logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
62
66%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Peter Pan & Wendy 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پیتر پن و وندی با کیفیت عالی

دانلود فیلم پیتر پن و وندی دوبله فارسی Peter Pan & Wendy 2023
دانلود فیلم پیتر پن و وندی دوبله فارسی Peter Pan & Wendy 2023

 

 

پیتر پن و وندی (به انگلیسی: Peter Pan & Wendy) یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی دیوید لوری بر اساس فیلمنامه‌ای است که او با همکاری توبی هالبروکز نوشته است. جیم ویتاکر به عنوان تهیه کننده در تولید والت دیزنی پیکچرز، که اقتباسی لایو اکشن از انیمیشن والت دیزنی در سال 1953، پیتر پن است، به نوبه خود بر اساس نمایشنامه پیتر پن در سال 1904 خدمت کرد. یا، پسری که بزرگ نمی‌شود (همچنین با نام پیتر و وندی شناخته می‌شود) اثر جی ام باری. در این فیلم الکساندر مولونی (در اولین فیلمش) و اور اندرسون در نقش های اصلی بازی می کنند. جود لاو، یارا شهیدی، آلیسا واپاناتاک، جاشوا پیکرینگ، جاکوبی ژوپ، مالی پارکر، آلن تودیک و جیم گافیگان نیز در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند. داستان پیتر پن و وندی را دنبال می کند که به همراه برادران وندی و بهترین دوست پیتر، تینکر بل، به دنیای جادویی نورلند می روند. در طول راه، وندی وارد ماجرایی می شود که زندگی او را تغییر می دهد و با دشمن اصلی پیتر، کاپیتان هوک، روبرو می شود.

ساخت فیلم لایو اکشن پیتر پن در 13 آوریل 2016 با کارگردانی لوری آغاز شد. لوری اعلام شد که این فیلم را با هالبروکز می نویسد، در حالی که تیم سازنده به دلیل کار در فیلمنامه بازسازی، چهار سال آینده را توسعه دادند. عنوان فیلم در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام شد. انتظار می‌رفت که تولید در آوریل ۲۰۲۰ آغاز شود و در آگوست همان سال به پایان برسد، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در نهایت در مارس 2021 در ونکوور، بریتیش کلمبیا آغاز شد. تیراندازی همچنین در شبه جزیره بوناویستا در نیوفاندلند و لابرادور در اوت 2021 و در جزایر فارو رخ داد.

پیتر پن و وندی در 28 آوریل 2023 در دیزنی پلاس به نمایش درآمد و عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

در لندن ادواردین، وندی دارلینگ آخرین شب خود را در خانه با والدینش جورج و مری و دو برادر کوچکترش جان و مایکل قبل از رفتن به مدرسه شبانه روزی روز بعد می گذراند. وندی از رفتن خود ناراضی است و به مادرش می گوید که نمی خواهد بزرگ شود. اواخر همان شب، پیتر پن در مهد کودک عزیزان ظاهر می شود. او با شنیدن آرزوی وندی، ادعا می کند که آمده است تا او را به نورلند ببرد، جایی که او هرگز مجبور به بزرگ شدن نخواهد بود. با کمک همدم و دوست پیتر، پری تینکر بل، وندی، جان و مایکل همگی به نورلند پرواز می کنند.

پس از رسیدن، کشتی دزدان دریایی به رهبری کاپیتان هوک به آنها حمله می کند که می خواهد از پیتر انتقام بگیرد که دست راستش را بریده و به سمت کروکودیل پرتاب کرده است. هوک و همسر اولش، آقای اسمی، با یک توپ به آنها شلیک می کنند و باعث سقوط آنها از آسمان می شود و وندی از پیتر و برادرانش جدا می شود. او بعداً تایگر لیلی و پسران گمشده را ملاقات می کند و شاهد دستگیری جان و مایکل توسط دزدان دریایی است. هوک و خدمه‌اش آن‌ها را به اسکال راک می‌برند و آنها را به صخره‌ای زنجیر می‌کنند تا در اثر موج بالا غرق شوند. پیتر با کاپیتان می جنگد، در حالی که وندی، تایگر لیلی و پسران گمشده جان و مایکل را نجات می دهند. هوک و دزدان دریایی در نهایت توسط تیک تاک، تمساح بدرقه می شوند. پیتر به پیروزی خود افتخار می کند، اما وندی او را به خاطر بی پروایی سرزنش می کند و پسران گمشده به او می گویند که او سابقه پیچیده ای با کاپیتان هوک دارد.

