logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Legacy of Lies 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم میراث دروغ ها 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم میراث دروغ دوبله فارسی Legacy of Lies 2020
دانلود فیلم میراث دروغ دوبله فارسی Legacy of Lies 2020

یک مأمور سابق MI6 برای کشف حقیقت تکان دهنده در مورد عملیات انجام شده توسط سرویس های مخفی ناشناخته ، دوباره به دنیای جاسوسی و سهام زیاد باز می گردد.

مرد اصلی اکشن ، اسکات ادکینز با یک فیلم دیگر برمی گردد. با کارآیی پرکار در سالهای اخیر ، آدکینز توانسته است خود را به عنوان نیروی پیشرو در عرصه عمل DTV مستقر کند. این فیلم ها ممکن است بودجه مربوط به فیلم های بزرگ مارول را نداشته باشند ، اما ادکینز به طور مداوم تحمل جنجال را فراهم می کند ، و این کار را با یک جلوه ویژه ویژه … خود انجام می دهد. هنگامی که یک قهرمان مارول به لطف دستیاری که از CGI ، شیرین کاری و سیم به دست می آورد ، مجموعه ای از سربازان دشمن را ضرب و شتم می کند ، بسیاری از عناصر با هم ترکیب می شوند تا توهم عقاید بد را به وجود آورند. وقتی ادکینز روی صفحه است ، او کالا را تحویل می دهد. مانند تیتان های اکشن سالهای گذشته ، او معامله واقعی است و او آن را (مدرسه با شکوه) قدیمی می خرد.

در Legacy of Lies ، آدکینز از همکاری خلاقانه خود با کارگردان جسی پنجم جانسون استراحت موقت می کند. آنها به عنوان یک جفت فیلم های اکشن عالی ساخته اند و این جفت شدن اطمینان خاطر را با خود به همراه می آورد. با ورود به Legacy of Lies ، نویسنده / کارگردان Adrian Bol هوای اسرار را به ارمغان می آورد. در اینجا ، آدكینز نقش سابق MI6 را بازی می كند كه پس از انجام مأموریت اشتباه ، با مرگ همسرش تعقیب می شود. قطع کن و او یک پدر مجرد با یک دختر 12 ساله زودرس است. او دختر خود را به دعوا در زیر زمینی MMA می برد و توصیه های تاکتیکی او در مورد چگونگی پیروزی را نادیده می گیرد. او همچنین برای تمرین تیراندازی او را به انبارهای متروکه منتقل می کند. آنها زندگی عشایری را تجربه می کنند ، همیشه سعی می کنند یک قدم جلوتر از گذشته بمانند. با این حال ، همه چیز با Adkins به عنوان همگروه های قدیمی MI6 خود ، دختر یک همکار قدیمی اوکراینی و یک زن روس مبهم او را تحت فشار قرار می دهد تا پرونده ای پیدا کند که از مأموریت قبلی خود گم شده است.

بازی مانند ترکیبی از بورن ، ماموریت: غیر ممکن ، هانا و سایه های کماندو ، میراث دروغ ها بین هیجان جاسوسی و اقدام مستقیم قرار می گیرد ، هیچ وقت کاملاً به اندازه کافی محکم نیست. رابطه پدر و دختر برای شروع کمی دور از ذهن است ، اما در نهایت به خوبی توسعه می یابد و داستان را از آن خود می کند. آدکینز به عنوان بازیگر در طی پنج سال گذشته رشد کرده است ، و در حالی که کارهای آزمایش بیشتری داشته است ، در اینجا بسیار مطمئن است. به عنوان دخترش ، Honor Kneafsey جذاب ترین شخصیت را در فیلم دارد و او یک نمایش عالی را ارائه می دهد و قلب زیادی به فیلم می دهد. او مطمئناً ستاره ای در ساخت است و اجازه می دهد با آن روبرو شود ، کودک زودگذر در یک فیلم اکشن غالباً ممکن است یک مرگ باشد. به اعتبار Kneafsey (و Bol) ، آنها این مزیت بزرگی را می بخشند. خوب است که یک فیلم اکشن با شخصیت های زن قابل توجه و توسعه یافته نیز ببینید. آنا باتکوویچ یک شرور جالب است ، که بی رحمانه استوایی را با یک طرف نرم تر غیر منتظره مخلوط می کند ، و جولیا سبول نیز به عنوان یک گزارشگر اخلاق گرا که به دنبال این است که روسیه را به سمت حملات شیمیایی دست کم بکشاند خوب است. مطمئناً این فیلم دارای یک پیام سیاسی اساسی است که با توجه به ادعاهای مداوم مداخله روسیه و ترورهای شیمیایی در خاک خارجی ، نسبتاً پیشگیرانه است. این موضوع بسیار شجاع است و نه چیزی که احتمالاً از یک عکس بزرگ استودیویی می بینید.

فیلم عالی به نظر می رسد. به نظر می رسد بزرگتر از پیشنهاد بودجه آن به لطف دست مطمئن بول و برخی از عکس های زیبا از سیمون رولینگ است. به نظر می رسد فیلم های جاسوسی Tinker Tailor Soldier Spy and Mission: Imossible: غیر ممکن است که با یک امتیاز خوب از Arkadiusz Reikowski پشتیبان گرفته شده است. از این مهم نیز مهم است ، زیرا این یک ستاره ستاره آدکینز است ، این اقدام خوب است. ممکن است تصور شود که آدکینز یک عنصر قدرت نسبت به سکانس های جنگ دارد و آوردن تیم مورب به طرز نگاری (آنها چندین بار با هم کار کرده اند) اثبات لمسی باهوش است. در آن جبهه ، مطمئناً ناامید نشد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم میراث دروغ دوبله فارسی Legacy of Lies 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!