logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم ترمیناتور 6: سرنوشت تاریک با دوبله فارسی Terminator: Dark Fate 2019

فیلم سینمایی نابودگر ۶: سرنوشت تاریک با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم Terminator Dark Fate 2019 دوبله فارسی

[codein_imdb]

درباره فیلم:
فیلم سینمایی ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی تیم میلر است. بازیگرانی چون لیندا همیلتون، آرنولد شوارتزنگر، مک‌کنزی دیویس، ناتالیا ریس، گابریل لونا، دیه‌گو بونتا، فران فرناندز و تریستان اوجوا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک، که ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی نابودگر به حساب می‌آید، از نظر عملکرد بازیگران و سکانس‌های اکشن، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره سینماکان ۲۰۱۹ و نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره انجمن جلوه‌های بصری ۲۰۲۰ اشاره کرد.

تریلر

Terminator: Dark Fate یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی در سال 2019 به کارگردانی تیم میلر است ، از فیلمنامه دیوید گویر ، جاستین رودز و بیلی ری ، از داستانی از جیمز کامرون ، چارلز ا. اگل ، جاش فریدمن ، گویر و رودز . کامرون همچنین فیلم را با دیوید الیسون تهیه کرد. این ششمین قدم در حق رای دادن به فیلم Terminator است و به عنوان یک دنباله مستقیم به عنوان The Terminator (1984) و Terminator 2: Judgment Day (1991) عمل می کند ، در حالی که بی توجهی به Terminator 3: Rise of the Machines (2003) ، Terminator Salvation (2009) ) ، Terminator Genisys (2015) ، و سریال تلویزیونی Terminator: The Sarah Connor Chronicles (2008-2009) که در زمانهای متناوب اتفاق می افتد ، پس از بازگشت کنترل خلاق به کامرون.

این فیلم ستارگان لیندا همیلتون در نقش سارا کانر و آرنولد شوارتزنگر در نقش خود به عنوان یک خاتمه دهنده T-800 بازمی گردند و پس از 28 سال دوباره به بازیگران پیوستند. بازیگران این فیلم شامل مکنزی دیویس ، ناتالیا رئیسی و گابریل لونا به عنوان شخصیت های جدید هستند. 25 سال پس از وقایع Terminator 2 ، مجموعه فیلم هایی را می بیند که Terminator پیشرفته (لونا) را با نام Rev-9 طراحی کرده اند و زمان بازگشت به سال 2020 را برای حذف دانی راموس (رئیسی) که سرنوشتش به آینده متصل است ، می فرستند. مقاومت همچنین گریس (دیویس) ، یک سرباز تقویت شده را به موقع می فرستد تا از دنی دفاع کند ، در حالی که آنها به سارا کانر (همیلتون) و یک خاتمه دهنده قدیمی T-800 (شوارتزنگر) می پیوندند.

فیلمبرداری برای Terminator: Dark Fate از ژوئن تا نوامبر 2018 در مجارستان ، اسپانیا و ایالات متحده اتفاق افتاد. این فیلم توسط Paramount Pictures در آمریکای شمالی و 20th Century Fox در مناطق دیگر توزیع شده است ، این فیلم در 1 نوامبر 2019 به طور تئاتری در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدین دریافت کرد ، که آن را بهبود نسبت به اقساط قبلی می دانستند و بازیگران را تحسین می کردند. نمایش ها ، سکانس های اکشن و وضوح فیلم های اصلی اما برخی از تصمیمات روایی را مورد انتقاد قرار دادند. با این حال ، این فیلم یک بمب آفیس بود که 261 میلیون دلار در مقابل بودجه تولید 185 میلیون و 185 میلیون دلار بدست آورد. با یک امتیاز حتی 450-480 میلیون دلاری ، ضرر و زیان آتلیه های موجود به 130 میلیون دلار رسید

در سال 1998 ، سه سال پس از جلوگیری از تهدید Skynet ، سارا و جان کانر از زندگی با ساحل در لیوینگستون ، گواتمالا لذت می برند ، هنگامی که به طور ناگهانی مورد حمله یک Terminator T-800 قرار گرفتند. قبل از پاک کردن توسط Skynet ارسال شده ، Terminator جان را قبل از ترک قتل می کند.

در سال 2020 ، یک ترمیناتور پیشرفته ، Rev-9 ، به موقع به مکزیکو سیتی فرستاده می شود ، تا دانیلا “دانی” راموس را به قتل برساند ، که در آینده به تهدیدی برای ماشین آلات تبدیل می شود. یک سرباز پیشرفته در فضای مجازی ، گریس ، از سال 2042 برای محافظت از وی اعزام می شود. Rev-9 ، مبدل به عنوان پدر دانی ، در کارخانه مونتاژ خودرو جایی که دانی و برادرش دیگو در آن کار می کنند ، نفوذ می کنند ، اما توسط گریس که با خواهر و برادر فرار می کند ، خنثی می شود. Rev-9 با آشکار ساختن توانایی تقسیم به درون اسکلت سایبرنتیک و تغییر شکل ظاهری فلز مایع ، آنها را تعقیب می کند ، دیگو را به قتل می رساند و گریس و دنی را به گوش می رساند. با این حال ، سارا می رسد و به طور موقت Terminator را با مواد منفجره غیرفعال می کند.

