logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)
70%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سونیک خارپشت 2 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سونیک 2 دوبله فارسی Sonic the Hedgehog 2 2022
دانلود فیلم سونیک 2 دوبله فارسی Sonic the Hedgehog 2 2022

 

Sonic the Hedgehog 2 یک فیلم کمدی اکشنماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی منتشر شده توسط سگا و دنباله Sonic the Hedgehog (۲۰۲۰) ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جف فاولر و نویسندگی پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینتون، بن شوارتز در نقش صداپیشگی سونیک جوجه تیغی در کنار جیمز مارسدن، تیکا سامپتر، ناتاشا راثول، آدام پالی، شمار مور، کالین اُو بازی می کند. شاگنسی، لی مجدوب، ادریس البا و جیم کری. این فیلم داستان سونیک و تیلز را دنبال می‌کند که برای یافتن استاد زمرد قبل از دکتر روباتنیک و ناکلز اکیدنا، متحد می‌شوند، در حالی که با سازمان نظامی G.U.N هم مبارزه می‌کنند.

پس از موفقیت فیلم اول، پارامونت پیکچرز در ماه مه 2020 اعلام کرد که دنباله این فیلم خواهد بود و فاولر به عنوان کارگردان بازمی گردد، در حالی که کیسی و جاش میلر به عنوان نویسنده بازمی گردند، و شوارتز، کری و بقیه بازیگران نقش های خود را از فیلم قبلی تکرار می کنند. فیلمبرداری از مارس تا ژوئن 2021 در ونکوور و هاوایی انجام شد.

Sonic the Hedgehog 2 در 30 مارس 2022 در چندین بازار اکران شد و در 8 آوریل توسط Paramount Pictures و Sega Sammy Group در ایالات متحده اکران شد. منتقدان سکانس‌های اکشن، اجراها و طنز را ستودند، اما از فیلمنامه، زمان اجرا و آهنگ‌سازی انتقاد کردند.[9] این فیلم بیش از 324 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و به پردرآمدترین فیلم بازی ویدیویی در ایالات متحده و ششمین فیلم پرفروش سال 2022 تبدیل شده است. فیلم سوم و همچنین یک سری اسپین آف با تمرکز بر Knuckles در حال ساخت هستند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سونیک 2 دوبله فارسی Sonic the Hedgehog 2 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!