logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Luring 2019 با لینک مستقیم

 

 

یک مرد سعی می کند با بازگشت به خانه تعطیلات ورمونت در خانواده خود که یک عمل غیرقابل توصیف است ، خاطره گمشده را بازیابی کند و او را به عنوان یک کودک نهادینه کند.

لارینگ وقتی شروع می شود که گرت (ایروین) به همراه دوست دخترش کلر (اسپراگ) به خانه ای برای تعطیلات ورمونت برگردد تا به خاطراتی که نمی تواند از کودکی به یاد آورد ، نگاه کند و منتظر دیدار با زن مرموز جنیفر (فیحی) از طریق اینترنت است. ، این ممکن است شکاف های او را پر کند.

با گذشت زمان ، گرت با بازدیدهای جنیفر به طرز عجیبی رفتار می کند ، در حالی که می بیند

که خودش شروع به دوری از کلر می کند ، چون گذشته اش شروع می شود به او باز می گردد.

گرت با یک خالی در خاطره خود بزرگ شد ، او می خواهد این شکاف را امتحان کند و آن را پر کند ، که می بیند او با دوست دخترش به خانه تعطیلات خانوادگی باز می گردد ، از دوست دخترش خسته می شود و با بازگشت خاطرات ، تاریک تر می بینیم. سمت شخصیت او ، طرفی که ممکن است باعث خالی شدن حافظه شود. کلر دختری است که ناامید است تعطیلات آخر هفته خوبی داشته باشد ، او گرت را دوست دارد و حاضر است زندگی خود را با او بگذراند ، حتی اگر از قبل هم مشکلات بین این دو را حس کند. جنیفر زن اسرارآمیزی است که مایل به کمک به پر کردن سوراخ های خاطراتی گرت است ، تنها برای این که دلیل واقعی داشته باشد تا او را به شهر برگرداند.

اجراهای این فیلم قوی ترین نیستند ، زیرا برخی از شخصیت ها احساس غرق شدن می کنند ، در حالی که به نظر نمی رسد برخی دیگر از صحنه بیرون می روند تا شخصیت خود را به هر حال مستقل جلوه دهند.

داستان در اینجا مردی را دنبال می کند که به دنبال برطرف کردن خاطراتی است که از کودکی از دست داده است ، تنها برای این که حقیقت را بیرون بیاورد و او را تعقیب کند. این داستانی است که باعث می شود حافظه ای که به اندازه کافی خوب پر نشده است ، فقط به نظر می رسد که ما دو لحظه داستان را تجربه می کنیم که برای بقیه فیلم کاملاً از جای خود دور هستند. با آشکار ساختن داستان ، به سمت گرت بیزار می شویم. ما به نظر نمی رسد که همه چیز را که باعث می شود همه چیز اتفاق بیفتد ، بکشیم و چیزهای زیادی را به سمت تخیل بگذارد.

او از طرف وحشت فیلم ناشی از دیدن چگونگی توضیح صداها نیست ، قبل از اینکه یک چهره وحشتناک را ببینیم ، ناشی می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فریبنده The Luring 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!