logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (4 رای)
50%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4
دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4

سونی پیکچرز که در ابتدا قرار بود در اول اکتبر 2021 در ایالات متحده اکران شود، برنامه های اکران فیلم را لغو کرد و حقوق پخش فیلم را به استودیو آمازون به قیمت 100 میلیون دلار فروخت، به دلیل افزایش موارد ابتلا به نوع دلتا SARS-CoV-2. در ایالات متحده. این فیلم در 14 ژانویه 2022 به طور انحصاری در Amazon Prime Video منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

مدتی پس از وقایع فیلم سوم، دراکولا و دوستان و خانواده‌اش صد و بیست و پنجمین سالگرد هتل ترانسیلوانیا را جشن می‌گیرند، با لمس‌های پرانرژی جانی که تقریباً خانه را خراب می‌کند و دراکولا را ناامید می‌کند. دراکولا در حال برنامه ریزی برای بازنشستگی است و به ماویس و جانی اجازه می دهد تا هتل را در اختیار داشته باشند و قصد دارد آن را در نیمه شب در طول مهمانی به همه هیولاها اعلام کند، که ماویس با شنیدن صحبت های او به همسر ناتنی اش اریکا ون هلسینگ متوجه می شود. ماویس به جانی می‌گوید که با هیجان دراکولا را در پشت صحنه در سالن تعقیب می‌کند و به او می‌گوید که پس از تحویل گرفتن هتل، چه کاری با هتل انجام می‌دهد و دراکولا را به وحشت می‌اندازد که جانی هتل را خراب خواهد کرد. دراکولا بهانه‌ای می‌سازد که نمی‌تواند هتل را به جانی واگذار کند، زیرا قانون املاک و مستغلات فقط از دراکولا می‌خواهد که اجازه دهد یک هیولا کنترل را به دست بگیرد و جانی را ناامید کند.

وقتی دراکولا می رود تا سخنرانی خود را انجام دهد، اظهار می کند که یک سرویس بهداشتی اضافی به هتل اضافه می کند و ماویس و اریکا را گیج می کند. وقتی جانی برای پدربزرگ اریکا، آبراهام ون هلسینگ، ناله می‌کند، دومی سعی می‌کند با بردن او به آزمایشگاه زیرزمینی‌اش و بازیابی اشعه‌ای که مردم را به هیولا تبدیل می‌کند، به او کمک کند و بالعکس. پس از آزمایش آن بر روی خوکچه هندی خود، جیجی، از آن بر روی جانی استفاده می کند، که به زودی به یک هیولای سبز اژدها تبدیل می شود. دراکولا صدای غرش جانی را می شنود و به آزمایشگاه می رود و در آنجا جانی را به عنوان یک هیولا می کند. وقتی جانی به ماویس می‌رود، دراکولای وحشت‌زده او را با پرتو در اطراف هتل تعقیب می‌کند تا او را به حالت عادی بازگرداند، که خیلی زود به این نتیجه می‌رسد که او به طور تصادفی خود را به یک انسان تبدیل می‌کند و در این فرآیند، کریستال در پرتو شکسته می‌شود. ون هلسینگ به دراکولا و جانی می‌گوید که آنها هنوز هم می‌توانند با تهیه یک کریستال جدید که در غاری در آمریکای جنوبی قرار دارد، خود را به حالت عادی برگردانند، بنابراین دراکولا و جانی برای انجام این کار شروع می‌شوند.

دوستان دراکولا، فرانکنشتاین، وین گرگینه، گریفین مرد نامرئی و موری مومیایی، که از مخمصه دراک و جانی باخبر می شوند، در نتیجه نوشیدن از چشمه ای که در آب بود، به انسان تبدیل می شوند (یا در مورد گرفین، قابل مشاهده است). در هنگام تعقیب جانی دراکولا به همراه لکه بلوبی که به بشقاب ژله تبدیل می شود، توسط اشعه آلوده شده است. علیرغم دستورات دراکولا برای پنهان نگه داشتن ماویس در مورد این مصیبت، او، اریکا و فرانک و همسران وین، به ترتیب یونیس و واندا، در نهایت به دلیل دیدن یک فیلم خبری از دراکولا و جانی در آمریکای جنوبی، متوجه این موضوع شدند. اریکا و ماویس با ون هلسینگ روبه‌رو می‌شوند، کسی که از جیجی پنهان شده است زیرا متوجه می‌شود که پرتو ناپایدار است و هرکسی که به یک هیولا تبدیل می‌شود به معنای واقعی کلمه در مدت زمان یکی می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، ماویس، اریکا، فرانکنشتاین ها، گرگینه ها، موری و گریفین (و بلابی) به آمریکای جنوبی می روند تا با استفاده از دریگیبل اریکا، دراکولا و جانی را پیدا کنند.

دراکولا و جانی در حین سفر در جنگل های آمریکای جنوبی با موانعی مانند پیرانا و پشه روبرو می شوند و به زودی به اوج خود می رسد که جانی آنها را از کوه گم می کند. به زودی، آنها در جایی اردو می زنند که دراکولا و جانی شروع به پیوند می کنند و درست زمانی که دراکولا می خواهد اعتراف کند که در مورد قانون املاک و مستغلات هیولا دروغ گفته است، بقیه اعضای گروه آنها را با دراکولا پیدا می کنند که ببینند چه بر سر دوستانش آمده است. وقتی دراکولا سرانجام فریب خود را در مورد عبور از هتل به ماویس و جانی اعتراف کرد، اوضاع خراب می شود و باعث می شود جانی ناراحت فکر کند که دراکولا او را خانواده نمی داند و فرار می کند. پس از سرزنش پدرش، ماویس به سراغ جانی و دراک می رود و بقیه گروه به دنبال کریستال می روند.

آنها به زودی غار را پیدا می کنند اما در یک غار کریستالی از هم جدا می شوند. ماویس جانی را پیدا می‌کند، اما این دگرگونی به زودی او را بسیار بی ثبات می‌کند. او جانی را به غار هدایت می کند، جایی که به زودی او باعث می شود که باند کریستال را پیدا کند. وقتی ماویس سعی می کند او را به حالت عادی برگرداند، به دلیل اینکه جانی بیش از حد یک هیولا است، هیچ اتفاقی نمی افتد. دراکولا در ناامیدی به خود اجازه می‌دهد اسیر جانی شود و پشیمان‌آمیز می‌شود که چقدر در مورد جانی اشتباه کرده است و چگونه باید بهترین‌ها را در او ببیند. این کار جانی را به هوش می آورد و او به حالت عادی برمی گردد.

با بازگشت دراکولا و دوستانش به حالت عادی، آنها از دایریبل برای بازگشت به هتل استفاده می کنند، اما درست قبل از اینکه دراکولا آن را به طور رسمی به ماویس و جانی بدهد، متوجه می شوند که توسط جیجی نابود شده است. پس از بازگشت جیجی به حالت عادی، دراکولا از دست دادن خود ابراز تاسف می کند، اما به زودی تصمیم می گیرد به Mavis و Johnny اجازه دهد تا آن ها را بازسازی کنند. یک سال بعد، ماویس و جانی دراکولا را وادار می‌کنند تا هتل ترانسیلوانیا را که دوباره ساخته شده است ببیند. در ابتدا به نظر می رسد که به حالت اولیه ساخته شده است، اما او را به داخل می برند و می بینند که اساساً آن را به یک مرکز خرید تبدیل کرده اند که دراکولا پذیرفته است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 Hotel Transylvania: Transformania 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!