logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Foxtrot Six 2019 با لینک مستقیم

نسخه WEB-DL 1080p اضافه شد

دانلود فیلم Foxtrot Six 2019

[codein_imdb]

Foxtrot Six یک فیلم اکشن علمی تخیلی اندونزی است که در تاریخ 21 فوریه 2019 به نمایش درآمد. این فیلم درباره وضعیت اندونزی در آینده می گوید. گفته می شود که یک عضو دریایی سابق و دوستانش برای نجات اندونزی از فقر و رهبری یک حزب سیاسی فاسد و شرور جنگیده اند. این فیلم توسط رندی کرومپیس به عنوان اولین کارگردانی وی کارگردانی شده است و با بازی ماریو کسار تهیه کننده کهنه کار فیلم های هالیوود شناخته شده از طریق فیلم هایی همچون Terminator 2: Judgment Day و Manoj Punjabi به سرپرستی MD Entertainment و Rapid Eye Pictures ساخته شده است. پرورش این فیلم بودجه ای بالغ بر 70 میلیارد پوند هزینه کرد که بیشترین تعداد فیلم های اکشن اندونزیایی در زمان اکران آن است. این فیلم از هنرمندان برتر اندونزیایی مانند اوکا آنتارا ، وردی سلیمان ، شیکو جریکو ، آریفین پوترا و ریو دووانتو بازی می کند. زبانی که در این گفتگوی فیلم استفاده می شود از انگلیسی استفاده می کند تا در بازارهای بین المللی به بازار عرضه شود. [2] رقصندگان مبارزات اکشن در این فیلم توسط تیم رقص نویسان ‘Uwais Team’ ایکو ایوویس اداره می شوند.

در آینده نزدیک دیستوپی آینده نگر ، تغییرات جهانی آب و هوا باعث شده است که اقتصاد جهانی آشفته شود. اندونزی تقریباً همه کشورهای روی زمین هرج و مرج را تجربه کردند ، نه تنها کشورهای اروپایی و آمریکایی. آشفتگی اقتصادی بدست آوردن مواد غذایی به دلیل قیمت های بالا سخت تر می کند و مواد غذایی یک کالای بسیار با ارزش محسوب می شوند. وجود این بحران منجر به جنایات گسترده و جنبش های شورشی علیه گروه رئیس جمهور بارونا (ویلم بورس) از سوی گروه کوچکی از مردم شد. پارلمان و رئیس جمهور اندونزی درگیر یک حزب سیاسی فاسد و شر به نام پیرانا هستند که امور را حتی از کنترل خارج می کند. پیراناها از طریق نخبگان الیگارشی خود سعی در استفاده از اوضاع گرم و آشفته جهانی برای منافع سیاسی خود و انحصار توزیع مواد غذایی در اندونزی دارند.

یک نیروی فرماندهی دریایی سابق به نام آنگا ساپوترا (اوکا آنتارا) که هم اکنون در پاراناس نیز عضو پارلمان است ، وظیفه دارد تا از اخلاق و اطاعت مردم اندونزی پاسداری کند. به دلیل تجربه نظامی خود ، آنگا از طرف پیرانا مأمور شد که به گروهی زیرزمینی از شورشیان که خود را لقب اصلاحات داده بودند ، نفوذ کند. در حین انجام وظیفه ، آنگا ناگهان در کمین بود و توسط گروه اصلاحات اسیر شد. هنگامی که اسیر شد ، آنگا با ساری نیروملا (جولی استله) ، نامزدش که فکر می کرد مرده است ، می پیوندد و اکنون بخشی از اصلاحات است. سرانجام آنگا فهمید پیراناس با استفاده از روشهای کثیف ، مردم را فریب داده و از آن دستکاری کرده و به دلیل سود یک طرفه و به قیمت رفاه مردم ، مواد غذایی را به خارج از کشور صادر می کند. هنگامی که مقر اصلاحات توسط مزدوران پیراناس به رهبری یک قاتل اسرارآمیز پیشرفته (Godfred Orindeod) مورد حمله قرار گرفت ، آنگا تصمیم به فرار و نجات ساری و دیگران گرفت. حالا که توسط مزدوران پیراناس به عنوان خائن شکار می شود ، Angga دوباره رابطه ای با ساری برقرار می کند و می آموزد که معلوم می شود که آنگا یک دختر از ساری دارد. برای محافظت از ساری و دخترش ، آنگا چهار هم تیمی کماندویی سابق خود یعنی اوگی (وردی سلیمان) ، بارا (ریو دیوانتو) ، ایتان (مایک لوئیس) ، تینو (آریفین پوترا) به همراه یک شکارچی اسرارآمیز به نام خاص (شیکو جریکو) جمع کرد. این شش نفر با هم کار کردند تا نقشه های شیطانی گروه پیرانا را که سعی در کنترل مردم اندونزی با فقر و گرسنگی داشتند ، از بین ببرند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Foxtrot Six 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!