logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Eli 2019 ایلای با دوبله فارسی

دانلود فیلم Eli با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی 2019، دانلود فیلم دوبله فارسی

دانلود فیلم Eli 2019 دوبله فارسی

نام فارسی : ایلای

[codein_imdb]

خلاصه داستان : دکتری سعی میکند با استفاده از روش های درمانی تجربی یکی از بیماران خود که با بیماری سختی دست و پنجه نرم میکند را درمان کند ولی ناگهان دکتر متوجه میشود که خود دچار همان بیماری ترسناک و شخصیت شده است ….

تیزر

دانلود فیلم Eli 2019 دوبله فارسی

دانلود صوت دوبله بصورت جداگانه

لینک های دانلود دوبله فارسی فیلم ترسناک ایلای

الی میلر پسر جوانی است که از یک بیماری نادر رنج می برد و باعث ایجاد واکنش های آلرژیک شدید در بیرون از منزل می شود و وی را وادار می کند تا زندگی خود را با وسایل محافظت کند. والدینش ، رز و پاول ، وی را به مرکز درمانی منزوی دکتر ایزابلا هورن ، خانه بزرگ و قدیمی که مدرن و قرنطینه شده است ، بردند. الی در ابتدا از اینكه این تسهیلات به او اجازه می دهد “خواستگاری حباب” خود را برداشته ، پدر و مادر خود را در آغوش بگیرد ، لذت می برد و از راحتیهایی كه قبلاً برای او محروم بود ، لذت می برد. با این حال ، وقتی او شروع به تجربه پدیده های فوق طبیعی در خانه کرد ، شادی او کوتاه مدت است. او همچنین درمان های خود را آغاز می کند که به طرز فجیعی دردناک هستند. تماشاگران بارها و بارها پیام او را دروغ می دانند و الی از این سوال که آیا سعی می کنند او را در مورد معالجه هورن هشدار دهند ، تعجب می کند.

الی با هیلی دوست دختر جوانی است که با او صحبت می کند از طریق یک پنجره بزرگ در طبقه اول خانه. او تنها شخصی است که ادعاهای خود مبنی بر تعقیب خانه را باور می کند. او به او می گوید هیچ یک از بیماران دیگری که تحت درمان شاخ قرار گرفتند ، تأسیس را ترک نکرد و دلالت بر فوت آنها داشت. الی کشف می کند که کلمه “دروغ” در واقع عدد وارونه 317 است ، کد عبور به دفتر هورن. هنگامی که او در مطب تحقیق می کند ، سوابق هورن را در مورد بیماران گذشته پیدا می کند و نشان می دهد که همه آنها توسط سومین درمان نهایی کشته شده اند.

الی ناموفق سعی می کند والدین خود را ترغیب کند که آنها نیاز به ترک محل را دارند اما پدرش سعی می کند او را به بیهوشی اعتیاد کند. الی صدمه دیده و گیج ، خود را در دفتر هورن سد می کند. او عکسی از شاخ و دستیارانش پیدا می کند که به عنوان راهبه پوشیده شده اند و یک گذرگاه پنهان به یک اتاق زیرزمینی با آئین های مذهبی. شاخ او را در داخل قفل می کند و یک واکنش آلرژیک را تجربه می کند و از آن خارج می شود. هنگامی که از خواب بیدار می شود ، می یابد که می تواند تنفس خوبی داشته باشد و در واقع هیچ بیماری ندارد. رز ، احساس گناه برای فریب الی ، به سمت او می رود. الی وانمود می کند که هنوز بیهوش است. وقتی دروازه را باز می کند ، او را با صلیبی بیهوش می کند و فرار می کند اما توسط هورن و پدرش بازپس می گیرد.

مادرش هوشیاری مجدد پیدا می کند و خلفی را در صلیب می یابد. او همچنین می فهمد که این بنای سنگی در اتاق ، اجساد بیماران قبلی شاخ را پنهان کرده و با نمادهای مذهبی آراسته و آراسته کرده است. وحشت زده و عصبانی ، او راه خود را به اتاق معالجه مجبور می کند اما پولس او را مطیع خود می کند. سپس آشکار می شود که الی در واقع فرزند شیطان است و “واکنش های آلرژیک” وی جلوه هایی از قدرت های نوظهور او بود. شاخ سومین “درمان” را آغاز می کند: آیینی مذهبی که به معنای پایان دادن به زندگی الی است. هنگامی که او سعی می کند او را با خنجر قربانی خنجر ببندد ، الی از telekinesis برای بلند کردن شاخ و دستیارانش در هوا استفاده می کند ، وارونه به پایین می چرخد ​​(شبیه به صلیب سنت پیتر) ، سپس شعله ور می شود. او همچنین خانه را دور از خانه قرار می دهد. مادر الی فاش می کند که پسری آنقدر بد می خواهد ، رو به شیطان کرد ، که دروغ گفت که الی یک کودک عادی خواهد بود. پدر الی با خنجر پیشرفت می کند ، اما الی با خرد کردن صورتش او را می کشد.

الی و مادرش خانه ای در حال سوختن را ترک می کنند ، جایی که هیلی به آنها سلام می کند. او فاش می کند که او نیز فرزند شیطان است و او قادر به گفتن او نیست ، زیرا او مجبور بود قدرت خودش را پیدا کند و به اثبات برساند. او پیشنهاد می کند که الی را به پدر واقعی خود ببرد. وقتی او قبول کرد ، هیلی تعجب می کند که آیا الی می تواند به مادرش اعتماد کند. او نشان می دهد که می تواند ، و فیلم با پایان دادن ران با رانندگی دو کودک از محل سوزاندن به پایان می رسد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Eli 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!