logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم From Black 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی از تاریکی با کیفیت عالی

دانلود فیلم از تاریکی دوبله فارسی From Black 2023
دانلود فیلم از تاریکی دوبله فارسی From Black 2023

 

همان‌طور که بسیاری از ما می‌توانیم شهادت دهیم، غم می‌تواند همه‌گیر باشد و غلبه بر آن سخت باشد. از دست دادن یکی از عزیزان چیز وحشتناکی است و برای بسیاری از افراد به زودی احساس اندوه، گناه و پشیمانی به دنبال دارد.

در طول سال ها، بسیاری از فیلمسازان در ژانر ترسناک موضوع غم و اندوه را در داستان سرایی خود بررسی کرده اند. در بسیاری از این فیلم‌ها، قهرمان‌های داستان که برای غلبه بر مرگ نزدیک‌ترین اعضای خانواده‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند، برای بازگرداندن عزیزانشان دست به اقدامات بی‌ملاحظه‌ای زده‌اند.

اقتباس‌های سال‌های 1989 و 2019 از استفن کینگ پت سماتاری بر روی پدری غمگین به نام لوئیس کرید متمرکز بود که علی‌رغم ادعای همسایه‌اش مبنی بر اینکه «مردن بهتر است»، فرزندش را در گورستانی باستانی دفن کرد که این قدرت را داشت که فرزندش را زنده کند. .

فیلم‌های سال 2016، The Other Side Of The Door و A Dark Song، هر دو بر روی مادرانی تمرکز می‌کنند که سعی می‌کردند از طریق تشریفات شیطانی با فرزندان متوفی خود ارتباط برقرار کنند که دروازه‌هایی را به سمت تاریک‌تر زندگی پس از مرگ باز می‌کرد.

و در « از تاریکی »، یک داستان ترسناک جدید از کارگردان توماس مارچیز، مادر دیگری که دچار احساس گناه و اندوه شده است، تلاش می‌کند تا فرزندش را از طریق مراسمی که فریبکارانه پایان خوشی را نوید می‌دهد، بازگرداند.

مادر این داستان کورا (آنا کمپ)، یک معتاد در حال بهبودی است که در غم از دست دادن پسرش نوح است که هفت سال پیش ناپدید شده بود. ما نمی دانیم که پسر مرده است یا زنده است و کورا هم همینطور – او در حالی که او در حال مصرف مواد مخدر بود ناپدید شد – اما در طی یک فلش بک به تحقیقات پلیس در مورد ناپدید شدن او، این فرض وجود دارد که باید اتفاق وحشتناکی برای او رخ داده باشد. به او.

کورا اکنون پوسته یک زن است که با احساس ناامیدی و پشیمانی زندگی می کند، اما در تلاش برای تسکین درد خود، در یک گروه حمایتی شرکت می کند که در آنجا با والدین عزادار دیگری ملاقات می کند. یکی از این ها آبل (جان آلس)، رهبر گروه است که وقتی داستان غم انگیز کورا را می شنود، علاقه خاصی به کورا پیدا می کند. در ابتدا می توان حدس زد که او نیز مانند سایر دلسوخته هایی است که در جلسات او شرکت می کنند. اما هنگامی که او با این زن رنج کشیده دوست می شود و داستان خود را با او به اشتراک می گذارد، هم او و هم ما متوجه چیز شگفت انگیزی می شویم – دختر مرده او به طور معجزه آسایی زنده است!

وقتی هابیل به کورا می‌گوید که ممکن است بتواند نوح را دوباره ببیند، در ابتدا به حرف‌هایی که او به او می‌گوید باور نمی‌کند. اما از آنجایی که مرده قطعا برای این مادر غمگین بهتر نیست، او در نهایت شروع به باز کردن این احتمال می‌کند که آبل حقیقت را به او می‌گوید.

کلید بازگرداندن نوح، آیینی است که متکی بر تمام تشریفات تشریفاتی معمولی، مانند دایره های گچی، نمادهای آیینی و بز قربانی است! در طول این مراسم که طی چند روز برگزار می شود، کورا رویایی از پسرش می بیند و از سرنوشت وحشتناک او باخبر می شود. او همچنین مجذوب یک نیروی تاریک می شود که در یک نقطه باعث می شود او معلق شود.

آیا نوح از مردگان باز می گردد؟ ما قرار نیست پایان فیلم را در اینجا فاش کنیم، اما اگر بدانید که دخالت کورا در زندگی پس از مرگ عواقب بسیار تاریکی دارد، تعجب نخواهید کرد.

از تاریکی داستانی آشنا را روایت می کند، اما اگر بتوانید نیمه اول را با سرعت آهسته پشت سر بگذارید، داستانی است که می تواند علاقه شما را جلب کند. پس از افتتاحیه شوم، با موسیقی غم انگیز و دلخراشش که به اندازه کافی شوم است، فیلم کار زیادی برای درگیر شدن انجام نمی دهد. داستان کورا غیرقابل انکار غم انگیز است و به راحتی می توان با رنج او ارتباط برقرار کرد، اما از آنجایی که ساختار سنگین فلاش بک نسبتا گیج کننده است، ممکن است قبل از اینکه فیلم بهتر شود، صبر خود را با فیلم از دست بدهید.

وقتی مراسم شروع می‌شود، تنش بالا می‌رود – همانطور که موسیقی متن تهدیدآمیز آن بالا می‌رود – و From Black واقعاً وحشتناک می‌شود. اگر در برابر اصرار برای خاموش کردن فیلم مقاومت کرده اید، صحنه های ناراحت کننده زیادی دریافت خواهید کرد، از جمله یک سکانس که در آن هابیل خون و استخوان های حیوان را استفراغ می کند که ممکن است معده شما را برگرداند. شما همچنین با یک شخصیت شیطانی آشنا خواهید شد که ابتدا در سایه ها کمین می کند، اما بعداً زمانی که کورا خود را در برابر رویدادهایی که خارج از کنترل او هستند، به طور کامل نشان می دهد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم از تاریکی دوبله فارسی From Black 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!