logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (5 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Connect 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال اتصال با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال اتصال دوبله فارسی Connect 2022
دانلود سریال اتصال دوبله فارسی Connect 2022

 

اتصال (کره ای: 커넥트؛ RR: Keonkteu) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی تاکاشی میکه با بازی جونگ هه این، گو کیونگ پیو و کیم هی جون است. این سریال بر اساس وبتونی به همین نام، داستانی اسرارآمیز را به تصویر می‌کشد که زمانی اتفاق می‌افتد که مردی که توسط شکارچیان عضو از بخشی از بدن خود محروم شده است، با فردی که پیوند عضو دریافت کرده است ارتباط برقرار می‌کند. این سریال برای اولین بار در دیزنی + در تاریخ 7 دسامبر 2022.

یک انسان جدید به نام کانکت که بدنی جاودانه دارد توسط یک سازمان قاچاق اعضای بدن ربوده شد. او در قسمتی از عمل جراحی، ناگهان روی میز عمل بیدار می شود و موفق می شود با یک چشم باقی مانده اش فرار کند. سپس متوجه می‌شود که هنوز می‌تواند از چشم گمشده‌اش که اکنون به یک قاتل زنجیره‌ای که قربانیانش را کشته و به مجسمه‌های هنری تبدیل کرده است، ببیند. دونگ سو که مصمم است آنچه را که گرفته شده پس بگیرد، قاتل را تعقیب می کند تا خود را دوباره سالم کند.

در پایان، دونگ سو موفق شد قاتل را به زیر بکشد اما در آخرین لحظه توسط یک کارآگاه قبل از اینکه قاتل را بکشد متوقف شد. سپس چندین هلیکوپتر آپاچی از ارتش به او و یک Connect دیگر نزدیک می شوند زیرا توسط دولت دستگیر می شوند.

Hulu امسال کتابخانه محتوای کره جنوبی خود را گسترش داده است و اکنون، یک محصول Studio Dragon را به ایالات متحده می آورد. تاکاشی میکه یک نابغه ژانر است. توانایی او در تصویربرداری از وحشت بدن، خشونت بیش از حد، اکشن و هیجان‌انگیز، مانند تعداد زیادی از فیلم‌هایی که او کارگردانی و نویسندگی کرده است، بی‌نظیر است. اکنون، با Connect، یک سریال کره جنوبی از استودیو دراگون، بینندگان به یک داستان ترسناک بدنی هیجان‌انگیز در مورد یک جاودانه و چشم او فرو می‌روند. این مجموعه شش قسمتی با بازی جونگ های این، کو گیونگ-پیو و کیم هیجون و همچنین توسط ماسارو ناکامورا، هیئودام نوشته شده است و بر اساس وب کمیک به همین نام توسط Shin Dae-Sung اقتباس شده است.

اتصال کراننبرگ را با اکتشاف بدن، خودمختاری و لذت و سرمایه داری که در همه اینها دخیل است باعث افتخار می شود. این سریال داستان ها دونگ سو (جونگ هه-این) را دنبال می کند، یک انسان جاودانه جدید به نام “اتصال” که توسط گروهی از اعضای بدن که مصمم به گرفتن چشمان او هستند، ربوده می شود. پس از بیدار شدن ناگهانی روی میز عمل پس از عمل جراحی، دونگسو می‌تواند بدون یک چشم فرار کند و بعداً متوجه می‌شود که هنوز هم می‌تواند از چشم گمشده‌اش که اکنون توسط یک قاتل زنجیره‌ای، اوه جین سئوب (کو گیونگ-پیو) استفاده می‌شود، ببیند. ) که ساکنان سئول را به وحشت انداخته است. دونگسو که مصمم است آنچه را که گرفته شده پس بگیرد، قاتل زنجیره ای را تعقیب می کند و هر گامی را که لازم است انجام می دهد تا دوباره کامل شود و شاید جلوی یک قاتل را بگیرد.

کار بازیگر کو در نقش Oh Jin-Seob فوق العاده است. او مودب، سکسی و کارمند شایسته ای در محل کار است، اما در زیر همه اینها، او یک وسواس بدنی دارد که در قتل های او آشکار می شود. هنرمندی به نام جین سئوب در واقع یک قاتل سریالی خونسرد است که حس برتری خاص او نیاز او را به هنر و انجام آن با کنترل بدن انسان تامین می کند. ساده ترین راه برای من برای توصیه Connect این است که قتل های وحشیانه آن را برای کسانی که در هانیبال به تصویر کشیده شده اند دوست داشته باشم.

آنها خشن اما روشمند هستند. آنها وحشتناک هستند، اما همچنین توسط قاتل به عنوان هنر به تصویر کشیده می شوند، زیرا مجسمه ها در زمان یخ زده اند. این تعادل وحشتناکی از گروتسک و زیباست و مایک و تیمش این را می دانند. هر صحنه قتل به عنوان یک نمایشگاه هنری گرفته می شود، دوربین در سراسر بدن حرکت می کند و در کل صحنه حرکت می کند. به‌طور مداوم ناراحت‌کننده است و وقتی با بدن ترسناک همراه می‌شود، به‌طوری‌که بدن دونگ سو بریده، پاره شده و از هم جدا می‌شود، عالی است. کشتن پاک و هنرمندانه جین سئوب علیه نحوه ناقص شدن بدن دونگ سو به طور مکرر تنشی ایجاد می کند که لحظه به لحظه ایجاد می شود.

تمرکز کانکت بر روی بدنی که مدام خود را التیام می‌بخشد و قسمت‌های شکسته‌اش را ترمیم می‌کند، باعث می‌شود استایل بیش از حد خشمگین Miike به خوبی بدرخشد. یک بازو را قطع کنید و خون می‌ریزد و رگ‌هایی مانند شاخک‌ها می‌ریزند تا اندام بریده شده را دوباره به هم وصل کنند. همه چیز زیاد است، و از نظر بصری، بیشتر جلوه‌ها در جای خود هستند، اما حتی زمانی که در وفاداری خود متزلزل می‌شوند، به گونه‌ای بالاتر از همه چیز هستند که مایکی را می‌شناسیم. در واقع، با توجه به دیدگاه‌های سریال در مورد وحشت بدنی و خشونت، Miike تنها کارگردانی است که می‌توانم در این اقتباس وب کمیک ببینم. در واقع، در حالی که داستان کاملاً به هر رویدادی در وب کمیک وفادار نیست، اما جلوه‌های بصری آن عقب‌نشینی نمی‌کند. علاوه بر این، روشی که سریال از همان تصاویر ترسناک از زاویه عاشقانه در قسمت ماقبل آخر استفاده می کند، عمق آنچه را که وحشت بدن علمی-تخیلی می تواند ایجاد کند را به نمایش می گذارد.

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال اتصال دوبله فارسی Connect 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!