logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

 

دانلود فیلم Tanhaji The Unsung Warrior 2020

دانلود فیلم Tanhaji The Unsung Warrior 2020 با کیفیت بالا Full HD

دانلود فیلم هندی تنهاجی جنگجوی ستایش نشده 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Tanhaji The Unsung Warrior 2020

نام فارسی : تنهاجی جنگجوی ستایش نشده

Tanhaji: The Unsung Warrior یک فیلم اکشن دوره بیوگرافی به زبان هندی در سال 2020 است که با بازی آجی دوان ، سیف علی خان و کجول بازی می کند. این کار توسط Om Raut کارگردانی شده و توسط Ajay Devgn ، Bhushan Kumar و Krishan Kumar تهیه شده است. [4] در قرن 17th ، داستان حول زندگی Tanaji Malusare می چرخد و تلاش های وی برای بازپس گیری قلعه Kondhana را به محض گذر از امپراتور مغول Aurangzeb که کنترل آن را به نگهبان معتمد خود Udaybhan Singh Rathore منتقل می کند ، نشان می دهد.

عکاسی اصلی از 25 سپتامبر 2018 آغاز شد و این فیلم در 10 ژانویه سال 2020 در سینماهای سه بعدی و معمولی در هند اکران شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد ، که سکانس های اکشن ، فیلمبرداری ، اجراها و جلوه های بصری را تحسین می کردند ، اما انتقاد کردند به دلیل قابل پیش بینی بودن ، ملی گرایی ، تعصب مذهبی و عدم دقت تاریخی. Tanhaji در سراسر جهان 367.58 پوند کرور (52 میلیون دلار آمریکا) ناخالص کرده است.

این فیلم با صحنه افتتاحیه هند آغاز می شود ، همچنین با نام “Sone ki chidiya” (پرنده طلایی). با این حال ، این پرنده طلایی به دلیل تهاجم های مختلف از بین رفت.

در ادامه این مقاله آمده است که یک تنهجی Malusare جوان با شمشیر یادگیری تحت پدرش مشاجره می کند. پس از پیروزی در مبارزه شمشیر و دوئل بین پدرش ، نقشه ضخیم تر می شود.

Chhatrapati Shivaji Maharaj از دستگیری در خانه فرار کرده است که مغول ها مجبور شده بودند قلعه های گرانبهای خود را به Aurangzeb تحویل دهند. Kondhana (سینگاد) نیز گنجانده شده است. از این رو ، اورگانزب Udaybhan Singh Rathod ، راجپوت را منصوب کرد که به قصد اینکه Kondhana را به پایتخت جنوب تبدیل کند ، قاتل یا قلعه نگهبان Kondhana باشد. Shivaji Maharaj آماده می شود تا Kondhana ، Tanhaji Malusare را به عقب برگرداند ، غافل از این وضعیت به Rajgad می آید تا Maharaj را برای عروسی پسرش – Raiba’s دعوت کند. وی سرانجام به دلیل نیت های خائنانه وزرای همکار در شورای مهاراج پی می برد و تصمیم می گیرد که کونتانا از عروسی پسرش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تانهاجی دوبله فارسی Tanhaji: The Unsung Warrior 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!