logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Asterix & Obelix: The Middle Kingdom 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آستریکس و اوبلیکس: قلمرو پادشاهی میانه با کیفیت عالی

دانلود فیلم آستریکس و اوبلیکس دوبله فارسی
دانلود فیلم آستریکس و اوبلیکس دوبله فارسی

 

آستریکس و اوبلیکس: پادشاهی میانه (به فرانسوی: Astérix et Obélix: l’Empire du Milieu) یک فیلم کمدی ماجراجویی لایو اکشن فرانسوی به کارگردانی گیوم کانه است که در نقش آستریکس نیز بازی می‌کند. این پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های لایو اکشن آستریکس است.

در این فیلم که ژیل للوچ در نقش اوبلیکس همبازی است، قهرمانان عنوان برای اولین بار به چین امپراتوری سفر می کنند. داستان اصلی بر اساس فیلمنامه ای از فیلیپ مچلن و جولین هروه است. Canet همچنین در فیلمنامه همکاری کرد. این اولین فیلم لایو اکشن آستریکس است که بر اساس هیچ یک از آلبوم های کمیک ساخته نشده است یا ژرار دوپاردیو در نقش اوبلیکس بازی نمی کند.

فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در سال 2020 در چین انجام شود اما یک سال به تعویق افتاد و به دلیل همه گیر شدن COVID-19 به فرانسه منتقل شد. این فیلم با بودجه 72.4 میلیون دلاری توسط Pathé، Les Enfants Terribles و Tresor Films مستقر در پاریس ساخته شده است. در 1 فوریه 2023 در فرانسه و در 19 مه 2023 در نتفلیکس در مناطق منتخب اکران شد.

در سال 2016، پس از موفقیت آمیخته انتقادی و تجاری دو فیلم لایو اکشن قبلی آستریکس، آستریکس در بازی های المپیک (2008) و آستریکس و اوبلیکس: خدا نجات بریتانیا (2012)، آن گوسینی، دختر رنه گوسینی خالق آستریکس، اعلام کرد که سریال از نظر ایده و بازیگری نیاز به راه اندازی مجدد دارد. میشل هازاناویسیوس و فرانک گستامبید از جمله کارگردانان مورد نظر بودند که پیشنهاد ساخت فیلمی بر اساس آستریکس در کورس را داشتند.

در نوامبر 2017، مجله Le Film Français فاش کرد که Éditions Albert René، تهیه کنندگان Alain Attal و Yohan Baiada فیلمی لایو اکشن جدیدی می سازند که بر اساس یک آلبوم کمیک آستریکس نیست و گول ها به چین می روند و فیلمبرداری آن برای آن برنامه ریزی شده است. 2020.
در اکتبر 2019، گیوم کانه اعلام کرد که کارگردانی فیلم و ایفای نقش آستریکس را بر عهده خواهد گرفت، در حالی که ژیل للوچ در نقش اوبلیکس نقش آفرینی خواهد کرد. در فیلم‌های اکشن زنده قبلی آستریکس، نقش اوبلیکس همیشه توسط ژرار دوپاردیو، بازیگر مورد علاقه آلبرت اودرزو، خالق آستریکس، برای این نقش بازی می‌شد. دوپاردیو در پاسخ به انتخاب ژیل للوش در نقش اوبلیکس، گفت که ناامید نیست زیرا انحصار این نقش را ندارد.

آلن آتال از ترزور فیلمز گفت که او و کانه به همراه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از چین دیدن کرده اند تا پروژه را به مقامات چینی ارائه کنند و اجازه داشته باشند در چین فیلمبرداری کنند، با یک شرکت چینی تولید کنند و فیلم را در آنجا اکران کنند. Attal همچنین گفت Pathé در حال مذاکره با یک شریک توزیع و تولید مشترک چینی است که بخشی از بودجه را پوشش می دهد. پاته قرار است این فیلم را در فرانسه توزیع کند و آن را در بازارهای بین المللی نمایندگی کند. عنوان اصلی فیلم به زبان انگلیسی آستریکس و اوبلیکس: جاده ابریشم بود.

در 18 فوریه 2020، تولید به دلیل همه گیری COVID-19 متوقف شد. در دسامبر 2020، للوچ گفت که فیلمبرداری در چین انجام نخواهد شد، عمدتاً به دلایل سیاسی.

در مارس 2021، رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که تیراندازی در منطقه فلات گوری در Puy-de-Dome رخ خواهد داد. بازیگران اضافی طی 8 تا 11 مارس در کلرمون-فران و در 12 مارس در لابوربول برای ده ها مرد ورزشکار آسیایی الاصل بین 18 تا 45 سال انجام شد. بازیگران همچنین به دنبال مردان قفقازی بین 18 تا 25 سال بودند. با هیکل ورزشی یا خدمت در ارتش، با قد بین 1.76 تا 1.83 متر. فیلمبرداری در 12 آوریل 2021 در استودیوهای Bry-sur-Marne آغاز شد. فیلمبرداری همچنین در Brétigny-sur-Orge و مراکش انجام شد. در 6 آگوست 2021، Canet اعلام کرد که تصویربرداری پس از 17 هفته به پایان رسیده است.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آستریکس و اوبلیکس دوبله فارسی Asterix & Obelix: The Middle Kingdom 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!