logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
71/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان
دانلود فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان


سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان یک فیلم اکشن و اکشن دزدی فانتزی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دیلی است که به همراه مایکل گیلیو فیلمنامه را از داستانی از کریس مک کی و گیلیو نوشته اند. بر اساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی Dungeons & Dragons، در کمپین Forgotten Realms اتفاق می‌افتد و هیچ ارتباطی با سه‌گانه فیلمی که بین سال‌های 2000 تا 2012 منتشر شد، ندارد. بازیگرانی چون کریس پاین، میشل رودریگز، رژ-ژان پیج، عدالت در این فیلم بازی می‌کنند. اسمیت، سوفیا لیلیس و هیو گرانت.

تولید از سال 2013 مراحل مختلف توسعه را پشت سر گذاشت، با شرکت برادران وارنر، پس از شکست هاسبرو و یونیورسال پیکچرز در دعوی حقوقی بر سر حق فیلم بازی نقش آفرینی رومیزی، قبل از انتقال به پارامونت پیکچرز، هر کدام با نویسندگان و کارگردانان مختلف. گلدشتاین و دیلی نویسندگان/کارگردانان نهایی بودند که از عناصر تلاش قبلی کارگردان کریس مک کی و فیلمنامه نویس مایکل گیلیو استفاده کردند. فیلمبرداری در آوریل 2021 در ایسلند و سپس ایرلند شمالی آغاز شد.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در 10 مارس 2023 در South by Southwest اولین نمایش جهانی خود را داشت و در 31 مارس 2023 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و ۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

پیش از زندان، بارد ادگین دارویس سال‌ها به عنوان عضوی از هارپرز، یک دستور از حافظان صلح، گذراند تا اینکه جادوگر سرخی که او با او دشمنی کرده بود، همسرش را کشت. ادگین با همراهی وحشی هولگا کیلگور، سعی کرد با روی آوردن به دزدی، با جادوگر آماتور سیمون اومار و فورج فیتزویلیام سرکش، همراه با آشنای مرموز دخترش، سوفینا، زندگی جدیدی برای خود و دخترش کیرا بسازد. ادگین در حین یورش به یک قلعه هارپر، سعی کرد یک “قرص بیداری مجدد” را بدزدد تا همسرش را به زندگی بازگرداند، اما او و هولگا دستگیر شدند، در حالی که همدستان آنها فرار کردند.

پس از دو سال در زندان قطب شمال Revel’s End، این زوج به Neverwinter فرار می کنند و متوجه می شوند که فورج در آنجا لرد شده است، پس از اینکه ارباب قبلی به طور مرموزی ناتوان شده است. فورج از کیرا مراقبت می کند و او را متقاعد کرده است که حرص و طمع و خودخواهی ادگین منجر به دستگیری او شده است. معلوم می شود که سوفینا یک جادوگر سرخ است و او و فورج عمدا دستگیری آنها را تنظیم کردند.

سوفینا سعی می‌کند ادگین و هولگا را اعدام کند، اما آنها فرار می‌کنند و تصمیم می‌گیرند تا طاق فورج را غارت کنند و کیرا را با خود به خانه در طول بازی‌های High Sun در استادیوم بیاورند و برای اثبات بی‌گناهی خود به تبلت نیاز دارند. بازی‌های گلادیاتوری قبلاً ممنوع شده بود، اما فورج آن‌ها را دوباره راه‌اندازی کرد و قول داد که این بازی‌ها گردشگران و پول به همراه خواهد داشت. ادگین و هولگا برای کمک سایمون را ردیابی می‌کنند و او همچنین پیشنهاد می‌کند که Doric، یک دروید کشنده را که جامعه جنگلی‌اش در حال مبارزه با چوب‌برداری اجباری دستور فورج است، استخدام کند.

