logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Shaitaan 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شیطان با کیفیت عالی

دانلود فیلم شیطان دوبله فارسی Shaitaan 2024
دانلود فیلم شیطان دوبله فارسی Shaitaan 2024

 

 

شیطان (ترجمه شیطان) یک فیلم ترسناک ماوراء الطبیعه هندی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی Vikas Bahl و محصول Devgn Films، Jio Studios و Panorama Studios است. در این فیلم که بازسازی فیلم گجراتی واش محصول 2023 است، آجی دوگن، آر. ماداوان، جیوتیکا، آنگاد راج و جانکی بودیولا که نقش خود را از فیلم اصلی تکرار کردند، بازی می‌کنند. خانواده‌ای زمانی دچار مشکل می‌شوند که دخترشان تحت طلسم جادوی سیاه قرار می‌گیرد که توسط یک غریبه انجام می‌شود و آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا جلوی مالکیت را بگیرند و انگیزه‌های غریبه را کشف کنند.

این فیلم به طور رسمی در ماه مه 2023 معرفی شد و فیلمبرداری اصلی بین ژوئن تا سپتامبر 2023 در دهرادون، هند و لندن انجام شد. موسیقی توسط آمیت تریودی ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین توسط سوداکار ردی یاکانتی و ساندیپ فرانسیس انجام شده است.

شیطان در 8 مارس 2024 همزمان با ماها شیواراتری اکران شد و نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم با فروش جهانی 211 کرور روپیه در برابر بودجه 50 کرور روپیه، چهارمین فیلم هندی پرفروش سال 2024، دومین فیلم هندی پرفروش سال 2024 و پرفروش ترین فیلم ترسناک هندی تمام دوران است.

کبیر ریشی، یک حسابدار رسمی، و همسرش جیوتی به همراه فرزندانشان جانوی و دروو در دهرادون، اوتاراکند زندگی می کنند. در تعطیلات به خانه مزرعه خود در یک ایستگاه تپه دورافتاده، آنها با مردی مرموز به نام ونراج کاشیاپ ملاقات می کنند. جانوی پس از خوردن لادویی که ونراج به او می‌دهد، هوس می‌کند تا مانند یک عروسک از هر فرمان او اطاعت کند.

ونراج به خانه مزرعه می رسد و دلیل آن این است که باتری تلفنش از بین رفته است. خانواده از حضور او ناراحت می شوند و کبیر از او می خواهد که برود. جانوی به دستور ونراج مانع از بیرون راندن پدرش می شود. ونراج نشان می دهد که او را از طریق جادوی سیاه هیپنوتیزم کرده است. او از هر فرمانی که او می دهد اطاعت خواهد کرد. او از آنها می خواهد که او را به او بدهند، زیرا برای این کار به اجازه آنها نیاز دارد. وقتی آن‌ها امتناع می‌کنند، ونراج خطوط تلفن را قطع می‌کند و خانواده را با دیکته کردن جنهوی برای انجام کارهای عجیب و بی‌رحمانه، مانند ضربه زدن به خود، خوردن برگ خشک چای و حمله به برادرش، عذاب می‌دهد.

وقتی پلیس به تماس تلفن همراه مخفی جیوتی پاسخ می‌دهد، خانواده عادی عمل می‌کنند تا جانهوی از ایجاد انفجار در خانه جلوگیری کنند. کبیر در ازای صرفه جویی به آنها پول پیشنهاد می دهد، اما ونراج پول را آتش می زند و اعلام می کند که هیچ استفاده ای از چیزهای مادی ندارد. او خود را به عنوان یک شیطان نشان می دهد که هدفش کنترل جهان است و معتقد است که خودش به خوبی خداست. سپس از او می‌خواهد تا قبل از اینکه بخوابد برای او دیسکو برقصد و به جانوی دستور می‌دهد هر کسی را که نزدیک می‌شود چاقو بزند. وقتی پدرش سعی می کند تلفن ونراج را بدزدد، جانوی در شورتش ادرار می کند تا او را متوقف کند تا مجبور نباشد او را با چاقو بزند. ونراج از خواب بیدار می شود و از این موضوع بسیار ناامید می شود و در نتیجه از او می خواهد لباس هایش را در بیاورد و لباس هایش را عوض کند.

کبیر و جیوتی پس از سیر شدن و برهنه دیدن جانوی به ونراج حمله می کنند. او به جانوی دستور می دهد که تا سر حد مرگ خود بخندد و فاش می کند که حتی اگر او کشته شود، جنهوی به آخرین دستور خود ادامه می دهد تا اینکه او از بین برود. این امر کبیر را وادار می کند که او را رها کند، اما ونراج به جانوی دستور می دهد که برادرش را بکشد. او از تلاش او جان سالم به در می‌برد، هرچند وقتی جانوی او را از تراس پرتاب کرد، به شدت مجروح شد. کبیر و جیوتی که متوجه شدند فرزندانشان واقعاً ممکن است بمیرند، به او اجازه می‌دهند جانوی را بگیرد.

جیوتی دروو را به بیمارستان می‌راند، در حالی که ونراج نمی‌داند، کبیر او را به لانه‌اش می‌کشاند و قبلاً یک ردیاب را در تلفن همراهش تعمیر کرده بود. فاش شده است که ونراج 108 دختر دیگر را به طور مشابه هیپنوتیزم کرده است. با جانوی به عنوان آخرین افزوده، او آماده می شود تا آنها را قربانی کند. این مراسم را برای او تکمیل می کند تا قدرت کنترل هر کسی را به میل خود به دست آورد، زیرا او معتقد است که انسان ها لیاقت اراده آزاد را ندارند. کبیر زبان ونراج را برید. هنگامی که دختران سعی می کنند او را بکشند، او یک ضبط ویرایش شده از صدای ونراج را پخش می کند که در آن آزادی آنها را اعلام می کند. پیش از این، کبیر فیلم ضبط شده دوربین امنیتی خانه را از صحبت ونراج با جانوی گرفته بود، سپس کلمات او را به هم چسباند تا به نظر برسد که ونراج به دختران دستور می دهد که به حالت عادی برگردند. بنابراین، دختران از کنترل او آزاد می شوند.

در حالی که کبیر و خانواده اش در بیمارستان بهبود می یابند، گروگان های ونراج به سلامت توسط پلیس به خانه هایشان بازگردانده می شوند. پلیس به کبیر خبر می دهد که ونراج مفقود شده است.

یک سال بعد، کبیر در حال پایین رفتن به اتاقی منزوی دیده می شود، جایی که در واقع ونراج را به اسارت گرفته است. او ونراج را که دیگر نمی تواند حرف بزند، به خاطر قدرت طلبی مسخره می کند و می گوید که قدرت واقعی از والدین ناشی می شود که می توانند برای محافظت از فرزندان خود به هر میزانی بروند. او اعلام می کند که اکنون اینجا جهنم است و او شیطان ونراج است. سپس به ونراج می‌گوید که فردا دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند و در حالی که ونراج همچنان رنج می‌کشد می‌رود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیطان دوبله فارسی Shaitaan 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!