دنی ، گریس و سارا در یک متل عقب نشینی می کنند. سارا فاش كرد كه آنها را پیدا كرده است زیرا در سالهای پس از مرگ جان ، پیام های رمزگذاری شده ای را درمورد محل های ورود Terminators دریافت كرده است كه هر یك از آنها با عنوان “برای جان” پایان می یابد. گریس خاطرنشان كرد كه نه Skynet و نه John در جدول زمانی وی وجود ندارند. درعوض ، بشریت توسط یک هوش مصنوعی به نام لژیون ، که در ابتدا برای جنگ سایبری ساخته شده است ، تهدید می شود. هنگامی که لژیون تهدیدی برای انسان شد ، تلاش شد تا آن را با سلاح های هسته ای خنثی کند ، در نتیجه یک هولوکاست هسته ای و هوش مصنوعی AI ایجاد یک شبکه جهانی ماشین آلات برای خاتمه یافتن بازماندگان انسان را رقم زد.

گریس پیامهای سارا را به لارودو ، تگزاس ردیابی می کند. آنها به سختی می توانند Rev-9 و مقامات را در حالی که از مرز مکزیک و ایالات متحده آمریکا عبور می کنند فرار کنند ، به منبع خود می رسند و همان T-800 را که جان را به قتل رساند کشف می کنند. T-800 پس از انجام مأموریت خود و با وجود Skynet دیگر ، بی هدف ماند. با این حال ، از طریق یادگیری ، خود آگاه شد. در آن زمان ، آن را از بشریت آموخت و وجدان را توسعه داد ، و نام “کارل” را گرفت و یک خانواده انسانی را به فرزند خواند. کارل پس از فهمیدن چگونگی عملکرد آن بر سارا و همچنین قادر به تشخیص جابجایی های موقتی ، تصمیم گرفت که به او هشدار دهد تا هدف خود را ارائه دهد. کارل پیشنهاد می کند که در برابر Rev-9 به آنها بپیوندد و آنها برای نابودی آن آماده می شوند. سارا با عصبانیت موافقت می کند که به خاطر دانی با هم همکاری کنیم. کارل با پیش بینی ورود Rev-9 ، وداع خانواده خود را اعلام می کند و به آنها می گوید فرار کنند. این گروه به دانی آموزش سلاح های تاکتیکی می دهد و برنامه هایی را برای چگونگی کمین کردن Rev-9 ارائه می دهد.

برای این کار ، آنها از یک آشنای سارا به دنبال یک پالس الکترومغناطیسی درجه نظامی (EMP) هستند. Rev-9 با آنها برخورد کرده و آنها را مجبور به سرقت یک Galaxy C-5 برای فرار می کند ، اگرچه EMP در نتیجه ضربات از بین می رود. در حین پرواز ، گریس فاش می کند که دانی فرمانده موسس آینده مقاومت و همچنین نجات دهنده او می شود. Rev-9 هواپیمای خود را از طریق Extender KC-10 سوار می کند و Carl را به طور موقت تحت الشعاع قرار می دهد و گریس ، سارا و دانی را مجبور می کنند از هواپیما به درون رودخانه ای در نزدیکی نیروگاه برق پرش کنند و کارل و Rev-9 در نزدیکی آنها قرار دارند. .

گروه Bludgeoned ، موضع خود را در داخل گیاه می سازد. در نبرد متعاقب ، کارل و گریس Rev-9 را به یک توربین درحال چرخش مجبور می کنند و باعث انفجاری می شوند که به شدت به دو ترمیناتور آسیب می رساند و به طرز فجیعی زخمی شدن گریس را به همراه دارد. اسکلت اندرونیک لکه دار Rev-9 سارا را ناتوان می کند و دانی را مجبور می کند تا با خودش مقابله کند. گریس در حال مرگ به دانی می گوید از منبع قدرت خود برای از بین بردن Rev-9 استفاده کند. دانی سعی می کند با Rev-9 بجنگد ، اما به سرعت غلبه می کند. کارل دوباره فعال می شود و Rev-9 را مهار می کند ، به دانی اجازه می دهد تا آن را با منبع قدرت گریس خنجر بزند. کارل خودش و Rev-9 را روی یک طاقچه می کشد و به سارا می گوید ، “برای جان” ، درست قبل از اینکه هسته قدرت منفجر شود ، هر دو آنها را از بین می برد.

چندی بعد ، دانی و سارا در یک زمین بازی با خانواده اش ، یک گریس 10 ساله را در یک زمین بازی تماشا می کنند ، اولی که تصمیم داشت از مرگ گریس جلوگیری کند. سارا سپس به دانی می گوید که باید آماده شود ، در حالی که گریس در حال رانندگی است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Terminator Dark Fate 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!