logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Run Hide Fight 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم بدو، پنهان شو، مبارزه کن 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Run Hide Fight 2021
دانلود فیلم Run Hide Fight 2021

Run Hide Fight یک فیلم اکشن مهیج اکشن آمریکایی در سال 2020 به نویسندگی و کارگردانی Kyle Rankin است. با بازی توماس جین ، رادا میچل و ایزابل می ، مدرسه ای دبیرستانی را محاصره می کند که توسط یک گروه چهار تیرانداز مدرسه محاصره شده است.

اولین فیلم این فیلم در جشنواره فیلم ونیز در 10 سپتامبر سال 2020 بود. این فیلم با پخش توسط The Daily Wire در آمریکای شمالی ، در 14 ژانویه 2021 بر روی پلت فرم آنها پخش شد.

دانش آموز دبیرستانی Zoe Hull تلاش می کند تا با مرگ مادرش ، جنیفر کنار بیاید و باعث می شود رابطه او با پدرش ، تاد ، تیره شود. در راه رفتن به مدرسه ، زوئی شاهد است كه كریس جلیك ، همكلاس خود ، وسیله ای عجیب و غریب در مزرعه ای می كارد ، اما آن را به عنوان یك شوخی می نویسد. در مدرسه ، دوست صمیمی زوی ، لوئیس سعی می کند از او مهمانی خواستگاری کند ، اما نتیجه معکوس می دهد و وقتی یک نوشیدنی روی او ریخته می شود ، زوی به سمت حمام می رود.

در اطراف شهر چندین دستگاه محترقه به کار گرفته شده است ، که حواس پرت کننده ها را از بین می برد و جاده ها را مسدود می کند. یک ون به کافه تریای مدرسه که چهار تیرانداز مدرسه را حمل می کند ، سقوط می کند. رهبر ، تریستان ووی ، به همدستانش کریس جلیک ، آنا جلیک و کیپ کواد دستور می دهد که دانش آموزان را شروع کنند. لوئیس ، که به صفحه فیس بوک مدرسه دسترسی دارد ، وظیفه پخش مستقیم تریستان را بر عهده دارد. زویی از سقف دستشویی می خزد و قادر به فرار از مدرسه است. او شروع به هشدار دادن به دانش آموزان و کمک به آنها برای فرار می کند.

تریستان با تماس با دفتر جلویی آنها را از تیراندازی آگاه می کند. از آنجا که پروتکل مدرسه مستلزم تأیید تیراندازی است ، مدیر و نگهبان مدرسه برای تحقیق در این مکان به کافه تریا اعزام می شوند. مدیر اصلی تلاش می کند تا تریستان را پایین بکشد و خود را مقصر خشم تریستان می داند. با این حال ، تریستان اعتراف می کند که تنها انگیزه اش ایجاد ضرب وشتم است. تریستان مدیر اصلی را می کشد اما به مأمور امنیتی غیرمسلح اجازه فرار می دهد ، و اظهار نظر می کند که نگهبان برای تیراندازی واقعی چقدر آماده نیست. با تأیید وضعیت ، دفتر پیشخوان یک قفل را می خواند.

کلانتر تارسی تلاش می کند تا پاسخ به تیراندازی را هماهنگ کند ، اما این مسئله دشوار است. انفجار در دفتر جلو باعث کشته شدن اولین افسر پلیس می شود. آنا برای بررسی خسارت اعزام می شود ، اما در طول راه با زوئی روبرو می شود و در نتیجه جنگ کشته می شود. یک افسر پلیس فقط به خانه ترستان می رسد که می فهمد مادرش را قتل کرده است. رسانه ها جریان مستقیم را انتخاب می کنند و این باعث خوشحالی تریستان می شود و او شروع به بیرون بردن دانش آموزان از کلاسهای درس آنها می کند.

کیپ با زوئی روبرو می شود و او را تعقیب می کند ، اما او سریع مقهور می شود. کیپ با دست بسته ، اذعان می کند انگیزه وی برای تیراندازی تلافی جویی برای یک حادثه قلدری است که در مدرسه راهنمایی رخ داده است. زوئی اشاره می کند که کیپ چندین دانشجوی بی گناه را که هیچ ارتباطی با این حادثه نداشته اند ، به قتل رسانده است. زویی با کلانتر تماس می گیرد و به او می گوید که باید دوربین های رسانه را از مدرسه دور کند تا او بتواند با خیال راحت دانش آموزان را تخلیه کند. کلانتر تارسی برای تهیه پوشش به صورت زنده از طریق هوا با تریستان تماس می گیرد ، اما تریستان به زودی متوجه فریبکاری می شود. تریستان خواستار این است كه زوئی خود را نزد او نشان دهد و تهدید كرد كه اگر این كار را نكرد هر پنج دقیقه گروگان ها را خواهد كشت.

در Run Hide Fight زوئی به کیپ بازمی گردد ، که از آنچه انجام داده ابراز پشیمانی می کند. زوئی به عنوان کفاره بخشی از جنایات خود ، کیپ را در کمین تریستان قرار داده است ، و در هرج و مرج متعاقب آن کیپ را کشته و لوئیس را زخمی می کند ، زوئی با لوئیس فرار می کند. زویی لوئیس را حل و فصل می کند و فاش می کند که او احساسات او را نسبت به او تلافی می کند ، اما ابراز مشکل دارد. لوئیس به او هشدار داد که ون موجود در سفره خانه پر از مواد منفجره است. کریس برای کشتن زوئی فرستاده شده است ، اما در عوض توسط تاد ، که در خارج از مدرسه موقعیت تیراندازی قرار گرفته است ، درست قبل از اینکه کریس او را اعدام کند ، کشته می شود. زوئی جریان مستقیم را ربوده و به تریستان می گوید که او همان کسی است که مردم از او یاد می کنند نه او.

تریستان ون را منفجر می کند تا منفجر شود و با یک گروگان و یک ماده منفجره فرار می کند. Zoe با قرار دادن دنده عقب و گیر انداختن پدال گاز با تفنگ کریس ، ون را از کافه تریا خارج می کند. در پارکینگ خالی منفجر می شود. سپس زویی سعی می کند تریستان را تعقیب کند ، اما به اشتباه توسط SWAT دستگیر می شود. در خارج از مدرسه ، زوئی با کلانتر تارسی آشنا می شود ، که به خاطر اقداماتش از او تشکر می کند و به او می گوید تریستان در یک انفجار جان خود را از دست داده است. زویی با پدرش ملاقات می کند ، عشق آنها را تأیید می کند و روابط آنها را اصلاح می کند. پس از آن ، او تریستان را می بیند که در حال فرار از جنگل است ، و این در حالی است که مرگ خود را جعل کرده است. زوئی تفنگ شکاری پدرش را پس می گیرد و در حالی که یک تریستر پول و گذرنامه را بازیابی می کند ، به تریستان شلیک می کند. زوی که بالای سر او ایستاده است ، اجازه می دهد تا تریستان خونریزی کند و به او می گوید این همان چیزی است که لیاقتش را برای کاری که انجام داده است ، دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Run Hide Fight 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!