logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (4 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Marvels 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی مارولز با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم مارولز The Marvels 2023
دانلود فیلم مارولز The Marvels 2023

 

 

The Marvels یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کامیکس مارول ساخته شده و شخصیت‌های کارول دانورز / کاپیتان مارول، مونیکا رامبو و کامالا خان / خانم مارول را به نمایش می‌گذارد. این فیلم که توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است، قرار است دنباله ای بر فیلم کاپیتان مارول (2019)، ادامه مجموعه تلویزیونی خانم مارول (2022) و سی و سومین فیلم در مارول سینماتیک باشد. جهان (MCU). این فیلم را نیا داکوستا بر اساس فیلمنامه ای که با مگان مک دانل، الیسا کاراسیک و زب ولز نوشته است، کارگردانی شده است. بری لارسون در نقش کارول دانورز، تیونا پریس در نقش مونیکا رامبو، و ایمان ولانی در نقش کامالا خان، در کنار ساموئل ال جکسون، زاوه اشتون و پارک سئو جون در این فیلم بازی می‌کنند. در این فیلم، دانورز، رامبو و خان ​​هر بار که از قدرت خود استفاده می‌کنند جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند و باید با هم متحد شوند.

استودیو مارول برنامه‌های خود را برای ساخت دنباله‌ای برای کاپیتان مارول در جولای 2019 تأیید کرد و توسعه در ژانویه 2020 با پیوستن مک‌دانل و بازگشت لارسون آغاز شد. داکوستا در آگوست آن سال استخدام شد و ولانی و پاریس در ماه دسامبر به عنوان بازیگر انتخاب شدند. فیلمبرداری واحد دوم در اواسط آوریل 2021 در نیوجرسی آغاز شد و عنوان آن در اوایل ماه مه فاش شد. عکاسی اصلی از اوایل آگوست 2021 آغاز شده بود و در اواسط می 2022 به پایان رسید و در استودیوهای Pinewood در باکینگهامشر و استودیو Longcross در ساری، انگلستان، و همچنین در لس آنجلس و تروپیا، ایتالیا انجام شد. سایر فیلمنامه نویسان در طی مراحل پس از تولید مشخص شدند.

The Marvels قرار است در 10 نوامبر 2023 به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU در ایالات متحده منتشر شود.

پس از تحقیق در مورد یک کرم چاله مرتبط با کری، قدرت کارول دانورز با قدرت مونیکا رامبو و کامالا خان درگیر می‌شود و این سه نفر هر بار که از قدرت خود استفاده می‌کنند، جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند و آنها را مجبور می‌کند تا برای تعیین دلیل آن متحد شوند.

قبل از اکران کاپیتان مارول (2019)، ستاره بری لارسون به دنباله ای با شخصیت کامالا خان / خانم مارول ابراز علاقه کرد. تهیه‌کننده کوین فایگی قبلاً گفته بود که برنامه‌هایی برای معرفی خان در دنیای سینمایی مارول (MCU) پس از انتشار کاپیتان مارول وجود دارد، زیرا خان از کارول دانورز / کاپیتان مارول الهام گرفته است. ایمان ولانی بعداً به عنوان خان برای سریال تلویزیونی دیزنی + خانم مارول (2022) انتخاب شد. در مارس 2019، فیگی گفت که استودیو مارول ایده‌های «بسیار شگفت‌انگیزی» برای دنباله‌ای دارد که می‌توانست مانند فیلم اول در دهه 1990 باشد. ، یا امروز لاشانا لینچ ابراز علاقه کرد که نقش خود در نقش ماریا رامبو را در یک دنباله بازی کند، حتی اگر در زمان حال باشد. در کامیک کان 2019 در سن دیگو در ماه جولای، فایگی برنامه‌هایی را برای ساخت دنباله آن تایید کرد.

توسعه رسمی این فیلم در ژانویه 2020 آغاز شد، زمانی که مگان مک دانل پس از خدمت به عنوان نویسنده در مجموعه Disney + WandaVision (2021) استودیو مارول، وارد مذاکره برای نوشتن فیلمنامه شد. بازگشت لارسون به عنوان دانورز تایید شد، اما انتظار نمی رفت آنا بودن و رایان فلک پس از کارگردانی و نوشتن فیلم اول بازگردند. استودیو امیدوار بود که یک کارگردان زن برای جایگزینی آنها استخدام کند. انتظار می رفت که این فیلم در روزگار کنونی اتفاق بیفتد و قرار بود در سال 2022 اکران شود. در آوریل 2020، دیزنی فیلم را برای اکران در 8 ژوئیه 2022 برنامه ریزی کرد، تاریخ ژوئیه 2022 را که استودیو قبلا برای یک فیلم بدون عنوان مارول رزرو کرده بود، پر می کند. نیا داکوستا برای کارگردانی این فیلم در ماه اوت استخدام شد. جاستین کرول از Deadline هالیوود این را نشانه دیگری از افزودن تنوع استودیو مارول به فیلم‌هایش دانست زیرا داکوستا اولین زن سیاه‌پوستی است که به عنوان کارگردان توسط استودیو استخدام شد و افزود که این فیلم احتمالاً رکورد پرهزینه‌ترین فیلم ساخته شده توسط یک فیلم را خواهد شکست. زن سیاه پوست استودیو همچنین اولیویا وایلد و جیمی بابیت را به‌عنوان کارگردان این فیلم در نظر گرفته بود، اما گفته می‌شود که داکوستا برای مدتی پیشتاز بوده است. داکوستا، یک آدم کمیک خودخوان، فیلم را با تهیه‌کننده وانداویژن، مری لیوانوس، ساخته است. گفت که به او “عرضه ی خلاقانه” داد تا فیلم “عروسکی روی یک ریسمان” نباشد. لارسون گفت داکوستا “بهترین فرد برای این کار” بود و گفت که ارائه او برای اجرای فیلم باورنکردنی بود و همچنین به اعتماد او به کارش اشاره کرد.[30] ریچارد نیوبی از هالیوود ریپورتر گفت استخدام داکوستا می‌تواند انرژی جدیدی را به مجموعه MCU و کاپیتان مارول بیاورد و گفت که او از ایده‌های چالش‌برانگیز در مورد رابطه بین شخصیت‌ها و داستان‌های داستان لذت می‌برد. نیوبی همچنین احساس کرد که این فیلم می‌تواند داستان دانورز را از منظر دختر ماریا رامبو، مونیکا، یک زن سیاه‌پوست در آمریکای کنونی بررسی کند.

فایگی کاپیتان مارول 2 را در دسامبر 2020 با تاریخ اکران جدید 11 نوامبر 2022 اعلام کرد. او دخالت داکوستا را تایید کرد و فاش کرد که ولانی در نقش خان و تیونا پریس در نقش مونیکا رامبو از وانداویژن مجدداً بازی خواهند کرد. پریس برای کار دوباره با داکوستا پس از Candyman (2021) و بررسی بیشتر رابطه مونیکا با دانورز که در WandaVision مورد تمسخر قرار گرفت، هیجان‌زده بود.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مارولز دوبله فارسی The Marvels 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!