logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم خفه کردن با دوبله فارسی Chokehold 2023 WEB-DL

فیلم خفه کردن محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

دانلود فیلم خفه کردن دوبله فارسی Chokehold 2023
دانلود فیلم خفه کردن دوبله فارسی Chokehold 2023

 

Chokehold (عنوان اصلی: Boga Boga)، تریلر ترکی که در نتفلیکس قرار می گیرد، توسط هاکان گوندای نوشته شده و به کارگردانی اونور سایلاک ساخته شده است. این فیلم که در پس زمینه دراماتیک خط ساحلی دریای اژه می گذرد، داستان یک قهرمان بسیار نامطلوب را روایت می کند که تلاش می کند پس از یک رسوایی زندگی جدیدی برای خود و همسر وظیفه شناسش بسازد.

با اولین ملاقات یالین (کیوانچ تاتلیتوگ)، قهرمان داستان چوکهولد، مشخص است که او در دهکده زیبای آسوس چندان مورد پسند نیست. در حالی که او در آنجا بزرگ شده است، بازگشت به خانه چیزی جز گرم است، و حتی مغازه دار روستا از فروش مواد غذایی به او خودداری می کند.

همسر یالین، بیزا (فوندا اریگیت)، تا جایی که می تواند حمایت می کند و از آنها می خواهد که گذشته را پشت سر بگذارند و زندگی جدیدی را شروع کنند.

یالین در استانبول یک تاجر معروف و مورد احترام بود. اما وقتی یک افشاگر مخفی فاش کرد که در حال اجرای یک طرح پونزی است، همه چیز خراب شد.

بسیاری از ساکنان آسوس پس انداز زندگی خود را از دست دادند و برخی از آنها حاضرند عدالت را به دست خود بگیرند. وقتی یکی از صاحبان فروشگاه های آشغال به یالین حمله می کند که در حال خرید یک گلدان است، متوجه می شود که Assos چقدر می تواند برای مردی مانند او خطرناک باشد.

علیرغم خلاصه داستان، خفه کردن فیلمی درباره زن و شوهری نیست که از سوی گروهی از روستاییان سرکش در خطر هستند. این فیلم در مورد مردی است که حاضر است برای محافظت از تنها شخصی که تا به حال از او مراقبت کرده است، تمام تلاش خود را بکند. خودش و این شامل تبدیل شدن به یک قاتل زنجیره ای ناخواسته است.

در حالی که برخی از قسمت‌های فیلم ممکن است کمی کند به نظر برسد، نگرانی و تنش دائمی در طول زمان وجود دارد. قهرمان اولین قتل خود را در 10 دقیقه اول انجام می دهد و تا پایان به روند رو به پایین خود ادامه می دهد.

بخوانید: بهترین فیلم های تمام دوران در نتفلیکس

به ندرت پیش می آید که فیلمی با چنین قهرمان نفرت انگیزی به اندازه این فیلم جذاب باشد. فیلمبرداری فوق‌العاده است، و در حالی که نمادگرایی کمی روی بینی است، در رساندن پیام بسیار مؤثر است.

هر دو بازیگر نقش‌آفرینی قوی دارند، اما توانایی تاتلیتوگ در به تصویر کشیدن شخصیتی خالی از انسانیت عجیب است. یالین یک شخصیت جذاب برای تماشا است، زیرا او یک انسان وحشتناک است. او از اعمال خود پشیمان نیست، اما متاسف است که گرفتار شده است. قتل‌ها برنامه‌ریزی نشده‌اند، اما او از قتل نیز ابایی ندارد.

اریگیت به نوبه خود در نقش زنی که به شدت نیاز دارد باور کند شوهرش می تواند مرد خوبی باشد فوق العاده است. اجرای او چیزی جز قانع کننده نبود، به خصوص در قسمت پایانی.

فیلم خفه کردن یک ویژگی بصری خیره کننده، هیجان انگیز و سرگرم کننده است. روایت و پایان کاملاً خشمگین است، اما احتمالاً نکته همین است. ما قرار نیست برای یالین تشویق کنیم و قطعاً قرار است از او متنفر باشیم.
آیا Chokehold ارزش دیدن دارد؟

اگر به دنبال یک فیلم هیجانی دراماتیک در مورد یک کلاهبردار پونزی هستید که از قربانیانش چیزی بیشتر از پس انداز آنها می گیرد، این فیلم برای شماست.

 

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خفه کردن دوبله فارسی Chokehold 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!