logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Devil 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شیطان با کیفیت عالی

دانلود فیلم شیطان دوبله فارسی Devil 2023
دانلود فیلم شیطان دوبله فارسی Devil 2023

 

 

شیطان: مامور مخفی بریتانیا (به انگلیسی: Devil: The British Secret Agent) یک فیلم جاسوسی دوره تلوگو زبان هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی سریکانت ویسا و کارگردانی آبیشک نما و نوین مدارام است. این فیلم که توسط Abhishek Nama و Devansh Nama توسط Abhishek Pictures تهیه شده است، بازیگرانی چون Nandamuri Kalyan Ram، Samyuktha Menon و Elnaaz Norouzi به ایفای نقش پرداخته اند.

شیطان: مامور مخفی بریتانیا در 29 دسامبر 2023 در هند اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

داستان در سال 1945 در هند قبل از استقلال، مامور شیطان یک افسر IPI است که به عنوان افسر پلیس مخفیانه فرستاده می شود تا مرگ ویجایا، دختر صاحبخانه در راساپادو تحت ریاست جمهوری مدرس، پدر ویجایا دستگیر شود. قاتل به دلیل شرمش در ویجایا عاشق بوما، یک کارگر خانگی در خانه آنها می شود. تحقیقات شیطان تقریباً بلافاصله او را به این باور می رساند که صاحبخانه بی گناه است و مرگ ویجایا بخشی از یک توطئه بسیار بزرگتر است. مشخص می شود که بوما گم شده است و آشپزی در خانه به نام رانی نیز مرده است. در ادامه تحقیقات، یک مهاجم ناشناس متوجه می شود که بوما زخمی او را به همراه پدرش رامانا که همچنین یکی دیگر از کارگران خانه در خانه است، می کشد.

همزمان با تحقیقات، دیو عاشق نیشادا می شود، خواهرزاده صاحبخانه که فارغ التحصیل وکیل دادگستری است که یک یتیم است و با خانواده زندگی می کند. با این حال نیشادا با شیطان دشمنی می کند. بر اساس گزارش های همسایه صاحبخانه و شریک تجاری پاتواری و همسر مشهورش رزی یک زن انگلیسی-هندی. شیطان متوجه می شود که پاتواری پس از کشف رابطه زن خود با صاحبخانه، صاحبخانه را از رابطه دخترش آگاه کرده است. با این حال، پاتواری شاهد این قتل نبوده بود و ویجایا پدر خود را تحت سلطه خود درآورد و او را بیهوش کرد و از بوما خواست تا جایی دورتر برود.

دیو نیشادا را در حال قرار ملاقات با یک غریبه در اتاقش می یابد و با آنها روبرو می شود. غریبه به عنوان مردی به نام سامودرا فاش می شود و نیشادا نشان می دهد که او و سامودرا بخشی از آزاد هند فاوج هستند که در محاوره به آن INA می گویند. سپس نیشادا به شیطان فاش می کند که کدها توسط شخص ناشناسی که در زمان قتل ویجایا به INA مرتبط است دزدیده شده است و ادعا می کند که او و سامودرا بی گناه هستند. سپس دیویل متوجه می شود که قرار است سابهاش چاندرا بوز به زودی در هند فرود بیاید و محل فرود او فقط برای تریوارنا، دست راست و مطمئن بوز، مشخص است. که هویتش معلوم نبود کلمنت، یک افسر بریتانیایی، بعداً توسط تریوارنا ترور می شود، که مشخص می شود رهبر INC Manimekala به دلیل کشتن یکی از ماموران INA Venkata Chalam است. در همین حال نیشادا پس از اینکه موفق شد صاحبخانه را از قتل ویجایا تبرئه کند، عاشق شیطان می شود.

