logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Selfiee 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سلفی با کیفیت عالی

دانلود فیلم سلفی دوبله فارسی Selfiee 2023
دانلود فیلم سلفی دوبله فارسی Selfiee 2023

 

 

سلفی یک فیلم اکشن هندی زبان محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی راج مهتا و تهیه‌کنندگی Dharma Productions، Magic Frames، Prithviraj Productions، Cape of Good Films با توزیع‌کننده استودیوی ستاره است. در این فیلم آکشی کومار و امران هاشمی در نقش‌های اصلی و دایانا پنتی و نوشرات بهاروچا نقش‌های فرعی را بازی می‌کنند. بازسازی فیلم مالایایی 2019، گواهینامه رانندگی، فیلم سلفی حول رقابت بین یک بازرس RTO و یک بازیگر برجسته می چرخد.

فیلمبرداری در مارس 2022 آغاز شد. فیلم سلفی در 24 فوریه 2023 در سینما اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد. با این حال، این فیلم یک شکست تجاری بزرگ بود و تنها 23.63 کرور در گیشه به دست آورد. سلفی فقط 40 لک قبل از رزرو وقت جمع آوری کرد و تنها 8200 بلیت در مالتی پلکس عمومی فروخت، علیرغم این واقعیت که پیش فروش در اواخر روز چهارشنبه باز شد.

اوم پراکاش آگاروال، بازرس وسایل نقلیه موتوری (MVI) مستقر در بوپال، از طرفداران پرشور ویجی کومار بازیگر سینما است. ویجی در حال آماده شدن برای رفتن به ایالات متحده برای تشخیص همسرش ناینا است و فیلمبرداری فیلم بعدی خود را به تعویق می اندازد که قبلاً بودجه زیادی را متحمل شده بود. در حالی که نقطه اوج هنوز برای شلیک در زمین اجاره ای نیروی دریایی هند باقی مانده است، خدمه متوجه می شوند که گواهینامه رانندگی ویجی، که برای دریافت مجوز باید ارائه شود، گم شده است. تهیه کننده عصبانی است زیرا فیلم باید در اسرع وقت بسته شود. به دلیل یک خطای اداری هنگام جابجایی بین ساختمان های RTO، Vijay نمی تواند برای مجوز تکراری درخواست دهد زیرا صدور مجوز جدید زمان بر است. از این رو، دوست سیاستمدار ویجی برای تسریع در روند کار با اوم ملاقات می کند. اوم موافقت می کند که مجوز را به طور غیرقانونی بدون حضور ویجی در آزمون صادر کند. در عوض، ویجی را به RTO احضار می کند تا شخصاً و به عنوان مدرک در صورت تحقیق با او ملاقات کند.

در همین حال، رقیب حرفه ای ویجی، سورج دیوان، در حال توطئه ای برای سرکوب رقابت از ویجی با استفاده از غیبت است. حتی اگر متوجه می‌شود که رفتن به RTO ممکن است سرنخ‌هایی را برای بازدید او ارائه دهد، ویجی با تردید موافقت می‌کند، به این امید که یک بازدید بدون آگهی مستلزم دید کمتر باشد. در بدو ورود، او کانال‌های تلویزیونی را در اطراف محل می‌بیند، در میان ویملا که ویجای پیون است، اطلاعات نادرستی به خبرنگاری می‌دهد مبنی بر اینکه ویجی، یک راننده مشتاق بدون گواهینامه رانندگی می‌کند. این خبر پخش می‌شود و ویجی خشمگین اوم را در مقابل پسرش و مافوق‌ها به خاطر درز اطلاعات سرزنش می‌کند و می‌رود. اوم با عصبانیت به خبرنگاران اطلاع می دهد که ویجی مغرور بوده و بدون گذراندن مراحل عادی مجوز می خواهد. شهرت ویجی به شدت آسیب دیده است و برای بدتر کردن وضعیت، رئیس انجمن طرفداران سورج یک حمله ضربه ای به اوم ترتیب می دهد. او همچنین در خانه‌اش سنگ‌های گروهی نقاب‌دار انداخته است و پسر اوم از ناحیه سر آسیب می‌بیند، که اوم را به این باور می‌رساند که مردان ویجی در پشت این کار بوده‌اند.

