logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Come to Daddy 2019 بیا پیش بابایی با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Come to Daddy 2019 , دانلود فیلم بیا پیش بابایی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی

کیفیت HD 1080p , HD 720p

دانلود فیلم Come to Daddy 2019
دانلود فیلم Come to Daddy 2019

فیلم بیا پیش بابایی زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

[codein_imdb]

درباره فیلم:

بیا پیش بابایی فیلمی کمدی، ترسناک و مهیج، محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای آمریکا، ایرلند، کانادا و نیوزلند به کارگردانی آنت تیمپسون است. بازیگرانی چون الیجا وود، استیون مک هتی، گارفیلد ویلسون، مدلین سمی، مارتین دونوان، مایکل اسمایلی، سیمون چین و اونا گروائر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بیا پیش بابایی در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ به روی پرده سینماهای آمریکا رفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب دو جایزه و یک نامزدی در جشنواره فیلم مولینز ۲۰۱۹ اشاره کرد.

داستان فیلم:
فیلم Come to Daddy ، نوروال جوانی است که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده اند و در حال حاضر با مادرش زندگی میکند. این جدایی باعث شده نوروال در زندگی خود با مشکلات زیادی درگیر باشد، به همین دلیل وقتی پدرش نامه ای به او میفرستد و دعوتش می کند که به دیدنش برود، نوروال بلافاصله چمدانش را بسته و راهی جاده میشود. اما پس از رسیدن به خانه پدری، متوجه میشود آنچه فکر میکرده در انتظارش نیست….

نوروال گرین وود (الیاس وود) ، نوازنده ممتازی که هنوز به همراه مادرش در یک عمارت بورلی هیلز زندگی می کند ، نامه ای از پدر غروب خود دریافت می کند که از او خواسته است که بیاید و به دیدار وی برود. نوروال که از پنج سالگی پدرش را ندیده است ، به یک کابین منزوی مشرف به دریاچه ای در اورگان سفر می کند. پدرش برایان در ابتدا از او استقبال می کند ، اما خیلی زود شروع به نمایش گرایش های تهاجمی و طعنه و توهین به نوروال می کند ، حتی او را با خشونت جسمی تهدید می کند. همه اینها یک روز بعد از ظهر اتفاق می افتد که برایان با یک چرخ گوشت به نوروال حمله می کند ، اما در درگیری متعاقب آن برایان دچار حمله قلبی می شود و بلافاصله می میرد.

به دلیل کمبود جا در محل عزاداری محلی ، نورال پس از تحریک آمیزه مجبور می شود جسد پدرش را در کابین خود نگه دارد. او سعی می کند به اندازه کافی طولانی در خانه بماند تا مادرش بیاید و او را بگیرد ، اما بارها با صدای بلند از جایی در زیر خانه بیدار می شود. با یافتن یک آلبوم عکس خانوادگی پنهان ، نورالو عکسی از پدرش را می بیند و متوجه می شود که مرده به هیچ وجه پدرش نیست. وی سپس دریچه ای پنهان در خانه پیدا می کند که به یک پناهگاه در زیر آن می رود و در آنجا پدر واقعی خود را خونین و زنجیر یافته می یابد. به دستور پدرش ، او سعی می کند مردی به نام جترو را بکشد ، که برای شکنجه پدرش وارد می شود ، اما جترو فرار می کند و قول انتقام می دهد.

نورال پس از آزادسازی برایان ، مجبور می شود او را در طبقه بالا به خانه ببرد. برایان به نوروال فاش می کند که پس از ترک او و مادرش ، به بانکوک گریخت ، جایی که او و گروهی از سه مرد دیگر – جترو ، مرد بزرگی به نام دندی و گوردون ، که وانمود می کند پدر نروال است – دختر را ربودند. ثروتمندترین مرد تایلند و او را با موفقیت برای باج بزرگ برگزار کرد. برایان با سهام خود از این گروه فرار کرد و از آن زمان تاکنون در حال فرار بوده است ، و با پول ، هزینه های گران قیمت نورالو و مادرش را تأمین می کند. دندی وارد خانه می شود و سعی می کند نورال را بکشد ، اما نوروال چند بار او را با چنگال کباب به او در اندام تناسلی می چسباند ، سپس قبل از ضرب و شتم او با بقیه رولت او را با بند پلاستیکی خفه می کند.

نورال به برایان کمک می کند خانه را ترک کند ، اما جترو با یک کراس او را مسلح می کند. برایان به نوروال توصیه می کند که در تنه جترو پنهان شود و هنگامی که حداقل انتظار آن را داشت ، او را بکشد. نوروال موظف است سوار بر موتی شود كه در آن جترو جلسه‌ای را با روسپی ترتیب داده است. در حالی که جترو و روسپی درگیر یک جلسه BDSM هستند ، نورالوال کلیدهای متل و یک چک لاین را سرقت می کند ، لاستیک های جترو را کاهش می دهد ، سپس سعی می کند از طریق یک اتاق مجاور وارد اتاق جترو شود. به محض مشاهده او ، روسپی نورولال را در زیر بغل نگه می دارد در حالی که جترو او را چندین بار با اسپندل به او چاقو می زند ، سپس ترک می کند. روسپی از این که او لوازم جانبی برای مرگ نورال است ، وحشت دارد اما نورالو از متل خاموش و خارج می شود ، با پیدا کردن جترو ماشین او را به نشانه ای سقوط کرد که تا حدی او را فریب داده است.

جترو ​​به نورالو نشان می دهد که مادرش روسپی بود که برایان و جترو قبل از اینکه نورالو او را در قسمت در معرض مغز خود با اسپیندل چک چک کند ، با او می خوابیدند. جترو ​​”آرتور” را بیرون می آورد. قبل از سقوط مرده نوروال ، زخمی اما زنده ، با پای پیاده به خانه ای که پدرش را ترک کرده است قدم می زند و در کنار دریاچه در کنار او دراز می کشد. نوروال از پدرش عذرخواهی می کند که هرگز نگذاشت مادرش او را به دست بگیرد و برایان ضعیف دست فرزندش را لمس می کند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Come to Daddy 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!