مشخص شد که شیطان مخفیانه به راساپادو فرستاده شد تا نیشادا را مورد بررسی قرار دهد زیرا مشخص شد که او پیامی را که جزئیات فرود نتاجی را مشخص کرده بود رمزگشایی کرده و ارسال کرده است. این کدها توسط مامور تروجان به ژنرال کنت براکن فاش شد که به دیویل مأموریت داد تا پشت نیشادا برود. پس از شکسته شدن قسمت اول کدها که زمان و مکان فرود را مشخص می کند، براکن نیشادا را برای آنها بی فایده می داند و دستور می دهد تا او را به دست افراد عشیره ای بکشند. با این حال، او توسط شیطان نجات می یابد. دومی به براکن می‌گوید که موفق به شکستن قسمت دوم کد شده است، که می‌گوید نیشادا باید با تریوارنا ملاقات کند و پیام “همه واضح” را برای نتاجی مبادله کند تا در هند فرود بیاید و بنابراین، نیشادا باید زنده بماند.

نیشادا دستگیر می‌شود، اما توسط شیطان نجات می‌یابد و به او باج ۵۰۰ روپیه‌ای اعلام می‌شود که نمی‌تواند با تریوارنا تماس بگیرد. او وظیفه تماس با تریوارنا را به شیطان واگذار می کند. شیطان نامه ای با پیام رمزگشایی ارسال می کند که توسط Manimekala به دست می آید. در همین حال، شفیع یکی از نزدیکان تریوارنا با دومین فرمانده INA ملاقات می کند و به آنها هشدار می دهد که کدهای لو رفته است و به زودی قصد دارد به مقصد جدید نتاجی برود.

بعداً متحدان INA در Rasapadu، از جمله Samudra و Shafi، دستگیر شده و به Bracken آورده می شوند، که سپس متوجه می شود که Manimekala Trivarna است. تلاش برای دستگیری او انجام می شود و او توسط شیطان به براکن آورده می شود. در چرخشی از وقایع، شیطان تمام سربازانی را که وظیفه کشتن Manimekala و سایر متحدان را بر عهده داشتند، می کشد و خود را به عنوان Trivarna واقعی نشان می دهد. مشخص می‌شود که دیویل به دستور نتاجی در IPI مشغول به کار شد و نه برای تحقیق در مورد نیشاها، بلکه برای کشف هویت عامل تروجان به دلیل افشای کدها، وارد راساپادو شد. در واقع او بود که به Manimekala دستور کشتن کلمنت را داد و در پیام به او هشدار داد که در مورد جستجوی IPI در امان باشد.

پس از حل قتل ویجایا، شیطان متوجه می شود که سامودرا مامور تروجان است، یک مامور IPI که با INA کار می کند. سامودرا که مخفیانه به محل سکونت نیشادا آمده بود تا هر بار در یک شب، رانی او را پیدا کند و فکر کرد که هر دو عاشق هستند و به او کمک می کند تا کلیدهای تکراری درب پشتی خانه ییلاقی را که همیشه بسته می شود، بگیرد. فال بد برای خانه و اعضای خانواده در نظر گرفتن این مزیت که به ملاقات مکرر او کمک می کند. سپس پس از اینکه ویجایا برای نجات بوما پدرش را مطیع کرد، سامودرا بدون اطلاع او از در پشتی برای اولین بار وارد اتاق نیشادا شد و کدها را دزدید سپس ناگهان ویجایا او را تماشا می‌کند و سعی می‌کند به اعضا هشدار دهد سپس می‌ترسد که سامودرا او را بکشد. بعداً در پشت خانه ییلاقی، رانی او را در خون پیدا می‌کند و دچار تنش می‌شود و می‌پرسد که او واقعاً چه کسی بوده است، بدون هیچ فکری سامودرا او را نیز می‌کشد و جسدش را در چاه غرق می‌کند. در همین حال، بوما تصمیم گرفت تا با توجه به وضعیت خود مبارزه کند و به خانه بازگشت، اما پس از مشاهده قتل ویجایا و رانی، وحشت کرد و سپس تعقیب و گریز بین آنها برقرار شد، اما بوما با شدت جراحات فرار کرد. بعداً سامودرا متوجه بوما می شود که با حمایت پدرش رامانا در زیر زمین است و همه حقایق را برای او فاش می کند. سپس هیچ گزینه ای باقی نمانده سامودرا پدر و پسر را می کشد و می رود. این نشان می دهد که او کسی است که اطلاعاتی در مورد عوامل INA برای دستگیری و مسئول مرگ ونکاتاچلام داده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیطان دوبله فارسی Devil 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!