logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bhagavanth Kesari 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی باگاوانت کساری با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم باگاوانت کساری دوبله فارسی Bhagavanth Kesari 2023
دانلود فیلم باگاوانت کساری دوبله فارسی Bhagavanth Kesari 2023

 

Bhagavanth Kesari یک فیلم اکشن درام به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آنیل راویپودی و تهیه‌کنندگی ساهو گاراپاتی و هاریش پدی است که تحت پرچم Shine Screens است. نانداموری بالاکریشنا در نقش اصلی در کنار سریلیلا، آرجون رامپال (در اولین فیلم تلوگویش) و کاجال آگاروال بازی می‌کند. موسیقی متن و موسیقی متن توسط Thaman S.

این فیلم در 19 اکتبر 2023 به مناسبت داسارا اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که بازی‌ها و سکانس‌های اکشن بالاکریشنا و سریلیلا را ستایش کردند.

Nelakonda Bhagavanth Kesari یک زندانی سابق است که پس از مرگ دوست و پدر ویجی، CI Srikanth در یک تصادف، نگهبان ویجایالاکشمی “ویجی” می شود. باگاوانث از او می خواهد که طبق میل پدرش به ارتش هند بپیوندد و از روانشناس دکتر کاتیاانی کمک می گیرد. با این حال، ویجی مخالف پیوستن به ارتش است که از فوبیای دوران کودکی او سرچشمه می گیرد. او مشتاق ازدواج با دوست پسرش، کارتیک است.

در همین حال، راهول سنگوی یک بازرگان بزرگ است که به دنبال سرقت پروژه معتبر کشور-V است، اما معاون CM مدارک جرمی علیه او جمع آوری می کند. سنگوی او را ترور می کند، اما PA او با شواهد فرار می کند و سنگوی پشت شکار او است. کارتیک به همراه والدینش این پیشنهاد را ادامه می دهد، اما باگاوانث آن را رد می کند، به همین دلیل ویجی شروع به نفرت از باگاوانت می کند. در حین فرار از دست مردان سنگوی، PA به طور اتفاقی از لپ تاپ ویجی برای ایمن سازی داده ها استفاده می کند و مردان سنگوی به جای او او را هدف قرار می دهند. باگاوانث از این موضوع مطلع می شود و از ویجی محافظت می کند. سانگوی با دیدن باگاوانث شوکه می شود و فاش می کند که این دو رقبای قبلی هستند و ویجی به زودی از گذشته باگاوانث باخبر می شود.

گذشته: باگاوانث بازرس دایره ای شجاع در منطقه قبیله ای به نام نلاکوندا است، جایی که با پدر سیاستمدار سانگوی، سارات سانگوی، پس از قتل عام بخش جنگل، شاخ می زند. باگاوانث به طرز فجیعی افرادش را قصابی می کند و ساراث را در ملاء عام دستگیر می کند که بعداً خودکشی می کند. راهول برای انتقام گرفتن، باگاوانث را تحت اتهامات واهی متهم می کند و او را به زندان محکوم می کند.

حال: ویجی پس از یادگیری این موضوع سوگند یاد می کند که جاه طلبی باگاوانث را برآورده کند. آنها همراه با کاتیاانی به حیدرآباد می‌روند و ویجی را در یک آکادمی آموزشی می‌پذیرند که در آن مربی زنان را تحقیر می‌کند، اما بعد از اینکه باگاوانث از مقام‌شان تجلیل می‌کند، عذرخواهی می‌پذیرد. ویجی به دلیل روان رنجوری نمی تواند از آخرین پای خود بالا برود، در حالی که کاتیاانی بینشی برای بالا بردن قدرت ذهنی و شجاعت او فراهم می کند. Sanghvi قصد دارد باگاوانث و عزیزانش را در حالی که ارتش PA را نیز تصرف می کند، بکشد. با این حال، باگاوانث با حمایت راتان شوکلا، که در زندان با او دوست شد، نقشه های سانگوی را خدشه دار می کند و شواهد را از PA تهیه می کند. باگاوانث با سیاستمداران قرارداد می بندد تا یک جنگ دوگانه با سانگوی را برنامه ریزی کند و تاییدیه دریافت می کند. به کارگردانی کاتیاانی، باگاوانث خود را در معرض خطر نگه می دارد و ویجی به زودی برای محافظت از او به خشونت روی می آورد. باگاوانث سرانجام راهول سانگوی و مردانش را می کشد، در حالی که ویجی به ارتش انتخاب می شود و رویای پدرش و باگاوانث را برآورده می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم باگاوانت کساری دوبله فارسی Bhagavanth Kesari 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!