logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Marsh King’s Daughter 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی دختر پادشاه مرداب با کیفیت عالی

دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب دوبله فارسی The Marsh King’s Daughter 2023
دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب دوبله فارسی The Marsh King’s Daughter 2023

 

 

دختر مرد مرداب (به انگلیسی: The Marsh King’s Daughter) یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی نیل برگر و نویسندگی ال اسمیت و مارک ال. اسمیت است که بر اساس رمانی به همین نام اثر کارن دیون در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در این فیلم دیزی ریدلی، بن مندلسون، گرت هدلاند، کارن پیستوریوس، بروکلین پرینس و گیل بیرمنگام به ایفای نقش پرداخته اند.

The Marsh King’s Daughter در 3 نوامبر 2023 توسط Lionsgate و Roadside Attractions در ایالات متحده منتشر شد.

دو سال قبل از تولد هلنا، پادشاه مرداب مادر او را ربود و او دوران کودکی خود را در اسارت گذراند. اکنون که متقاعد شده است که او سعی خواهد کرد دخترش را بگیرد، هلنا تصمیم می گیرد تا بر مردی که هر آنچه را که در مورد زنده ماندن در بیابان می داند به او آموخته مانور دهد.

این پروژه در فوریه 2018 اعلام شد و ال اسمیت و مارک ال اسمیت فیلمنامه کارگردان مورتن تیلدوم را نوشتند. آلیشیا ویکاندر برای نقش اصلی انتخاب شد و همچنین قرار بود به عنوان تهیه کننده اجرایی کار کند.

قرار بود فیلمبرداری در اواخر جولای 2019 آغاز شود و تا پاییز ادامه یابد، اما هیچ پیشرفت دیگری تا فوریه 2021 اعلام نشد و تیلدوم و ویکاندر دیگر درگیر فیلم نبودند. نیل برگر اکنون با بازیگران دیزی ریدلی کارگردانی می‌کرد تا به جای تیلدوم و ویکاندر بازی کند. در ماه می، بن مندلسون به بازیگران پیوست. در ژوئن 2021، بروکلین پرینس، گیل بیرمنگام، کارن پیستوریوس و گرت هدلاند به بازیگران فیلم پیوستند.

فیلمبرداری در 7 ژوئن 2021 در انتاریو، کانادا آغاز شد. فیلمبرداری به طور رسمی در 6 آگوست 2021 به پایان رسید.

در ابتدا قرار بود توسط STXfilms اکران شود، توزیع این فیلم پس از انحلال شرکت پخش داخلی STXfilms برای توزیع کنندگان مختلف خریداری شد و سرانجام در Lionsgate و Roadside Attractions فرود آمد، که اعلام شد که فیلم را در ایالات متحده توزیع می کنند. فیلم را برای اکران در 6 اکتبر 2023 برنامه ریزی کرد. بعداً برای جلوگیری از رقابت با Taylor Swift: The Eras Tour تا 3 نوامبر 2023 به تعویق افتاد. استودیو آمازون فیلم را در بازارهای اروپایی به عنوان بخشی از قرارداد خروجی چند ساله ErosSTX با این شرکت از طریق Prime Video توزیع خواهد کرد.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 38 درصد از 40 نقد، با میانگین امتیاز 5.4/10 مثبت هستند. در توافق این وب سایت آمده است: «دختر پادشاه مرداب با وعده‌های فراوان شروع می‌شود و بازیگران قابل‌توجهی دارد، اما سرعت سرسام‌آور و نتیجه‌گیری ناشیانه داستان بر آن‌ها غلبه می‌کند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس 13 منتقد، امتیاز 46 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب دوبله فارسی The Marsh King’s Daughter 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!