logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The League of Legend Keepers: Shadows 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم The League of Legend Keepers: Shadows انجمن نگهبانان افسانه ای: سایه ها سال 2019

دانلود فیلم The League of Legend Keepers: Shadows 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم The League of Legend Keepers: Shadows 2019 با دوبله فارسی

 

جیپ های قبل از کریسمس؟ جینکی ها! زمان آن رسیده است که یک ماجراجویی فوق العاده برای کل خانواده باشد: League of Legend Keepers: Shadows به لطف سرگرمی Uncork ، سرگرمی مادر و دختر ، و Manik Productions وارد سه شنبه ، 10 دسامبر 2019 به دی وی دی و دیجیتال می شود.

سوفی کارسون (ایزابلا بلیک-توماس: روزی سریال Time، Secret Secret of Second Second Born Royals) برای مسافرت غریبه نیست. با پدر باستان شناس ادوارد (مایکل Piccirilli: سریال Home and Away، Gabriel 2007) ، مادر Katie (سریال Abigail Titmuss: سریال Casualty ، سریال Days of Our Lives) و خواهر 6 ساله Emma (اولیویا جلن: Pretty Outrageous 2017، Sand) Angels 2018) ، او در جستجوی عظمت به جهان سفر کرده است. اعلیحضرت کار زندگی پدرش است: کشف “جواهرات مقدس” از یافته های باستان شناسی – یک غربال باستانی به همراه پنج آمول بلوری که با پوشیدن قدرت و ثروت بزرگی به همراه خواهد داشت.

اکنون خانواده کارسون هند را به مقصد سواحل آفتابی کالیفرنیا ترک کرده اند تا رویای پدر را تعقیب کنند. برای سوفی ، این همه به معنای مدرسه جدید دیگری است. خوشبختانه ، او به سرعت با شخص دیگری با ادیسون (گیب Eggerling: سری Kicks ، جیک و Never Land Pirates) یک مخترع آماتور دوست شد. ایستادن در برابر قلدر جانی (جیک برنان: سری Orville ، سریال Schooled) و مینیون های بی فکر او ، استوارت (چارلی رایت: The White Crow 2018 ، شاید من Fine 2018) و دانی (لورا کریستین: دستورالعمل ها شامل 2013 نشوند ، The Beat! 2018) این زوج جدید از دوستان برای غلبه بر موانع ، دروس اولیه را دریافت می کنند.

برای ادوارد ، حرکت خانواده شامل مکان جدیدی در حفر هرموسا ، به همراه همکار جدید تراویس (ریچارد تایسون: پلیس کودکستان ، 1990 ، میدان جنگ 2000) است. درست همانطور که برس و قهوه بیرون می آیند ، یک کارشناس فرهنگی کنجکاو از موزه (مارسلو توبرت: مینی سریال Hellsing Ultimate ، سریال جین ویرجین) چشم دقیق را به کارهای خود می آموزد. همه اینها به عنوان یک دود سیاه و مرموز شروع به شناور شدن در شهر می کند.

اما همانطور که می گویند همه چیز در هود خوب نیست. آنچه که ادوارد هنوز نمی داند این است که یک روحیه از گذشته ، برای خود لاغر و آمولت می خواهد و او به هیچ وجه متوقف نمی شود تا یادگارها را در چنگال خود داشته باشد. به زودی سرنوشت کل جهان در دست یک گروه ragtag به رهبری سوفی و ادیسون قرار می گیرد ، که باید همه ما را از شر محافظت کند.

ساعت 72 دقیقه ، The League of Legend Keepers: Shadows توسط Elizabeth Blake-Thomas (Sand Angels 2018 ، شاید من Fine 2018 هستم) به کارگردانی شد و توسط دخترش ایزابلا بلیک-توماس ، که به عنوان سوفی بازی می کند ، به همراه او نوشت. Jonathan Brayley (Sand Angels 2018) و Bob Nevens Jr. (Sand Angels 2018، Tartarus: The Devil’s Basement short 2018). این فیلم همچنین از استعدادهای بازیگری تایلا فرناندز (در مقابل جاب 2015 ، فیلم Witch Files 2018) ، بن کراولی (Inside Man 2006 ، The Hills Have Eyes 2 2007) ، جیمز نیتی (اژدها از کاملو 2014 ، غرور و تعصب ، برش) استفاده می کند. 2019) ، جولیا پارکر (سریال داستان جنایی آمریکایی ، فیلم دوست دختران Christmas Past TV 2016) ، Britt Flatmo (Super 8 2011 ، The Witch Files 2018) و موارد دیگر.

جایزه با عنوان Stranger Things با ایندیانا جونز ، تکان دهنده ترسناک برای بچه ها ، The League of Legend Keepers: Shadows یک ماجراجویی ماوراء طبیعی برای کل خانواده است. نه هر یک از پیشنهادات فوق ، اما هنوز هم زمان خوبی است. در حقیقت ، این یک فیلم ماورایی است که چیز کمی را برای همه فراهم می کند. متأسفانه ، این طرح برای توسعه کمی آهسته و دشوار برای اعضای خانواده بسیار دشوار است ، اما مطمئناً شوخی هایی وجود دارد که برای سرگرمی بزرگسالان از فیلم نامه استفاده می شود. به همین منظور ، هدف به نظر می رسد بیشتر بر روی جمعیت شناسی پیش از نوجوانان و نوجوانان در سن 8-12 تمرکز داشته باشد.

برای تهیه سرگرمی برای تمام خانواده ، بازیگران در نقشهای خود کار فوق العاده ای انجام می دهند که بلک توماس راهی سوفی است. یک بازیگر جوان با استعداد و با صدای قصه گویی که برای روایت قرار گرفته است ، شخصیت Blake-Thomas یک دختر باهوش و روان ، یک رهبر قوی و یک زن جوان است که از تجاوز جنسی خودداری می کند. Blake-Thomas یک مدل نقش افتخار برای دختران ، یک نمایش جالب را ارائه می دهد که شخصیت او را هم قابل اعتماد و هم کاملاً لذت بخش می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The League of Legend Keepers: Shadows 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!