logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Cadaver 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جسد 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم جسد دوبله فارسی Cadaver 2020
دانلود فیلم جسد دوبله فارسی Cadaver 2020

زوجین متاهل لئونورا و جیکوب (گیت ویت و توماس گولستاد) دعوت نامه ای متشکل از خزندگان ثروتمند ماتیاس (توربورن هار) را می پذیرند ، که پس از یک جنگ ویرانگر هسته ای ، نوید یک وعده غذایی و سرگرمی رایگان را به همه مهمانان خود می دهد. دعوت ماتیاس بلافاصله مشکوک است زیرا خوب ، به سناریو نگاه کنید: سرپناه ، غذا و منابع عمومی کمیاب است ، اما برخی از راندو قول یک وعده غذایی کامل ، و همچنین یک شب تئاتر شام شگفت انگیز و تعاملی را از داخل یک غار داده اند. ، هتل لوکس استفاده نکرده است. “آیا می توانم سرزمین عجایب خود را به شما نشان دهم؟” از پشت موهای مرتب ، یک پاپیون سیاه و یک کت شام کاملاً فشرده ، از ماتیاس می پرسد. ماتیاس مستقیماً خطاب به آلیس (Tuva Olivia Remman) ، دختر جوان تأثیرگذار یعقوب و لئونورا است. اگر نمی دانید این داستان به کجا کشیده شده است ، یا انکار می کنید یا توجه نمی کنید.

خوشبختانه ، ماهیت آشکارا شریرانه ماتیاس به نوعی اصل “Cadaver” است: چه می کنید که چاره ای ندارید جز پذیرفتن تهدیدهای جدید به ارزش واقعی ، زیرا برای زنده ماندن ، باید خودتان را مثبت فکر کنید ؟ این تنش نه تنها روابط لئونورا و جیکوب را مشخص می کند – او یک فرد خوش بین اکراه است در حالی که او بدبینانه است – بلکه شخصیت ماتیاس را نیز توصیف می کند: او به وضوح بدخواه است ، و همچنین شاید تنها بازی در شهر باشد. “Cadaver” یک داستان جالب در مورد تلاش برای امیدوار بودن با وجود همه چیز است. همچنین کمی بیش از حد یکنواخت و غیر درگیر است که در حال حاضر از آرامش بالایی برخوردار باشد.

دانلود فیلم Cadaver 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Cadaver 2020 با لینک مستقیم

خوشبختانه ، “Cadaver” فضایی کاملاً سرد دارد که هر زمان سناریوی نویسنده / کارگردان Jarand Herdal به اندازه ماتیاس واضح باشد ، کمی کمک می کند. داستان هردال بیشتر لئونورا را دنبال می کند زیرا دلسوزترین قهرمان داستان هنگام کشف هتل ماتیاس به ناچار از خانواده اش جدا می شود. جیکوب نیز قابل تکرار است ، اما کنار آمدن با لئونورا بسیار ساده تر است ، زیرا او کسی است که اصرار دارد که “ما باید باور داشته باشیم که همه چیز درست خواهد شد.” “چگونه می توانید اینقدر مطمئن باشید؟” یعقوب یک شب هنگامی که آنها در رختخواب دراز کشیده اند ، چهره هایشان را در نیمه های تعارفی کنار هم قرار می دهد وی پاسخ بی نظیری می دهد: “چون باید باشد.”

به خاطر داشته باشید ، اعتماد به ماتیاس کاری است که “باید” انجام شود. که تا آنجا که به تعلیق انداختن ناباوری فرد احتیاج به تلاش هرکول دارد ، از آنجا که مهمانی شام ماتیاس به عنوان “نمایش منحصر به فرد” برای هر کسی که مایل به “فرار از وحشت” است تبلیغ می شود. “[بلیط] چقدر است؟” لئونارا از “Chitty Chitty Bang Bang” از پارسری که به طرز مشکوکی شبیه کودک گیر است ، می پرسد. “چقدر دارید؟” او پاسخ می دهد. این تمام است ، این صحنه است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جسد دوبله فارسی Cadaver 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!