logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم Robo 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم روبو 2019 با کیفیت عالی

 

کیفیت  BluRay 1080p 720p

دانلود فیلم Robo 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Robo 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

نام فارسی : روبو

[codein_imdb]

 

روبو (روسی: Робо) یک فیلم ماجراجویی برای کودکان روسیه در سال 2019 به کارگردانی ساریک آندریسیان و فیلمنامه نویسان آلکسی گراویتسکی و سرگئی ولوکوف درباره پسری و روباتی که با او موفق به دوست شدن شدند ، می گوید و با بازی در فیلم دانیل موراویوف-ایزوتوف و سرگئی بزروکوف به عنوان صدای Robo. فیلم منتشر شده در 31 اکتبر 2019 توسط همکاری مرکزی

میتا پروالف دوازده سال دارد و تنها و شاید قدرتمندترین رویای او جلب طنز است. طبیعتاً همانطور که همه از قبل می دانند ، ابرقهرمانانی که ابرقدرت دارند در اینجا غالب می شوند. تنها مشکل این است که والدین جذابیت جوانان را درک نمی کنند. والدین خود کودک ، در زمینه رباتیک فعالیت می کنند و رویای این واقعیت را دارند که روزی فرزندشان در قدم هایشان پیروی کند.

با توجه به اینکه میتا هنوز جوان است و نیاز به حمایت دارد ، فقط والدین او این حمایت را به او نمی دهند. اما پسر هرگز حتی نمی تواند به این واقعیت فکر کند که روبات می تواند از او پشتیبانی کند و او این کار را انجام می داد ، بهترین دوست و مربی او می شود. میته با قهرمان جدیدی به نام Robo در شرایط عجیبی به طور غیر منتظره ای ملاقات کرد. همانطور که معلوم شد ، والدین میتا ، این معجزه آهنین را خلق کردند ، و دارای نشان A-112 بودند.

اما مهندسین چیزی را دوست نداشتند در کارگاهی که در آن ایجاد شده است ، و آنها تصمیم گرفتند ربات را بنویسند ، فقط اکنون میتی نمی خواهد آن را واگذار کند ، و مرتباً از همه محافظت می کند و آن را پنهان می کند. از این پس ، این زوج سرگرم کننده و دوستانه یک دسته از ماجراهای با هم خواهند داشت که از این میان موارد خطرناک وجود خواهد داشت. اما هنوز هم ، رویای انسان شاید قدرتمندترین نیرو در این سیاره باشد و با کمک آن شخص می تواند کاری انجام دهد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم روبو دوبله فارسی Robo 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!