logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال One Piece 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال خارجی وان پیس با کیفیت عالی

دانلود سریال وان پیس دوبله فارسی One Piece 2023
دانلود سریال وان پیس دوبله فارسی One Piece 2023

 

 

One Piece (با حروف بزرگ) یک مجموعه تلویزیونی ماجراجویی فانتزی است که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال یک اقتباس زنده از مجموعه مانگایی به همین نام توسط Eiichiro Oda است که به عنوان مشاور خلاق اصلی در نمایش خدمت می کرد. توسط Kaji Productions و Shueisha (که همچنین مانگا را منتشر می کند) تولید می شود. در این سریال گروهی از بازیگران شامل ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، جیکوب رومرو گیبسون و تاز اسکایلار به عنوان اعضای دزدان دریایی کلاه حصیری بازی می‌کنند.

این سریال در 31 آگوست 2023 به نمایش درآمد و نقدهای مثبتی از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد که اجراها، نگارش، جلوه های بصری و وفاداری کلی به منبع منبع را تحسین کردند. چندین رسانه آن را یکی از بهترین اقتباس‌های لایو اکشن از یک سریال مانگا یا انیمه نامیده‌اند و آن را پیشرفتی بزرگ نسبت به تلاش‌های قبلی نتفلیکس، مانند Death Note و Cowboy Bebop می‌دانند که هر دو با استقبال منفی منتقدان و مخاطبان مواجه شدند. . دو هفته پس از پخش آن، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که در حال توسعه فعال است.

این سریال ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری را دنبال می‌کند که در اقیانوس‌ها، زمین‌ها و فراتر از آن در جستجوی «One Piece»، گنج افسانه‌ای که کاپیتان آنها، میمون دی. لوفی، «پادشاه دزدان دریایی» را می‌سازد، کاوش می‌کنند. . اما تفنگداران دریایی در دم کشتی خود هستند و آنها تنها خدمه ای نیستند که به دنبال One Piece هستند. کلاه‌های حصیری که با مهارت‌ها و دوستی ناگسستنی مسلح شده‌اند، آماده سفر هستند و حتی بیشتر آماده‌اند تا برای رویاهای خود با هم بجنگند.

پس از اعدام کاپیتان معروف دزدان دریایی گلد راجر، دزدان دریایی برای جستجوی گنج پنهان او، “One Piece” به دریا می روند. بیست و دو سال بعد، دزد دریایی تازه کار Monkey D. Luffy در میان کسانی است که به دنبال گنج هستند. او سوار کشتی دزدان دریایی آلویدا بی رحم می شود. او با استفاده از قدرت ارتجاعی خود که از خوردن تصادفی یک میوه شیطان به ارث رسیده است، آلویدا را شکست می دهد و با پسر کابینی که بدرفتار شده با او، کوبی، فرار می کند. این دو به یک پایگاه دریایی می‌روند تا نقشه‌ای به گرند لاین، یک مسیر دریایی خائنانه که شایعه می‌شود One Piece در آن قرار دارد، به دست آورند. لوفی شکارچی بدنام دزدان دریایی رورونوآ زورو را که پس از مبارزه با هلمپو، پسر کاپیتان فاسد تفنگداران دریایی مورگان، مجازات شد، آزاد می کند. نامی، یک سارق گربه، به لوفی کمک می کند تا گاوصندوق مورگان را که حاوی نقشه است بدزدد، و زورو به آنها کمک می کند تا مورگان را شکست دهند. این سه نفر همراه با گاوصندوق در یک کشتی فرار می کنند. کوبی برای ثبت نام با تفنگداران دریایی عقب مانده است.

لوفی، زورو و نامی توسط باگی دلقک، دزد دریایی که مردم اورنج تاون را در سیرک شخصی خود زندانی کرده اسیر می شوند. لوفی نقشه را قبل از دستگیری می بلعد و از پیوندهای باگی با بت دوران کودکی خود، شانکس، که لوفی کلاه حصیری خود را به عنوان بخشی از وعده تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی از او دریافت کرد، باخبر می شود. باگی تلاش می کند تا لوفی را در مخزن آب دریا غرق کند، اما زورو و نامی با الهام از خوش بینی لوفی فرار کرده و نجات می دهند. باگی، که قدرت‌های خرد کردن میوه‌اش به او اجازه می‌دهد خود را از هم جدا کند، اعضای بدنش را در جعبه‌هایی قفل می‌کنند در حالی که لوفی او را پرتاب می‌کند و شهر را آزاد می‌کند. در همین حین، کوبی با گارپ ملاقات می کند، که نتیجه می گیرد که قبل از پیوستن به تفنگداران دریایی با دزدان دریایی بوده است. گارپ به کوبی به دلیل صداقتش اجازه می دهد بماند و مورگان را به خاطر دروغ گفتن در مورد حمله به پایگاه تنبیه می کند. در حین حرکت، نامی با شخصی در مورد داشتن نقشه در اختیارش تماس می گیرد. در طول اپیزود، فلاش بک های مختلفی از دوران کودکی لوفی نشان داده می شود، مانند زمان او با شنکس و خدمه دزدان دریایی اش، خوردن میوه شیطان “Gum-Gum” و نجات شنکس از دست یک موجود دریایی با استفاده از قدرتی مرموز به قیمت چپ کردن او. بازو

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این داستان : طلوع عشق
این داستان : مرد کلاه حصیری
این داستان : حرفی نزن
این داستان : دزدان دریایی دارن میان
این داستان : در رستوران دریایی غذا بخورید
این داستان : آشپز و پسر خدمتکار
این داستان : دختری با خالکوبی ماهی اره ای
این داستان : بدترین در شرق

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال وان پیس دوبله فارسی One Piece 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!