ، در آویشن کوه وحشی ، نقش رزماری مولدون ، یک کشاورز سرسخت را دارد و آرزوی همسایه اش ، آنتونی ریلی را دارد (دورنان ، 38 ساله). متأسفانه برای رزماری ، او کاملاً از احساسات او نسبت به او غافل است. با توجه به اینکه پدرش (کریستوفر واکن) برای فروش مزرعه خانوادگی به برادرزاده آمریکایی خود (جون هام) کار می کند ، آنتونی برای پیگیری آرزوهایش – و شاید هم یک عاشقانه با رزماری – الهام گرفته شده است.

این فیلم بر اساس بازی معروف خود شنلی در خارج از مولینگار در برادوی ساخته شده است که در سال 2014 نامزد دریافت جایزه تونی بهترین بازی شد و دبرا مسینگ را در اولین بازی خود در برادوی در نقش رزماری بازی کرد.

علی رغم ایجاد هیاهوی قابل توجه قبل از اکران ، در جمع كنندگان Rotten Tomatoes ، 27٪ از 96 منتقدین این فیلم را با یك امتیاز متوسط ​​4.9 / 10 ارزیابی مثبت كرده اند. در مورد اتفاق نظر منتقدان این وب سایت آمده است: “Wild Mountain Thyme که به شدت توسط لهجه های ساختگی و یک داستان سوال برانگیز تضعیف می شود ، برای یک فیلمساز با استعداد و بازیگران چشمگیر یک اشتباه گیج کننده است.” طبق گفته Metacritic که از 24 منتقد نمونه گیری کرده و میانگین نمره وزنی 45 از 100 را محاسبه کرده است ، این فیلم “بررسی مختلط یا متوسط” دریافت کرده است.

دیوید ارلیچ از IndieWire به فیلم “C–” داد و نوشت: “شانلی ، که از فیلمنامه او برای Moonstruck حکایت از این دارد که او قبلاً دستگیره کمی محکم تری برای این نوع کارها داشته است ، نمایشنامه خود را” بیرون از مولینگار “مانند آنچه که در تلاش است به نمایش می گذارد. برای پر کردن هر نمای نزدیک با یک افسون عجیب و غریب کافی برای رسیدن به ردیف آخر تئاتر برادوی. شدت کشنده این اثر را نمی توان بیش از حد بزرگ دانست ؛ تنها توضیح منطقی برای آنچه که در اینجا اتفاق افتاده این است که کسی بمبی را در محل ویرایش شانلی قرار داده و زمان آن را تنظیم کرده است اگر هر برش آویشن کوهی وحشی در دقیقه به زیر 50 کیلوهرتز جذابیت ایرلندی کارتونی برسد ، منفجر خواهد شد. میک لاساله از سان فرانسیسکو کرونیکل یک بررسی مثبت به فیلم داد: “روح لطیف آویشن کوه وحشی اوایل ما را در برگرفته است ، تا حدی که در اواسط راه ، حتی اگر برای حل و فصل چیزهای زیادی باقی نمانده باشد ، ما در طلسم آن هستیم. “

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آویشن کوه وحشیWild Mountain Thyme 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!