logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Lost Bullet 2: Back for More 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گلوله گمشده 2 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم گلوله گمشده 2 دوبله فارسی
دانلود فیلم گلوله گمشده 2 دوبله فارسی

 

 

گلوله گمشده 2 (به فرانسوی: Balle perdue 2) یک فیلم اکشن فرانسوی به کارگردانی گیوم پیره محصول سال ۲۰۲۲ است. این یک دنباله بر گلوله گمشده است که در سال 2020 در نتفلیکس منتشر شد.

شش ماه پس از مرگ چاراس و پایان گلوله گمشده، لینو در تیم جنایات مواد مخدر که اکنون توسط جولیا رهبری می شود کار می کند. اما او همیشه در جستجوی قاتلان برادرش کوئنتین و مرشدش چاراس است. او هر شب خانه استلا، همسر مجرم آرسکی را به خطر می اندازد، اما آرسکی هرگز باز نمی گردد. همکاران پلیس او را ترغیب می کنند که تلاش خود را رها کند، زندگی در ماشینش را متوقف کند و ادامه دهد. جولیا مجموعه ای از کلیدهای رنو را به او می دهد. او متوجه می شود که آنها برای توربو 2 لیتری چاراس دهه 1990 هستند که در آخرین فیلم خراب شد و در گاراژ پلیس ذخیره شد. لینو آن را بازسازی می‌کند، آن را آبی رنگ می‌کند و آن را با یک باتری بزرگ مجهز می‌کند تا یک رام جلویی را که برای متوقف کردن خودروهای حامل مواد مخدر استفاده می‌شود، برق‌دار کند.

یک سال پیش، لینو دوباره رهبری حملات پلیس به واردکنندگان مواد مخدر در خودروهای پلیس اصلاح شده را بر عهده دارد. او در سر کار، با افسر پلیس اسپانیایی آلوارو در مرز اسپانیا ملاقات می کند، که نشان می دهد دوست چاراس بوده است. لینو اکنون با استلا رابطه دارد، اما جولیا از پایان رابطه قبلی آنها پشیمان است. او پس از یک تماس تلفنی جعلی در مورد وضعیت بد سلامتی مادر رضاعی خود (که توسط یک قاچاقچی مواد مخدر که خواهان مرگ مارکو است) به یک مکان مخفی می رسد، اما متوجه می شود که مارکو، سرسپردۀ آرسکی، در آنجا نگهداری می شود. همکاران پلیس او پنهان کرده بودند که مارکو به عنوان بخشی از مبارزه با دوندگان مواد مخدر تحت حمایت آنها است. لینو به جای کشتن مارکو همانطور که ارباب مواد مخدر امیدوار بود، قبل از اینکه مارکو را با رنو به اسپانیا برساند، با پلیس های متعدد مبارزه می کند، جایی که پلیس مشتاقانه منتظر دستگیری او است تا در آنجا نیز با عدالت روبرو شود.

یک دنباله تعقیب و گریز بسیار طولانی با ماشین به دست می آید که شامل پلیس خوب و بد (همه بعد از لینو و مارکو)، دونده های مواد مخدر، تعویض ماشین، انفجار، ایست بازرسی مرزی و مرگ می شود. رنو نیز در تعقیب و گریز با جولیا نابود می شود. آلوارو و تیمش ظاهر می شوند که در تلاش و ناکام ماندن مارکو به اسپانیا هستند و جان لینو را نیز نجات می دهند. مارکو، یکی از شاهدان کلیدی، به طور تصادفی در مرز اسپانیا در درگیری توسط جولیا کشته می‌شود و در نتیجه پرونده علیه دونده‌های مواد مخدر و پلیس فاسد خراب می‌شود. تهدید جدید، رئیس فاسد اداره پلیس مواد مخدر، الکساندر رسز است که پلیس های زیادی را به دنبال لینو در راه اسپانیا می فرستد. لینو سعی می کند با متهم کردن خود، جولیا را سرزنش کند. جولیا وقتی رئیسش، ماس، از او می‌خواهد در دادگاه بگوید که لینو مارکو را کشته است، کار را ترک می‌کند تا مرگ و اشتباه خود را زیر فرش بکشد. آرسکی در سکانس پایانی دوباره ظاهر می‌شود و به دنبال آخرین بقایای رنو می‌گردد و صلیب چاراس را حذف می‌کند و در نتیجه دنباله دیگری در این فرنچایز ایجاد می‌کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گلوله گمشده 2 دوبله فارسی Lost Bullet 2: Back for More 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!