logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم A Quiet Place Part II 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم یک مکان ساکت 2 2020 با کیفیت عالی

 

تریلر قرار گرفت (تاریخ اکران 1 فروردین 99)

دانلود فیلم یک مکان ساکت 2 A Quiet Place Part II 2020
دانلود فیلم یک مکان ساکت 2 A Quiet Place Part II 2020

نام فارسی : یک مکان ساکت 2

[codein_imdb]

 

Quiet Place Part II یک فیلم ترسناک آمریکایی در سال 2020 و دنباله A A Quiet Place (2018) است. فیلم دنباله به نویسندگی و کارگردانی جان کراسینسکی و ستارگان امیلی بلانت ، Millicent Simmonds و نوح جوپ با بازپرداخت نقشهایشان از فیلم اول پرداختند. سیلیان مورفی و جیمون هونسو نیز به بازیگران پیوستند. کراسینسکی همچنین نقش خود را از فیلم اول در توالی های تازه فیلمبرداری فلش بک است.

Paramount Pictures ، استودیوی پشت فیلم اول ، پس از موفقیت در گیشه فیلم اول ، ساخت دنباله را در آوریل 2018 آغاز کرد. تا اوت سال بعد ، کراسینسکی مشغول نوشتن فیلم بود و او در فوریه 2019 برای کارگردانی استخدام شد. تولید از ژوئن تا سپتامبر 2019 در نیویورک غربی اتفاق افتاد.

این فیلم پیش نمایش جهانی خود را در 8 مارس 2020 در نیویورک داشت. پارامونت قصد دارد این فیلم را در 4 سپتامبر سال 2020 در سینماها اکران کند. این استودیو ابتدا قصد داشت این فیلم را در اواخر مارس 2020 منتشر کند اما به دلیل ادامه سال 2019 آن را به تعویق انداخت. –20 همه گیر کرونویروس.

امیلی بلانت به عنوان اویلین ابوت
سیلیان مورفی به عنوان امت. مورفی شخصیت خود را “امت” توصیف کرد ، “از نظر من ، امت نماینده جایی است که قلب جهان در حال حاضر نهفته است ، این است که: در نهایت احساس می کند که همه آنها از دست داده اند. و به شما اجازه می دهد به خودتان اعتقاد داشته باشید. این ایده ، من همیشه مورد علاقه خودم بوده ام. “


Millicent Simmonds در نقش ریگان ابوت ، دختر ناشنوا لی و اویل و خواهر مارکوس. سیممونز سیر تحول شخصیت خود را بعد از اولین فیلم توصیف کرد ، “او فشار زیادی برای رشد سریع بزرگسال دارد.” او بیشتر در نقش عاقبت نقش اصلی را دارد و به گفته Syfy Wire ، “ناشنوایی و ASL ذاتاً با قهرمانی قهرمان آن پیوند دارند.” سیممونز با یک مربی ASL همکاری کرد تا مطمئن شود که امضای او و بیان آن تمیز است. وی گفت که احساس می کند احساس فشار وجود دارد و می تواند ناشنوایان را نشان دهد.


نوح جوپ در نقش مارکوس ابوت ، پسر لی و اویل و برادر ریگان
جیمون هونسو
جان کراسینسکی به عنوان لی ابوت ، شوهر متوفی اویلین و پدر رگان و مارکوس. او در سکانس های فلاش بک جدید فیلمبرداری شده نشان می دهد که روزهایی را که برای اولین بار موجودات ظاهر می شوند ، نشان می دهد. کراسینسکی گفت که او خودش را در ادامه فیلم نوشت زیرا فیلم اول “چنین تجربه شخصی” بود و “نامه عشق” به فرزندانش. وی گفت: “ادامه این استعاره برای من واقعاً مهم بود و ما در واقع با نحوه آغاز این کار شروع می کنیم.”

Paramount Pictures اولین فیلم سینمایی A Quiet Place را با بودجه 17 میلیون دلار تهیه کرد. پارامونت این فیلم را در آوریل 2018 در ایالات متحده و کانادا منتشر کرد و در افتتاحیه آخر هفته ، 50.2 میلیون دلار درآمد کسب کرد ، چیزی که بیش از پیش بینی اواسط 20 میلیون دلار نیست. بعداً در ماه آوریل ، پارامونت صندلی و مدیرعامل جیم جیانوپولوس اعلام كرد كه دنباله در دست توسعه است. این فیلم نهایتا 188 میلیون دلار در آمریکا و کانادا و 340.9 میلیون دلار در کل جهان به دست آورد. جان کراسینسکی ، که در فیلم اول با نویسندگی ، کارگردانی و بازیگر ستاره ای روبرو بود ، گفت که او آن را “یك بخش” قلمداد می كند. وی که از یافتن موفقیت مشابه در یک سکانس مطمئن نیست ، در ابتدا به پارامونت گفت که به دنبال نویسنده و کارگردان دیگری باشد. فیلمنامه نویسان فیلم اول اسکات بک و برایان وودز برای عاقبت برگشتند. وودز اظهار داشت که آنها علاقه ای به رویکرد حق رای دادن ندارند و آنها ترجیح می دهند “برای ایجاد ایده های اصلی” و استفاده از اعتبار نوشتاری خود “به عنوان فرصتی برای فشار چند پروژه” استفاده کنند. بک گفت: “به جای این که به تنهایی روی دنباله ها تمرکز کنیم ، این سرمایه گذاری برای بازگشت به اکوسیستم ایده های اصلی در یک بازار گسترده است.”

سه ماه پس از انتشار A Quiet Place ، کراسینسکی تصمیم گرفت ایده های طوفانی را برای عاقبت دنبال کند. به گفته کراسینسکی ، پارامونت تکه های نویسندگان و کارگردانان دیگری را که بیش از حد حق رای دادن محسوب می شدند ، رد کرد. وی گفت: “من این ایده كوچك را داشتم ، این بود كه Millie [Simmonds] را به عنوان سرپرست فیلم تبدیل كنم … شخصیت او در تمام موضوعاتی را كه در فیلم اول با آنها سر و كار داشتم ، باز می كند.” استودیو او را برای نوشتن فیلمنامه بر اساس ایده خود دعوت کرد. تا اوت سال 2018 ، کراسینسکی مشغول نوشتن این فیلم بود. در ماه فوریه بعد ، او برای کارگردانی دنباله استخدام شد ، و بازیگران امیلی بلانت ، Millicent Simmonds و Noah Jupe برای تکرار نقشهای خود تأیید شدند. در ماه مارس ، سیلیان مورفی به بازیگران پیوست. در ماه ژوئن بعد برایان تیوری هنری به بازیگران پیوست اما او به دلیل مشکلات برنامه ریزی فیلم را ترک کرد. او در ماه اوت جیمون هونسو جایگزین شد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم یک مکان ساکت 2 A Quiet Place Part II 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!