logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)
23%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kabir Singh 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کبیر سینگ 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کبیر سینگ دوبله فارسی Kabir Singh 2019
دانلود فیلم کبیر سینگ دوبله فارسی Kabir Singh 2019

 

 

کبیر سینگ یک فیلم درام عاشقانه هندی زبان هندی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی ساندیپ ردی وانگا و تهیه‌کنندگی مشترک بوشان کومار و کریشان کومار زیر نظر فیلم‌های سری تی و مراد ختانی و آشوین وارده زیر نظر استودیو Cine1 است. بازسازی فیلم تلوگوی خود وانگا، آرجون ردی (2017) است که شهید کاپور را در نقش اصلی به عنوان جراح ایفا می کند که وقتی دوست دخترش، پریتی، با بازی کیارا آدوانی، با شخص دیگری ازدواج می کند، به سمت خود ویرانگری می رود. عادل حسین، نیکیتا دوتا، آرجان باجوا، سورش اوبروی، دالی مینهاس، سوپارنا مارواه، انوراگ آرورا، سوهام ماجومدار، کونال تاکور، آنوشا سمپات، آمیت شارما و کامینی کاوشال در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

عکاسی اصلی کبیر سینگ در اکتبر 2018 آغاز شد و در مارس 2019 به پایان رسید. این فیلم در 21 ژوئن 2019 در هند اکران شد و بازخوردهای متفاوتی را دریافت کرد، اگرچه اجرای کاپور و موسیقی متن فیلم که از زمان انتشار محبوبیت پیدا کرد، مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم با فروش بیش از 370 کرور روپیه، دومین فیلم پرفروش بالیوود در سال 2019 و پرفروش‌ترین اکران انفرادی کاپور شد. این فیلم سی و یکمین فیلم هندی پرفروش تمام دوران شد.

کبیر راجدهیر سینگ، جراح خانگی در موسسه علوم پزشکی دهلی، از مشکلات شدید مدیریت خشم رنج می‌برد که به او شهرت یک قلدر را می‌دهد. پس از یک نزاع، به کبیر گفته می شود که یا عذرخواهی کند یا برود، اما پس از دیدن دانش آموز جدید، پریتی سیکا، تصمیم می گیرد بماند.

کبیر و دوستانش به هیئت دانشجویی اعلام می کنند که کبیر منحصراً ادعای پریتی را کرده است. او که در ابتدا ترسو بود، با نگرش بیش از حد او سازگار می شود و در نهایت احساسات او را متقابل می کند و رابطه صمیمی با او ایجاد می کند. کبیر با مدرک MBBS فارغ التحصیل می شود و برای فارغ التحصیلی به Mussoorie نقل مکان می کند. با وجود دوری، رابطه آنها در چند سال آینده تقویت می شود. پس از فارغ التحصیلی پریتی، او کبیر را به والدین محافظه کار خود معرفی می کند، اما پدرش هارپال آنها را در حال بوسیدن می گیرد و کبیر را بیرون می اندازد.

هارپال به مخالفت با رابطه آنها ادامه می دهد، علی رغم تلاش های کبیر برای توضیح عشق آنها. کبیر خشمگین از پریتی می خواهد که ظرف شش ساعت آینده بین او و خانواده اش یکی را انتخاب کند وگرنه به رابطه آنها پایان می دهد. پریتی بعداً نمی تواند به موقع به او برسد. کبیر با احساس رها شدن به خود مورفین تزریق می کند و تا دو روز آینده بیهوش می ماند. پس از به دست آوردن هوشیاری، او می آموزد که پریتی مجبور به یک ازدواج منظم شده است و جشن عروسی را به هم می ریزد. هارپال او را کتک زد و دستگیر کرد. پس از آزاد شدن کبیر، پدرش، راجدهیر، او را به خاطر شیطنت هایش از خانواده طرد می کند.

کبیر با کمک دوستش شیوا یک آپارتمان اجاره ای پیدا می کند و به عنوان جراح به یک بیمارستان خصوصی می پیوندد. او برای کنار آمدن با احساساتش، از مواد مخدر و الکل سوء استفاده می کند و نام سگ خانگی جدیدش را پریتی می گذارد – که هیچ کدام موفق نبودند. در عرض چند ماه، او به یک جراح موفق و یک معتاد الکلی با عملکرد بالا تبدیل می شود که مورد احترام و ترس کارکنان بیمارستان است. رفتار ویرانگر و وسواس او دوستانش را نگران می کند.

در حالی که در یک روز مرخصی خماری می کند، کبیر برای انجام یک عمل جراحی اضطراری که ناخواسته با آن موافقت می کند فراخوانده می شود. در طول این عمل، او به دلیل کم‌آبی بدن از بین می‌رود. کارکنان بیمارستان مشکوک، نمونه خون او را می گیرند که حاوی الکل و کوکائین است. پرونده ای علیه او تشکیل می شود و در یک جلسه رسیدگی داخلی، کبیر شکسته به اعتیاد به الکل و نقض اخلاق پزشکی اعتراف می کند. در نتیجه، پروانه پزشکی او به مدت پنج سال به حالت تعلیق درآمده و او را از آپارتمان خود بیرون می کنند. صبح روز بعد، او از مرگ مادربزرگش مطلع می شود. در مراسم تشییع جنازه، او و پدرش آشتی کردند. کبیر نیز تصمیم می گیرد عادت های خود را ترک کند.

چند روز بعد، کبیر یک پریتی باردار اما افسرده را می بیند که در پارکی نشسته است. او نزدیک می شود و به او پیشنهاد می کند که اگر از ازدواجش ناراضی است، با او بزرگ شود. او در ابتدا ساکت بود، اشک خشمگینانه سرازیر شد، او را به خاطر دور انداختن او سرزنش کرد و به او دستور داد که آنجا را ترک کند. سپس شیوا وسواس و عادات خود ویرانگر کبیر را توصیف می کند که از آن بی خبر بود. او که شوکه شده اعتراف می کند که سه روز پس از ازدواج همسرش را ترک کرده و برای تامین مخارج زندگی خود در یک درمانگاه کار می کند. او که از عصبانیت غلبه کرده بود، به خصوص پس از شنیدن در مورد امور گاه به گاه او، از تماس با او خودداری کرده بود. او فاش می کند که ازدواج او هرگز به پایان نرسیده و فرزند کبیر است. با عذرخواهی هارپال از آنها و جمع شدن خانواده ها، آنها ازدواج می کنند و با خانواده های خود می پیوندند. فیلم با نشان دادن کبیر و پریتی در ساحل با نوزادشان به پایان می رسد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کبیر سینگ دوبله فارسی Kabir Singh 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!