در همین حال، ویجی با اکراه سفر خود به آمریکا را به اصرار تهیه کننده لغو می کند. در حالی که با عجله پسرش را به بیمارستان می برد، یک ویجی ناامید با تلفن اوم را صدا می کند و او را تهدید می کند که اعتقاد اوم را تایید می کند. در تحقیقات پلیس، ام و همسرش مینتی ویجی را متهم می‌کنند، اما ویجی متهم نمی‌شود زیرا دخالت او بی‌نتیجه بود. اوم و خانواده‌اش در اعتراض به آن، ساتیاگراها را در مقابل اقامتگاه ویجی اجرا می‌کنند، جایی که رسانه‌ها و طرفداران نیز جمع می‌شوند. ویجی خطاب به رسانه‌ها اظهار می‌دارد که اوم یک طرفدار دیوانه و نوعی تعقیب‌کننده است که از طریق ایجاد اختلال در زندگی بت خود، احساس رضایت می‌کند. او پیام های هواداران اوم را به عنوان مدرک نشان می دهد و اعلام می کند که تصمیم دارد در آزمون تحت نظارت اوم شرکت کند. ویجی مجوز یک آزمون آزاد را دریافت می کند که می تواند توسط رسانه ها مشاهده شود و می توان آن را به صورت زنده پخش کرد، آزمون مبتنی بر رایانه با یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم با Om جایگزین می شود. اوم سوالات دشوار و غیرعادی می پرسد، هنوز ویجی موفق می شود آزمون زبان آموز را پشت سر بگذارد.

پسر اوم توسط پسران طرفدار ویجی در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. با این کار، اوم تصمیم می گیرد تا زمانی که ویجی شکست نخورده او را به مدرسه نفرستد و مصمم است با حداکثر صلاحدید او را شکست دهد. در همین حال، ناینا نیاز به عمل جراحی دارد و به محض اتمام آزمایش، پروازی برای رسیدن به آنجا تعیین می شود. در روز ارزیابی عملی، ویجی به آرامی “تست H” را به پایان می‌رساند، اما اوم با اشاره به اشتباهات کوچک او را رد می‌کند. این تصمیم توسط مافوق او رد می شود و ویجی را پشت سر می گذارد. اوم باعث می شود ویجی تا ظهر منتظر “تست جاده” باشد. ظهر تست را دو روز به تعویق می اندازد که اتفاقا روز عمل ناینا است. ویجی به طرفداران و رسانه های ناظر اعلام می کند که برای همیشه رانندگی را از دست می دهد زیرا اوم کاملاً از قدرت خود سوء استفاده کرده است و اگر این امر زندگی او را بیشتر مختل کند از بازیگری کناره گیری خواهد کرد. طرفداران خشمگین شروع به لینچ کردن اوم می کنند، اما ویجی او را نجات می دهد و از محل فرار می کند.

در طول مسیر، سوء تفاهم ها را برطرف می کنند. Om نشان می دهد که مجوز Vijay در جعبه هدیه ای بود که قبلاً توسط Vijay در دفتر RTO پرتاب شده بود. ویجی اوم و خانواده‌اش را به خانه‌اش می‌آورد و در آنجا سورج و ویملا را به خاطر اشتباهاتشان سرزنش می‌کند. دو روز بعد، ویجی قبل از عزیمت به فرودگاه با مطبوعات در مورد آشتی آنها صحبت می کند و می گوید که گواهینامه رانندگی خود را دریافت کرده است. ویجی سپس با ماشین خود به سمت فرودگاه حرکت می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سلفی دوبله فارسی Selfiee 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!