 

وندی در حال عقب نشینی به مخفیگاه پیتر، لالایی برای پسران گمشده می خواند که به طور تصادفی مکان آنها را برای دزدان دریایی فاش می کند. وندی از پیتر می‌فهمد که کاپیتان هوک زمانی بهترین دوست او بود که به نام جیمز شناخته می‌شد، تا اینکه نورلند را ترک کرد و بزرگ شد تا یک دزد دریایی شود. خدمه هوک پسران گمشده و بچه‌های عزیز را دستگیر می‌کنند، در حالی که کاپیتان به پیتر حمله می‌کند که به نظر می‌رسد به مرگ او منجر می‌شود. هوک به وندی فاش می‌کند که دلیل ترک نورلند این بود که دلش برای مادرش تنگ شده بود و می‌خواست او را پیدا کند. در نهایت او در دریا گم شد و توسط Smee و دزدان دریایی که او را بزرگ کردند نجات یافت. هنگامی که او به نورلند بازگشت، پیتر نتوانست بپذیرد که چقدر تغییر کرده است و آن دو با هم دشمن شدند.

در حالی که تایگر لیلی پیتر را پیدا می‌کند و از او پرستاری می‌کند، هوک وندی را مجبور می‌کند تا روی تخته راه برود، اما او در آخرین لحظه با گرد و غبار پیکسی تینکر بل و فکر خوشحال کننده‌ای که می‌خواهد بزرگ شود، پرواز می‌کند. سپس Tinker Bell گرد و غبار پیکسی را در سراسر کشتی پخش می کند تا آن را به هوا بلند کند و به Lost Boys اجازه می دهد تا آزاد شده و با دزدان دریایی مبارزه کنند. پیتر برای مقابله با هوک از راه می رسد و پس از یک دوئل طولانی، در نهایت از او به خاطر دوست بدی که دارد عذرخواهی می کند. هنگامی که وندی کشتی را به پشت می‌چرخاند که باعث سقوط دزدان دریایی می‌شود، پیتر تلاش می‌کند تا هوک را نجات دهد و او را تشویق به پرواز می‌کند، اما بدون فکر خوشحال کننده به دریا می‌افتد. پس از آن، پسران گمشده تصمیم می گیرند که همگی یک خانه واقعی می خواهند، بنابراین با وندی، جان و مایکل با کشتی به لندن برمی گردند.

وندی با رسیدن به خانه، پسران گمشده را به والدینش معرفی می کند، سپس با پیتر در پشت بام خانه آنها صحبت می کند. پیتر فاش می کند که خانه عزیزان خانه قدیمی او بوده است، تا اینکه یک روز فرار کرد و دیگر برنگشت. وندی به او پیشنهاد می کند که بماند و می گوید که بزرگ شدن می تواند بزرگترین ماجراجویی او باشد، اما پیتر احساس می کند که آماده نیست. او با وندی و پسران گمشده خداحافظی می کند و با تینکر بل به نورلند باز می گردد.

در نورلند، هوک و اسمی هر دو آشکار می شوند که از سقوط جان سالم به در برده اند. هوک به آسمان نگاه می کند و پیتر را در حال بازگشت به کشتی می بیند و باعث می شود که او با خوشحالی لبخند بزند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پیتر پن و وندی دوبله فارسی Peter Pan & Wendy 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!