logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Death Valley 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی دره مرگ 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم دره مرگ دوبله فارسی Death Valley 2021
دانلود فیلم دره مرگ دوبله فارسی Death Valley 2021

وقتی برای اولین بار دکتر، کلوئه (کریستن کستر) را می بینیم، زنگ خطر از قبل به صدا درآمده است. به معنای واقعی کلمه. دستور تخلیه در سرتاسر پایگاه به صدا در می آید و او و یکی از همکارانش به سمت خروجی می دوند. وقتی همکارش می افتد، او به راهش ادامه می دهد. هر چه پشت سر آنها نهفته است، هر دو را به وحشت انداخته است. اما در آخرین لحظه یک اتفاق غیرمنتظره باعث کوتاهی او می شود. او که تنها و تنها ساعت‌ها برای نجات تحقیقات حیاتی‌اش باقی مانده است، درخواستی فوری برای کمک ارسال می‌کند.

بکت (با بازی جرمی نینابر، برادر کوچکتر کارگردان) و مارشال (اتان میچل) برای مدت طولانی بهترین دوستان و رفقا بودند. بدون اطلاع دومی، این در حال پایان است، زیرا همسر بکت در راه یک بچه دارد و او قصد دارد در شغلی کم خطرتر ساکن شود. اما ابتدا تیم مزدور کوچک آنها این آخرین کار را بر عهده خواهند گرفت. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که راه خود را از طریق قلمرو دشمن طی کنند، از تیراندازی توسط گروه های رقیب علاقه مند به کار پزشک اجتناب کنند، وارد مرکز شوند، او و هر یادداشت و مواد حیاتی را استخراج کنند و خارج شوند. چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟
تصویر را کپی کنید

اگر قبلاً حتی تعداد انگشت شماری از فیلم های ترسناک را تماشا کرده باشید، ایده بسیار خوبی خواهید داشت که چه چیزی را در اختیار دارید، و هیچ شگفتی واقعی در اینجا وجود ندارد. نه تنها تعداد قهرمانان ما در خارج از مرکز به طور قابل توجهی بیشتر است، بلکه هنگامی که وارد آن می شوند، متوجه می شوند که هیولایی وجود دارد که باید با آن مبارزه کنند. دویدن زیاد در راهروها و مخفی شدن در سایه ها با دکتر، که آشکارا بیشتر از آنچه او به آنها می گوید، می داند. این که ببینیم کارگردان متیو نینابر بعد از سایکو گورمن فوق‌العاده توجه خود را به این موضوع معطوف می‌کند کمی شرم‌آور است، اما همچنین شایان ذکر است که این فیلم واقعاً می‌درخشد. او استعداد قابل توجهی به عنوان کارگردان دارد و این به دلیل ماهیت معمولی داستان بیشتر قابل توجه است. او با همکاری برنت ترمین فیلمبردار و طراح تولید (و همسر) ژاکلین نینابر، رنگ، جزئیات و علاقه فوق‌العاده‌ای را به منظره‌ای داخلی می‌آورد که شاید فکر می‌کردیم حرفی برای گفتن وجود ندارد.

ست پانسمان در اینجا به ویژه چشمگیر است، اگرچه ممکن است مکان کمی به نظر برسد. جای تعجب است که تیم چگونه توانسته است برخی از وسایل، مانند نوارهای بسیار قدیمی را که در وضعیت شگفت‌آوری خوبی هستند، ردیابی کند. این توجه به جزئیات به کار موجودی هم کشیده می‌شود که اگرچه آنقدرها هم اصلی به نظر نمی‌رسد، اما فوق‌العاده خوب انجام شده است. متیو نینابار بار دیگر لباس لاستیکی را به تن می کند، که به وضوح دید را محدود می کند و نمی تواند مدیریت مجموعه را آسان کند، اما در نتیجه هیچ مشکل قابل توجهی وجود ندارد. عملکرد او درجه ای از شخصیت و حضور را به موجود می دهد که با CGI نمی توان آن را دریافت کرد.

چیزی که واقعاً دره مرگ را ناامید می‌کند، عدم توسعه شخصیت پس از شروع اکشن است، به این معنی که افشاگری‌ها در انتها کمی ثابت می‌شوند. اتکای بیش از حد به تاکتیک های شوک وجود دارد که برای بینندگان باتجربه ترسناک کار زیادی نمی کند. گفته می‌شود، در کاری که انجام می‌دهد بسیار خوب است، و اگر می‌خواهید چیزی را در اتاق نشیمن تاریک خود تماشا کنید که باعث شود از راه رفتن در راهرو برای گذاشتن کتری عصبی شوید، همین موضوع است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دره مرگ دوبله فارسی Death Valley 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!