logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
44%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Divine Fury 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم خشم الهی 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019
دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019

 

نام فارسی : خشم الهی

 

 

چگونه فیلمی به اندازه “خشم الهی” عجیب و غریبانه است – یک اقدام هیبریدی / ترسناک کره ای درباره یک مبارز هنرهای رزمی مختلط (MMA) – به اندازه ایده های وحشی ترش هیجان انگیز نیست؟ این فیلمی است که یونگ هو (پارک سئو جون) ، یک ورزشکار طرفدار agnostic ، با پیوستن به پدر خوش اخلاق (Sung-ki Ahn) در صحبت کردن با لاتین و اعدام شیاطین ، روی موضوعات پدرش کار می کند. من موافقم ، خواننده فرضی ، “خشم الهی” به نظر جالب می رسد ، به خصوص با توجه به اینکه ، در این فیلم ، شیاطین تمایل به آتش سوزی خود دارند. همچنین صحنه مبارزه با اوج وجود دارد که شامل یک مرد شیطان پوسته پوسته می شود. و یک تن هوای مرده ، کناره های خسته کننده ، پشت پرده خسته کننده و دیگر بالشتک های روایی غیر ضروری.

دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019

داستان یونگ هو تقریباً هرگز به اندازه موزهای فاخته روی صفحه نیست ، همانطور که روی کاغذ است. نویسنده / کارگردان جو هوان کیم غالباً قصد خود را برای جدی گرفتن یونگ هو و بحران ایمان خود اعلام می کند ، اما کیم اغلب نتواند جزئیات معتبر کافی را برای تضمین غلظت بیش از حد که او برای این پست عمدتاً عمومی ارائه می دهد – “The Exorcist” فیلم ترسناک. یونگ هو در نتیجه فقط آدم خوب دیگری است که در تلاش است خود را از شر یک شخص سنگین آلبروتس خلاص کند: پدر او ، افسر پارک (سونگ جون لی) ، توسط “اسقف تاریک” کشته شد ، همان دیو که پارک در تمام “الهی تعقیب می کند. خشم »و آن ، در عصر حاضر فیلم ، آنتاگونیست چهره ای از چوب را جی گن (Do-hwan Woo) دارد. اما آنچه یونگ هو به عنوان یک ضعف (تردید) قلمداد می کند ، در واقع قوت در نگاه پدر آن است ، کشیشی که به گفتگو ترین فیلم پرده برداری فیلم صدا می دهد ، هرچند حداقل وی لازم نیست بگوید: “من صاحب پسر که پدرت را کشت ، “

دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019

با این گفته: پیوند یونگ هو و آه به راحتی ضعیف ترین پیوند در “خشم الهی” است ، حتی بیشتر از حس نازک بودن آینه های نئون و آینه ها که باعث می شود فیلم مانند “جان ویک” ظاهر شود – عطر تجاری. یونگ هو بعضی اوقات درباره پیشینه Ahn به عنوان کشیش سؤال می کند ، زیرا او پس از مرگ پدرش ایمان را از دست داد. اما ، در حالی که آه به طور مکرر به سؤال شاگرد احتمالی او پاسخ می دهد ، پاسخ های او بسیار بی اهمیت است ، چیزهایی مانند “مطمئناً ، [کاهنان می توانند بنوشند و سیگار بکشند” و “یک لیوان شراب پس از جنگیدن با شیاطین باعث می شود من مانند یک کودک بخوابم.” من نمی دانم چرا من این را می دانم ، اما حدس می زنم که شما هم چنین نیستید.

دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019

Ahn همچنین عادت آزار دهنده ای دارد که بتواند شخصیت یونگ هو را به روشی توصیف کند که توسط اقدامات فراموش نشدنی و هشدار دهنده یونگ هو تأیید یا رد نشده است. به یونگ هو گفته شده است که: “شما [از خدا] بسیار متنفر هستید ، اما مردم نمی توانند بدون عشق ورزیدن متنفر باشند ،” اما یونگ هو هرگز به طور معناداری ایمان یا خشم او را زیر سؤال نمی برد. نفرت از خدا حتی برای یونگ هو ، شخصیتی که در ابتدا با شک و تردید مساوی با اهل و شمن کره ای صحبت می کند ، چیست؟ ما در یک صحنه اولیه گفتیم که مسیحیت برای یونگ هو معنی زیادی دارد زیرا این برای پدرش بسیار معنی می داد … اما پس این چیست؟ به نظر می رسید مراقبت بیشتر از نورپردازی صحنه ها باعث روشنایی می شد.

دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خشم الهی The Divine Fury 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!