logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Arkansas 2020 با زیرنویس فارسی

 

دانلود رایگان فیلم آرکانزاس 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020
دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

 

نام فارسی : آرکانزاس

[codein_imdb]

 

 

بعد از اینکه سرانجام هانت را دیدم ، کاملاً واضح است که فیلمسازان قصد خاصی برای محاصره کردن اوضاع سیاسی فعلی ما ندارند ، بلکه از طریق جنجال های آتشین و لفاظی احمقانه ای که از همان ابتدا به فیلم لعنت می کردند ، کارگردان کریگ زوبل ، و فیلمنامه نویسان دیمون لیندلوف و نیک. كوزه ، سهواً آنچه را كه ممكن است يك تقطير متا كامل در نظر گرفته شود ، در جائيكه ما در حال حاضر به عنوان يك جامعه هستيم ، توليد كرده ايم.

تولید شده توسط متخصصان فیلم های ترسناک و ب – Blumhouse ، به راحتی می توان دریافت (در حال حاضر) آنچه در ابتدا به عنوان یک طنز بیش از حد خشن در نظر گرفته شده بود که برای خدشه دار کردن عزت هر دو طرف طیف سیاسی طراحی شده بود ، اما به عنوان بازتابی از شرایط فعلی ، این قطعاً آن چیزی نیست که اتفاق افتاده است.

دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

یک آغازگر سریع برای شما که از این مزخرفات غافل هستید: در ماه اوت ، اندکی قبل از انتشار آن در اواخر ماه سپتامبر ، دو تیراندازی گسترده در ایالات متحده رخ داد – در ال پاسو ، یک تیرانداز نژادپرست 22 نفر را کشت. در والمارت؛ آن شب ، 9 نفر دیگر توسط یک فرد مسلح در یک نوار در دیتون ، اوهایو تیرباران شدند و این باعث شد که تهیه‌کنندگان این سؤال را داشته باشند که چقدر مناسب است که فیلمی را منتشر کنید که در آن گروهی از “نخبگان” لیبرال ثروتمند ، “ضبط ،” آدم ربایی ، و گروهی از “مضراب” محافظه کار را شکار کنید (به آن کلمه توجه کنید).

دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

اندکی بعد ، مقاله ای درباره وضعیت فیلم در هالیوود ریپورتر به یک خط گفتگو (در واقع یک پیام متنی) اشاره کرد که شامل این مرجع می شود: “هیچ چیز بهتر از … ذبح ده ها مورد بی حرمتی”. اگرچه این مقاله متن صفر مطلبی را ارائه می داد (که به زودی به آن خواهیم رسید) ، کافی بود رسانه های راست گرای (یعنی روباه) را به داخل یک کف پوش بفرستیم و نفس نفسانی فیلم را (که هنوز کسی ندیده بود) محکوم کرد. نمونه دیگری از چگونگی “چپاول و شر” چپ به دست آمده است.

دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

این اعتراض به حدی شدت گرفت که یونیورسال خواستار جلب آن شد و نقشه توزیع دیگری را کشف کرد. اکنون ، شش ماه پس از تاریخ آغازین اولیه اش ، سرانجام با برچسب مبتکرانه “بیشترین صحبت در مورد فیلم سالی است که در واقع هیچ کس دیده نمی شود” را به روی پرده نمایش می گذاریم.

با توجه به آن آغاز وحشیانه ، آیا همه هیاهو ارزش آن را داشت؟ در یک کلام ، نه ، اگرچه این به معنای آن نیست که هیچ تفریحی با آن وجود نداشته باشد. فقط باید آن را از طریق لنزهای در نظر گرفته شده در ابتدا ، یک تریلر خونین ، ادم بی هوشی و خشن مشاهده کنید. کثیف ، غالباً مزخرف است و ایده اصلی آن باعث می شود یک استعاره ناپایدار (مخلوط کردن ، همانطور که “لیبرال” و “ثروتمند” را انجام می دهد ، و “محافظه کار” و “یقه آبی” ، یک کلیشه خسته و عمیقاً نادرست). هر خوانش عمیق تر مربوط به همه خسارات ناخوشایند است که به جای خود فیلم به آن احاطه شده اند.

دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

هرچه طرح خط می رود ، بعد از برخی از پیش بینی های ظریف کمتر ، کم و بیش در جنگل شروع می شود ، جایی که بعد از اینکه ده ها محافظه کار (از جمله اما رابرتز ، ایکه بارینولتز ، استورگیل سیمپسون و کیت نورلین) پراکنده اند. مواد مخدر و در مکانی دور افتاده پرواز کرد. آنها سرانجام پارچه های لاستیکی خود را از دست می دهند و جلوی یک جعبه چوبی بزرگ که معلوم می شود پر از اسلحه های مختلف است (و یک خوک ناز در پیراهنی است که دور ، بی هدف) جمع می شوند.

اندکی پس از مسلح کردن خود ، آنها به طور خلاصه توسط یک کابین bunkered از لیبرالهای قاتل (از جمله گلن هوورتون ، استیو کولتر ، تری وایبل و وینس پیسانی) از طریق گلوله های کالیبر بالا ، پیکان ، گودال سنبله ، IED ها و هر چیز دیگری که در دسترس هستند ، اعزام می شوند. یعنی همه به جز یک. کریستال (بتی گیلپین ، با عملکرد خوب) ، به نظر می رسد بیش از اندکی مهارت در کشتن مردم و زنده ماندن در شرایط دشوار است (او با خوشحالی یک رمز و راز است ، اگرچه می گوید در یک مقطع در افغانستان خدمت کرده است).

دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

کریستال با پیشرفت فیلم ، دنباله ای از بدنها را بهم ریخته است. اما مبادا فکر کنید که به نوعی طرف باشد ، دردناک است تا به ما اطلاع بدهد که کریستال خود سیاسی غیر سیاسی است و کاملاً غیرحزبی است – ادعا می کند آتنا به اشتباه شخص اشتباهی را با نام مشابهی ربوده است. پاسخ صریح او به قتل عام اطراف خود ، با هرگونه عقیدتی مخالف است: “آنها در حال تلاش برای کشتن من هستند ، من به **** چرا نمی دهم.” در حقیقت ، تمام رفتارهای او تکرار می شود. این چیز شخصی نیست ، او خیلی دوست دارد پیش برود و زندگی کند ، متشکرم ، بسیار.

این یک عنصر اساسی است ، همانطور که اتفاق می افتد ، زیرا به فیلمسازان این امکان را می دهد که با هزینه هر کس دیگری سرگرم شوند: یک وبلاگ نویس راست گرای که برای زندگی خود با کریستال در حال دویدن است ، خانواده ای با پوست ناشناخته از پوست تیره را کشف می کند که در ماشین راه آهن پنهان شده اند. با فرض اینکه آنها در آنجا کاشته شده اند تا او مجبور شود به نگرش خود نسبت به مهاجران تجدید نظر کند ، عصبانی شود و عصبانی شود. یک دیاتریب در رسانه های اجتماعی وجود دارد که در آن از نسخه اشتباه “آنجا” استفاده می شود. در همین حال ، در بانکر لیبرال ، یک قاتل توسط دیگری مورد تذکر قرار می گیرد ، “آیا این یک کیمونو است؟ این تصرف است!” به طور خلاصه ، همه موارد مسخره است ، به جز کریستال ، که به نظر می رسد بهتر از درگیر شدن در بین افراد است ، فراتر از تیراندازی افراد به صورت دسته ای.

توجه شما ، چیز دیگری غیرعادی نیست. با توجه به همه اعتیاد به مواد مخدره خود ، آنچه را که همیشه بوده است ، باقی می ماند ، یک بیت خشونت آمیز از طنز ، قصد ندارد چیز دیگری را پیشنهاد کند ، مگر آنکه به آن سر بزند ، مراقبت از هر چیزی تا حد شفقت احمقانه است. احتمالاً کشته شده اید در این مواقع ، نیاز به چیزی تیزبینی که برای بدبختی جمعی ما وجود دارد ، به سطح اضطراری رسیده است – بهتر از آن که بخندید و تلخ و خشم تلخی بخندید – بهتر است بخندید – اما مطمئناً این طور نیست. بهترین ساتورها خون می کشند ، این فقط تمام صفحه را می ریزد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آرکانزاس Arkansas 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!