logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Arthur the King 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آرتور شاه با کیفیت عالی

دانلود فیلم آرتور شاه دوبله فارسی Arthur the King 2024
دانلود فیلم آرتور شاه دوبله فارسی Arthur the King 2024

 

 

آرتور شاه یک فیلم ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی سایمون سلان جونز، نویسندگی مایکل برانت و با بازی مارک والبرگ، سیمو لیو و جولیت رایلنس است. این بر اساس یک رویداد واقعی آرتور – سگی که از جنگل عبور کرد تا خانه ای پیدا کند نوشته میکائیل لیندورد است. در این فیلم، کاپیتان یک تیم مسابقه‌ای ماجراجویانه با یک سگ ولگرد زخمی به نام آرتور دوست می‌شود که تیم را در یک مسابقه طاقت‌فرسا 435 مایلی (700 کیلومتری) در جمهوری دومینیکن همراهی می‌کند.

آرتور شاه در سال 2019 به عنوان یک اکران پارامونت بازیکنان اعلام شد. در ژوئن 2020 به Lionsgate نقل مکان کرد و در ژانویه 2021 فیلمبرداری در جمهوری دومینیکن آغاز شد. این فیلم در 15 مارس 2024 اکران شد.

در سال 2015، در کاستاریکا، مایکل لایت، یک دونده آمریکایی، و تیم مسابقه‌های ماجراجویانه‌اش در اولین روز پس از اینکه رهبرشان تصمیم ضعیفی برای کایاک سواری در برابر جزر و مد می‌گیرد، گیر می‌افتند. لئو، یکی از اعضای تیم، از اینکه مایکل به نظرات آنها توجه نکرده است، خشمگین است.

پس از 3 سال وقفه در کار خود، در سال 2018، مایکل از خودش راضی نیست و تصمیم می گیرد یک بار دیگر به امید پیروزی در یک مسابقه مسابقه دهد. او دو نفر از هم تیمی های خود را انتخاب می کند: اولیویا، یک کوهنورد، که پدرش در همان رشته حرفه ای انجام داد. و چیک، یک مسابقه‌دهنده مسن‌تر، که بهبودی او از آسیب دیدگی زانو نامشخص است. با این حال اسپانسر او عضو تیم چهارم، لئو، عضو اصلی تیم مایکل، و در حال حاضر یک سلبریتی رسانه های اجتماعی را تحمیل می کند. و بر خلاف میل خود، نور می پذیرد. آنها از ایالات متحده آمریکا به جمهوری دومینیکن برای یک مسابقه 5 روزه عمدتاً از طریق زمین های جنگلی کوهستانی پرواز می کنند. در روز دوم مسابقه، مایکل به یک سگ ولگرد در کمپ انتقال کوفته می دهد. خیلی جلوتر در مسابقه، در وسط جنگل، سگ آنها را پیدا می کند و از تعقیب آنها دست بر نمی دارد. در طول پیاده روی شبانه آنها، سگ لئو و تیم را از سقوط از صخره نجات می دهد و همه آنها او را به عنوان یکی از آنها قبول می کنند و او را آرتور، پادشاه می نامند. با این حال، برای آخرین بخش مسابقه، و در حالی که آنها در مسابقه پیشروی می کنند، باید آرتور را در ساحل ترک کنند تا روی دریا قایقرانی کنند. اما وقتی می بینند سگ در حال تعقیب آنها در شرف غرق شدن است، برمی گردند و او را نجات می دهند. بنابراین تیم به تاخیر می افتد و مسابقه را می بازد و دوم می شود. آرتور در بدو ورود به زمین می افتد و یک دامپزشک متوجه می شود که او به شدت به انگل آلوده شده است و به او توصیه می کند برای جلوگیری از رنج بیشتر او را بخوابانند، اما مایکل از این امر امتناع می کند. او موفق می شود او را به ایالات متحده آمریکا ببرد، جایی که سگ نجات می یابد.

بالتاسار کورماکور در ابتدا قرار بود این فیلم را کارگردانی کند، اما به دلیل درگیری های برنامه از این کار انصراف داد.

انتخاب بازیگران مارک والبرگ در جولای 2019 اعلام شد. در دسامبر 2020، اعلام شد که سیمو لیو، علی سلیمان و راب کالینز برای این فیلم انتخاب شده اند و سیمون سلان جونز جایگزین کورماکور خواهد شد.

Paramount Players در ابتدا به عنوان توزیع کننده پیوست شد، اما به دلایل نامعلومی فیلم را ترک کرد و در ژوئن 2020 توسط Lionsgate جایگزین شد. برنامه ریزی شده بود که فیلمبرداری در پورتوریکو در پاییز آن سال آغاز شود. دسامبر همان سال، گزارش شد که لاینزگیت نیز فیلم را ترک کرده است.

در عوض فیلمبرداری در ژانویه 2021 در جمهوری دومینیکن آغاز شد. در نوامبر 2023، Lionsgate دوباره به عنوان توزیع کننده پیوست و تاریخ انتشار را 15 مارس 2024 تعیین کرد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آرتور شاه دوبله فارسی Arthur the King 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!