logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم An Officer and a Spy 2019 افسر و جاسوس دوبله فارسی

دانلود فیلم An Officer and a Spy 2019 با کیفیت بالا

دانلود فیلم An Officer and a Spy 2019 افسر و جاسوس
دانلود فیلم An Officer and a Spy 2019 افسر و جاسوس

یک افسر و یک جاسوس (به فرانسوی: J’Accuse) یک فیلم درام تاریخی فرانسوی-ایتالیایی 2019 به کارگردانی رومان پولانسکی درباره ماجرای دریفوس است که فیلمنامه آن توسط پولانسکی و رابرت هریس بر اساس رمان سال 2013 هریس با همین نام ساخته شده است.

این نمایش نخستین حضور خود در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در تاریخ 30 آگوست 2019 را داشت و جایزه بزرگ هیئت داوران را به دست آورد. این 12 نامزد برای 45مین جوایز سزار ، بیشترین نامزدی هر فیلم واجد شرایط دریافت کرد و در نهایت جوایز بهترین اقتباس ، بهترین طراحی لباس و بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. این فیلم همچنین در سی و دومین دوره جوایز فیلم اروپا در چهار دسته نامزد شد که شامل بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی ، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه نویس است که در نهایت هیچ کدام را از آن خود نکرد. این دوره نامزدهای دیوید دی دوناتلو و جوایز فیلمهای لهستان به ترتیب بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلم اروپایی را به دست آورد.

یک افسر و یک جاسوس اولین فیلم پولانسکی است که پس از اخراج وی از AMPAS تحت “استانداردهای اخلاقی” جدید پس از Me Too ، فیلمبرداری می شود. عدم مجازات درک شده این کارگردان در اروپا باعث شد این فیلم اکران شود و تمجیدهایی که در ایتالیا و فرانسه به دست آورد ، بحث برانگیز است.

محور اصلی این فیلم ماجرای بدنام قرن نوزدهم دریفوس است. ژان دوجاردین به عنوان ژورژ پیكوكارت به عنوان افسر فرانسوی بازی می كند. وی پس از انتصاب رئیس بخش اطلاعات ارتش (Deuxième Bureau، service de renseignement militaire) در سال 1895 ، کشف كرد كه شواهد مستند شده برای محكوم كردن آلفرد دریفوس ، یكی از معدود اعضای یهودی كاركنان عمومی ارتش فرانسه ، از گذراندن اسرار نظامی استفاده شده است. به امپراتوری آلمان. Picquart خطرات شغلی و زندگی خود را به خطر می اندازد ، برای یک دهه در تلاش برای افشای حقیقت و آزاد کردن محکوم شده اشتباه Dreyfus از زندان جزیره مخوف شیطان است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم An Officer and a Spy 2019 افسر و جاسوس

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!