logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jaane Jaan 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی جان جان با کیفیت عالی

دانلود فیلم جان جان دوبله فارسی Jaane Jaan 2023
دانلود فیلم جان جان دوبله فارسی Jaane Jaan 2023

 

 

Jaane Jaan (ترجمه: معشوق عزیز من)، که با نام مظنون ایکس در سطح بین‌المللی منتشر شد، یک فیلم هندی هندی و رازآلود مهیج محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی سوجوی گوش است. این فیلم اقتباسی از رمان ژاپنی The Devotion of Suspect X نوشته کیگو هیگاشینو است که در سال 2005 منتشر شد.

در این فیلم کارینا کاپور خان در نقش یک مادر مجرد درگیر یک قتل در کنار جیدیپ احلوات و ویجی وارما است. این فیلم تحت عنوان 12th Street Entertainment و Northern Lights Films با همکاری کراس پیکچرز و بالاجی موشن پیکچرز تولید شده است. این فیلم در 21 سپتامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد و با نقدهای مثبت منتقدان فیلم همراه شد و از بازی‌های بازیگران اصلی ستایش شد. Jaane Jaan رکورد بیشترین بیننده آخر هفته برای یک فیلم هندی را در نتفلیکس شکست و به عنوان پربیننده ترین فیلم هندی در نتفلیکس از نظر ساعات تماشای جهانی شناخته شد.

در کالیمپونگ، مایا دسوزا یک مادر مطلقه و مجرد است که یک کافه تریا را اداره می کند. نارن ویاس یک معلم ریاضی منزوی، اما باهوش است که همسایه مایا و دختر نوجوانش تارا است. نارن بسیار متین و درونگرا است، اگرچه در میان شاگردانش محبوبیت زیادی دارد، و مبادلات صبحگاهی او با مایا که از کافه تریا او ناهار می خرد، درخشان ترین بخش روز اوست.

آجیت، شوهر سابق مایا و یک پلیس فاسد، یک شب برای اخاذی از او ظاهر می شود که هنگام فرار از دست او سرقت کرده بود. او هم او و هم تارا را تهدید می‌کند و باعث می‌شود که اوضاع به سرعت به خشونت تبدیل شود و آجیت از طریق خفه شدن توسط آنها کشته شود. نارن با شنیدن غوغای خانه اش و فهمیدن اینکه آجیت کشته شده است، کمک خود را به مادر و دختر ارائه می کند. او نه تنها جسد را از بین می برد، بلکه گام به گام پوشش را نیز ترسیم می کند.

بازرس کاران آناند، یکی از همکلاسی های سابق نارن، ماموریت می یابد تا آجیت گم شده را ردیابی کند که او را به کالیمپونگ هدایت می کند. در آنجا او با همکلاسی قدیمی خود نارن همراه با بقایای سوخته با مدارک آجیت برخورد می کند. سوء ظن کاران بلافاصله متوجه مایا می شود. کالبد شکافی نشان می دهد که قتل در تاریخ 10 رخ داده است. مایا و تارا دارای حقایق مفصلی هستند. کاران که قادر به ایجاد هیچ سوراخی در حقه مایا نیست، آماده بازگشت است. با این حال، یکی از کارمندان مایا به او در مورد علاقه نارن به مایا می گوید. کاران به نارن که قبلاً ادعا کرده بود مایا را به خوبی نمی شناسد مشکوک می شود. کاران شواهد جنایت‌آمیزی علیه نارن پیدا می‌کند، کسی که برای دهمین حق ندارد.

مایا وقتی متوجه می شود کارمندش چه گفته است از نارن عذرخواهی می کند. او به او می گوید که برای کاران توضیح داد که هیچ چیز عاشقانه ای بین آنها وجود ندارد. یک نارن دلشکسته به اداره پلیس می رود و به قتل آجیت اعتراف می کند و می گوید که او این کار را به دستور مایا انجام داده است. نارن شروع به هذیان گویی می کند و شواهدی را نشان می دهد که او در حال تعقیب مایا است. مایا شواهد را تأیید می کند، از جمله پیام های مرموز ارسال شده برای او. اسلحه قتل نیز در خانه نارن پیدا شده است. کاران می پذیرد که نارن برای محافظت از مایا و تارا، آجیت را در حالتی توهم زده کشته است.

در ایستگاه، مایا غرق در گناه از نارن می پرسد که چرا او را مقصر دانسته است. نارن فاش می کند که 10 سال از زندگی خود را صرف یکی از مسائل جایزه هزاره کرده است که حل کرده است. اما شخص دیگری 46 ساعت قبل از او به راه حل رسیده است. افسرده قصد خودکشی داشت. درست در آن زمان، مایا در خانه نارن را زده بود و به او روح تازه ای داده بود. یک مایا سپاسگزار پیشنهاد می کند که در زندان با او ملاقات کند اما نارن قبول نمی کند و می خواهد او و تارا در آرامش به راه خود ادامه دهند.

در یک فلاش بک، نشان می دهد که چگونه نارن قتل را پنهان کرده است. از آنجایی که قتل آجیت در روز نهم اتفاق افتاد و مایا برای آن زمان حقایقی نداشت، او مردی بی خانمان را در روز دهم کشت، روزی که مایا و تارا به دقت یک حقایق ایجاد کرده بودند. کاران قبلاً اشاره کرده بود که بقایای سوخته دارای صورت شکسته و اثر انگشت سوخته بودند تا هویت آجیت پنهان شود تا جسد به مایا متصل نشود. در واقع، این کار برای اطمینان از اینکه هیچ کس متوجه نمی شود که جسد آجیت نیست، انجام شد.

نارن به 25 سال زندان محکوم می شود که از آن برای حل یکی دیگر از مشکلات هزاره استفاده می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جان جان دوبله فارسی Jaane Jaan 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!