دوریک با تغییر شکل حیوانات به قلعه فورج نفوذ می‌کند و متوجه می‌شود که طاق دفاعی جادویی از موردنکاینن دارد که سایمون اعلام می‌کند قدرتی برای از کار انداختن آن ندارد. سیمون پیشنهاد می‌کند که یک اثر جادویی، “هلم گسست”، می‌تواند آنها را از کار بیاندازد. آنها به یک قبرستان قدیمی سفر می کنند تا از اجداد هولگا بپرسند کجا آن را پیدا کنند. سیمون مردگان را با طلسم به اندازه کافی زنده می کند تا بتوانند به پنج سوال پاسخ دهند. اجساد نشان می دهد که آنها هلم را به زنک یاندار دادند، یک پالادین که از کشورش، تای گریخت، زمانی که جادوگران سرخ مردمش را به یک ارتش مرده تبدیل کردند.

Xenk، پس از اینکه ادگین را وادار می‌کند تا قسم بخورد که هر گونه جایزه به دست آمده را بین مردم تقسیم کند، گروه را از طریق Underdark راهنمایی می‌کند تا Helm را بازیابی کند. با کمک یک پرسنل تله‌پورت که از شوهر سابق هولگا به دست می‌آید، آن‌ها یادگار را پیدا می‌کنند، اما توسط قاتلان تایان فرستاده شده توسط سوفینا مورد حمله قرار می‌گیرند. Xenk با قاتلان مبارزه می کند و به گروه کمک می کند تا قبل از عزیمت از Themberchaud، یک اژدهای قرمز تند، فرار کنند.

Simon در تسلط بر قدرت Helm مشکل دارد، بنابراین آنها تصمیم می گیرند از کارکنان برای ورود به خرک در طول بازی استفاده کنند. سایمون و هولگا به دری که به طرز جادویی مهر و موم شده نفوذ می کنند اما اتاق پشت آن را خالی می یابند به جز یک تله جادویی. تمام گروه اسیر می شوند و مجبور به شرکت در بازی ها می شوند، اما موفق به فرار می شوند. دوریک متوجه می شود که فورج گنج را در قایق بار کرده و آماده فرار است، بنابراین گروه قایق را برای خود می دزدند و کیرا را از دست فورج که جان کیرا را تهدید کرده بود، نجات می دهند.

هنگامی که آنها فرار می کنند، گروه متوجه می شوند که سوفینا بازی ها را سازماندهی کرده است تا جمعیت زیادی را جذب کند و با استفاده از همان نفرینی که تای را نابود کرده است، آنها را به یک ارتش مرده تبدیل کند. گروه برمی‌گرداند و ثروت‌های دزدیده شده فورج را همراه با کارکنان تله‌پورت از قایق بیرون می‌آورد و آن‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند و مردم را قبل از اعمال طلسم سوفینا از استادیوم بیرون می‌کشد.

سوفینا که از شکست خود خشمگین شده است، به گروه حمله می کند، اما سایمون می تواند بر جادوی خود مسلط شود و طلسم توقف زمان سوفینا را باطل کند، و به کیرا اجازه داد تا از آویز نامرئی ادگین استفاده کند و هولگا در کودکی به او داده بود تا یک دستبند ضد جادو روی سوفینا بگذارد. . سوفینا متعاقباً در اثر حمله دوریک به شکل جغد کشته می‌شود و سپس در اثر سقوط آوار له می‌شود، اما هولگا در نبرد به‌طور مرگ‌بار مجروح می‌شود. ادگین از تبلت استفاده می کند تا او را به زندگی بازگرداند، زیرا می پذیرد که می خواست همسرش را فقط به خاطر خودش بازگرداند در حالی که هولگا بخشی واقعی از خانواده آنها شده بود. دوریک نشانه باز بودن رابطه با سایمون است. با بازسازی، لرد قدیمی Neverwinter تیم را قهرمانان قلمرو اعلام می کند و Forge به Revel’s End فرستاده می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!