logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Matrix: Resurrections 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ماتریکس 4 2021 با کیفیت بالا

دانلود فیلم ماتریکس 4 دوبله فارسی The Matrix 4: Resurrections 2021
دانلود فیلم ماتریکس 4 دوبله فارسی The Matrix 4: Resurrections 2021

 

رستاخیزهای ماتریکس (به انگلیسی: The Matrix Resurrections) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط لانا واچوفسکی ساخته، نویسندگی و کارگردانی شده است. این فیلم دنباله ای بر انقلاب های ماتریکس (2003) و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های ماتریکس است. کیانو ریوز، کری آن ماس، جادا پینکت اسمیت و لمبرت ویلسون نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی بازی می‌کنند و یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس و پریانکا چوپرا جوناس به آنها ملحق می‌شوند. داستان فیلم شصت سال پس از وقایع انقلاب‌ها می‌گذرد و نئو را دنبال می‌کند که به‌عنوان یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی که با تمایز رویاها از واقعیت مشکل دارد، یک زندگی به ظاهر معمولی دارد. گروهی از شورشیان، با کمک نسخه برنامه ریزی شده مورفیوس، نئو را از نسخه جدید ماتریکس آزاد می کنند و با دشمن جدیدی که ترینیتی را اسیر نگه می دارد، مبارزه می کنند.

پس از اکران انقلاب‌ها، خانواده واچوفسکی امکان ساخت فیلم دیگری از ماتریکس را رد کردند، اگرچه از آن زمان شایعاتی در مورد احتمال ساخت چهارمین فیلم ماتریکس منتشر شد و استودیو دائماً علاقه‌مند به احیای این فرنچایز بود و پس از امتناع واچوفسکی‌ها، زاک پن را برای نوشتن فیلمنامه جدید استخدام کرد. هر پیشنهادی برای ایجاد دنباله های بیشتر. در اواخر سال 2019، سرانجام چهارمین فیلم ماتریکس اعلام شد که لانا واچوفسکی بدون خواهرش به عنوان کارگردان بازگشت و ریوز و ماس دوباره نقش‌هایشان را بازی کردند. فیلمبرداری در فوریه 2020 شروع شد اما یک ماه بعد به دلیل همه گیری COVID-19 متوقف شد. واچوفسکی احتمال به پایان رساندن پروژه و ناتمام گذاشتن فیلم را به بازی گرفت، اما بازیگران اصرار داشتند که او آن را تمام کند. فیلمبرداری در آگوست 2020 از سر گرفته شد و سه ماه بعد به پایان رسید.

The Matrix Resurrections در تاریخ 16 دسامبر 2021 در تورنتو به نمایش درآمد و توسط برادران وارنر در 22 دسامبر 2021 هم به صورت تئاتر و هم از طریق سرویس پخش HBO Max منتشر شد و بیش از 124 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. منتقدان بازی بازیگران و صحنه‌های اکشن را ستودند، اگرچه نوشته‌ها و صحنه‌های بصری با انتقاداتی مواجه شد.

توماس اندرسون یک توسعه‌دهنده موفق بازی‌های ویدیویی، خالق سری بازی‌های ویدیویی The Matrix بر اساس خاطرات ضعیفش در نقش نئو است. در یک کافی‌شاپ محلی، اندرسون با تیفانی، مادری متاهل که هیچ خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد، مسیرهای خود را ادامه می‌دهد، که اندرسون بر اساس آن ترینیتی، شخصیتی در بازی خود را بنا کرد. اندرسون در مواقعی تلاش می کند تا واقعیت درک شده را از رویاها جدا کند. درمانگر او برای سرکوب این موارد قرص‌های آبی برای او تجویز می‌کند که مصرف آن‌ها را متوقف می‌کند.

اندرسون شبیه سازی به نام modal را اجرا می کند، یک جعبه برنامه نویسی که برای توسعه شخصیت های بازی ایجاد شده است. زن جوانی به نام باگز می‌آموزد که مودال کدهای قدیمی را در یک حلقه اجرا می‌کند و لحظه‌ای را اجرا می‌کند که ترینیتی برای اولین بار نئو را در ماتریکس پیدا کرد. می تواند مدال را پاک کند. اگرچه فرض بر این بود که نئو مرده است، باگز و مورفئوس او را به اندرسون می‌کشند و او را از ماتریکس بیرون می‌آورند و متوجه می‌شوند که اسمیت در واقع مامور اسمیت است.

