logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Trust No 1 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم اعتماد شماره 1 2019 با دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود فیلم Trust No 1 2019
دانلود فیلم Trust No 1 2019

 

[codein_imdb]

 

در حالی که در یک کافی شاپ ، دانا اسکولی (جیلیان اندرسون) یک نوزاد را در حال گریه می بیند و مادرش ، پتی را می بیند که با همسرش در بیرون مشاجره می کند. اسکولی از مادر می پرسد که حال او خوب است و مادر همراه فرزند خود می رود. در همین حال ، جان داگتت (رابرت پاتریک) و مونیکا ریس (آنابیت گیش) با اسکلی در کوآنتو دیدار می کنند تا به او درمورد راهنمایی که می خواهد با فاکس مالدر (دیوید دوچوونی) ارتباط برقرار کند ، بگویند. Doggett Scully را تشویق می کند تا با Mulder تماس بگیرد ، و معتقد است که این راهنما اسامی سوپر سربازان را دارد و می تواند برای ردیابی آنها بسیار حیاتی باشد. ساینس نشان می دهد که او مایل است این اطلاعات را با کسی غیر از مالدر به اشتراک بگذارد. Scully ، با ترس از امنیت مولدر ، به دروغ ادعا می کند که از محل زندگی او خبر ندارد.

مدت کوتاهی بعد ، اسکلی می بیند که پتی مشاجره دیگری با همسرش دارد که همراه کودک خود در ماشین پیاده می شود. اسکولی به پتی نزدیک می شود و به او کمک می کند. Scully پاتی را متقاعد کرد که پس از یادگیری او در هیچ جای دیگری برای اقامت در آن شب در آپارتمان خود بماند. در همین حال ، دگگت و رئیسی موقعیتی را که وی در پیگیری تماس ساینس قرار گرفته است ، مورد توجه قرار می دهند. آنها شوهر پتی را می بینند ، که به عقیده آنها دستیار است ، در داخل ساختمان ظاهرا متروکه قدم می زند. در داخل ، شوهر در یک کامپیوتر نشسته است. The Shadow Man (تری اوقوین) که به نظر می رسد رئیس شوهر است ، اسکلی را از طریق نظارت کنترل می کند.

صبح روز بعد ، پتی مانیتور کودک را خاموش می کند و ویلیام را از گهواره خود خارج می کند. با تماس تلفنی از Doggett بیدار می شوید که به او هشدار می دهد که پیشخدمتی که دنبال می کردند ، تازه وارد ساختمان آپارتمان او شده است. Scully سپس صدای گریه ویلیام را می شنود و پتی را با اسلحه مقابله می کند. درست در همین زمان ، شوهر پتی تلاش می کند قفل اسکولی را انتخاب کند ، اما توسط Doggett و Reyes متوقف شده است. شوهر به مأمورین اطلاع می دهد که تحت نظر هستند و به Scully برای بسته شدن پنجره سیگنال می دهد. او سپس به اسکلی فاش می کند که او کارمند NSA است و نام ندارد. پتی می گوید دخترشان دقیقاً مانند ویلیام است و آنها فقط می خواهند هر دو کودک را ایمن نگه دارند. شوهر فاش می کند که سرپرست وی پروژه “سرباز عالی” را کشف کرده و به جنایات علیه افراد بیگناه اشاره می کند. او اسکالی را التماس می کند تا مولر را از مخفی کاری خارج کند تا این اطلاعات را به او بدهد.

لحظاتی بعد ، مرد Shadow با Scully تماس می گیرد و به او می گوید که در یک روز با Mulder تماس می گیرد وگرنه او با هویت Super Soldiers ناپدید می شود. Scully امتناع می ورزد مگر اینکه او بتواند چهره به چهره با مرد Shadow دیدار کند. The Shadow Man دستورالعملهای دقیق و دقیقی در مورد چگونگی و کجا ملاقات با وی می دهد ، و به او هشدار می دهد که حتی یک انحراف جزئی از دستورالعمل های او به معنای این است که او دیگر هرگز با او تماس نخواهد گرفت. The Shadow Man به اسکالی می گوید تا در یک سری وسایل نقلیه به غرب رانندگی کند تا اینکه به او گفته شود که متوقف شود. او همچنین به او می گوید که لباس دیگری را که در صندوق عقب اتومبیلی که رانندگی می کند ، تغییر دهد. با اکراه ناخواسته مطابقت دارد. مرد Shadow سپس با Scully رو در رو می شود و وسیله نقلیه خود را با بمبی منفجر شده از بین می برد. او توضیح می دهد که مدتی است که او را تماشا کرده و علاوه بر اندازه لباس ، او همه چیز را در مورد او می داند ، از جمله “آن یک شب تنها که شما مولدر را به رختخواب خود دعوت کرده اید.”

بالاخره Scully می دهد و با Mulder تماس می گیرد. او به Doggett می گوید که قبل از رفتن مولدر ، آنها طرحی را تهیه کرده بودند که در صورت بازگشت او ، با قطار می آمد. Doggett از ترس اینکه مرد Shadow در حال ایجاد دام برای او باشد ، از Scully خواست تا با مولدر تماس بگیرد و به او بگوید که نیاید. اسکولی پاسخ می دهد که او می خواهد مالدر را ببیند ، و خیلی دیر است که آن را خاموش کنیم. رئیسی ، دگگت و مأمور آژانس امنیت ملی آمریکا اسکالی را در ایستگاه قطار پوشش می دهند. با این حال ، با بالا رفتن قطار ، Shadow Man ظاهر می شود و قبل از نزدیک شدن به Scully ، عامل را به سمت پایین اسلحه می کند. قبل از اینکه Shadow Man بتواند Scully را بکشد ، Doggett ظاهر می شود و دوبار او را شلیک می کند ، و او را به سمت قطارهای قطار می افتد ، که در آن قطار به نظر می رسد از بالای او عبور می کند. از آنجا که تیراندازی اتفاق افتاده است ، بسیار ناراحت کننده اسکولی است ، یک کارمند قطار برای هدایت قطار حرکت می کند و در آن ایستگاه متوقف نمی شود.

در حالی که اسکوللی پاتی را که همسرش به تازگی در آغوش اسکوللی درگذشت ، تسخیر می کند ، Doggett گزارش می دهد که او نمی تواند جسد مرد Shadow را پیدا کند. ترسو ، ترس از اینکه او یک سرباز فوق العاده است که مالدر را تعقیب می کند ، پس از قطار با Doggett و Reyes تعقیب می کند. کارمندی که برای قطار کار می کند با رادیو خود تماس می گیرد و می گوید کسی از قطار پرید و به یک معدن سنگ رسید. Doggett و Reyes در پی تعقیب شخصی هستند که معتقد است مالدر است ، در حالی که اسکلی عمیق تر به داخل معدن می رود. در آنجا ، او توسط مرد Shadow مورد حمله قرار می گیرد. ناگهان ، مرد Shadow توسط مگنتیتی که از این معدن استخراج شده است ، از بین می رود.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Trust No 1 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!