نئو در یک غلاف از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که ترینیتی در غلاف دیگری محصور شده است، زیرا ماشین های ارسال شده توسط باگ او را به کشتی باگز، Mnemosyne منتقل می کنند. نئو به سنگر انسانی به نام آیو آورده می شود و در آنجا دوباره با نیوبی متحد می شود. او توضیح می دهد که شصت سال در دنیای واقعی از جنگ ماشین می گذرد و بازماندگان انسان با ماشین هایی که برای پیوستن به جامعه بشری فرار کرده اند متحد شده اند. اگرچه نئو می خواهد ترینیتی را نجات دهد، نیوب مخالفت می کند و در عوض او را حبس می کند. باگ و خدمه‌اش از نیوب اطاعت نمی‌کنند تا به نئو در آزادی ترینیتی کمک کنند.

پس از ورود به ماتریکس، اسمیت و سایر برنامه‌های تبعیدی که می‌خواهند ماتریکس به شکل سابق خود بازگردانده شود، آنها را رهگیری می‌کنند. در مبارزه بعدی، نئو موفق می شود اسمیت را شکست دهد و توانایی هایش به تدریج بازگردد. آنها آنجا را ترک می کنند و تیفانی را پیدا می کنند، اما قبل از اینکه نئو بتواند با او صحبت کند، درمانگر او ظاهر می شود و با دستکاری زمان او را بی حرکت می کند. او هویت خود را به عنوان تحلیلگر آشکار می کند، برنامه ای که برای مطالعه روان انسان طراحی شده است. او توضیح می دهد که پس از مرگ نئو و ترینیتی، توانست آنها را زنده کند تا آنها را مطالعه کند. او دریافت که سرکوب کردن خاطرات آن‌ها اما نزدیک نگه داشتن آن‌ها با یکدیگر باعث می‌شود که ماتریس با قدرت کارآمدتر و در برابر ناهنجاری‌هایی که باعث شکست تکرارهای قبلی شده‌اند، مقاوم‌تر شود. با این حال، رهایی نئو، سیستم را بی‌ثبات کرد و باعث راه‌اندازی مجدد Matrix شد. تحلیلگر با متقاعد کردن مافوق خود که تهدید به کشتن ترینیتی باعث می شود نئو داوطلبانه به غلاف خود بازگردد، راه اندازی مجدد را متوقف کرد.

زمانی که کشتی دیگری که توسط Niobe فرستاده شده بود Mnemosyne را به Io بازگرداند، Neo و Bugs به زور از Matrix خارج می شوند. نیوبی نئو را به ساتی می برد، برنامه تبعیدی که او قبلاً با او آشنا شده بود.[b] ساتی به دنبال انتقام گرفتن از مرگ والدینش به دست ماشین ها، به طرح ریزی نقشه ای برای آزادی ترینیتی کمک می کند. در بازگشت به ماتریکس، نئو با تحلیلگر معامله می کند. اگر نتواند ترینیتی را متقاعد کند که از گذشته خود و ماتریکس آگاه شود، به غلاف خود بازخواهد گشت. همانطور که نئو با تیفانی صحبت می کند، خانواده او ظاهر می شوند و او را وسوسه می کنند که بماند. او ابتدا تسلیم می شود، اما کمی بعد آنها را رد می کند و هویت واقعی خود را به عنوان ترینیتی به یاد می آورد. تحلیلگر با فهمیدن اینکه شکست خورده است، سعی می کند او را بکشد، اما اسمیت به دنبال انتقام برای زندانی شدن خود است. نئو، ترینیتی و دیگران فرار می کنند. نئو و ترینیتی به‌عنوان آخرین نمونه‌هایی که استخراج می‌شوند، بر فراز یک آسمان‌خراش قرار می‌گیرند. آنها دست در دست یکدیگر می پرند و امیدوارند که نئو بتواند توانایی پرواز خود را مهار کند، اما در عوض ترینیتی این توانایی را به دست می آورد و آنها را به مکان امن می برد.

با کنترل جدید ترینیتی بر ماتریکس، هر دو برای مقابله با تحلیلگر بازمی‌گردند، که اکنون حالتی مطیع به خود می‌گیرد. آنها به طعنه از او برای شروعی تازه تشکر می کنند، که قصد دارند از آن برای بازسازی ماتریکس به دلخواه خود استفاده کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماتریکس 4 دوبله فارسی The Matrix 4: Resurrections 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!