logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود دوبله فارسی فیلم Dream Girl 2019 با لینک مستقیم و رایگان

 

 

دانلود دوبله فارسی فیلم Dream Girl 2019 کیفیت عالی

 

دانلود دوبله فارسی فیلم Dream Girl 2019
دانلود دوبله فارسی فیلم Dream Girl 2019

 

[codein_imdb]

 

Dream Girl یک فیلم کمدی به زبان هندی 2019 2019 به کارگردانی راج شااندیلیا و با همکاری اکتا کاپور و شبا کاپور تحت پرچم آنها Balaji Motion Pictures است. در این فیلم ، ایوشمن خورانا بازیگر جنسیتی متقابل را بازی می کند که جعل صدای زن توجه دیگران را به خود جلب می کند. نوشات برهوچا ، آنو کاپور ، مانژوت سینگ ، ویجی رایاز و ندیجی باشست در نقش های پشتیبان بازی می کنند.

عکاسی اصلی از دسامبر سال 2018 آغاز شد. این فیلم به طور تئاتر در 13 سپتامبر 2019 در هند اکران شد

Karamveer ‘Karam’ Singh در دفاع از صدای زن از سنین جوانی خوب است و از این رو از زمان کودکی همچنان در نقش های اسطوره ای نقش اصلی زن را دریافت می کند ، هر چند که هر بار اعتراض می کند و شخصیتی بسیار کوچکتر اما مردانه را حل می کند. او در حال حاضر بیکار است و مجبور است این نقش ها را انجام دهد زیرا این امر به او پول خوبی می دهد. دوست وی Smiley یک فروشگاه مشروب فروشی را اداره می کند و در تمام تلاشش از او حمایت می کند. پدر او ، جاگیت سینگ یک مغازه را اداره می کند که در مورد خاکسپاری کار می کند و در وام هایی که به بانک های مختلف بدهکار است ، غرق شده است. به دلیل گردش مالی کم ، وی قادر به بازپرداخت EMI نیست.

کرام هنگام بازگشت از مصاحبه ناموفق برای یک شغل ، تبلیغی را مشاهده می کند که قول Rs را می دهد. 70،000 / ماه حقوق. او به آدرس مشخص شده می رسد ، اما کارفرمای ماجی ‘W جی’ (راجش شرما) بدون اینکه از مدارک تحصیلی وی سؤال کند ، او را صمیمانه رد می کند. کراموئر دعا می کند و سرانجام ، ماوجی به مرکز تماس خود که فقط خانمها در آن مشغول کار هستند ، ابراز نگرانی می کند.

این مرکز تلفن خیالات افرادی را که با آنها تماس می گیرند ، سرگرم می کند ، عمدتا مردانی که در زندگی شریک زندگی ندارند. کراموور شوکه شده است اما به سرعت بازیابی خود را به دست می آورد و با صدای زن برای خانم پوجا که اغلب در مرخصی است پاسخ می دهد.

ماوجی از مهارت خود تحت تأثیر قرار می گیرد و بلافاصله او را استخدام می کند و به او می دهد. 25،000 به عنوان پیش پرداخت. کراموئر به پدرش می گوید که در MNC شغلی پیدا کرده است و پیش پرداختی را که دریافت کرده است به وی تحویل می دهد. پدرش از این خبر خوشحال است ، در حالی که کرام با دوست خود لبخند جشن می گیرد. بعداً در محل کار ، به دلیل صدای شیرین و حضور شدید ذهن ، از یک فن فن خوب برخوردار می شود.

او به مهی در خانه مشتری خود می آید و در آنجا برای تحویل کالاهایی که از مغازه پدرش خواسته شده است رفت. او به دلیل زیبایی و زیبایی او مورد تردید قرار گرفته و با برخی از خطوط شوخ توجه او را به خود جلب می کند. بعداً در حالی که منتظر یک صف هستند ، با یکدیگر روبرو می شوند و کرام با شخصیت خنده دار و شکوفه های عشق او را تحت تأثیر قرار می دهد و به زودی مشغول می شوند.

در کار خود ، کرام با چند نفر روبرو می شود که مرتباً با او تماس می گیرند: توتو ، یک برنج خراب؛ Rajpal ، یک پلیس که حرفه ای است و می نویسد لباس. روما ، سردبیر یک مجله؛ پدر کرام جاگجت و برادر مهی ، مهیندر. كرم كه در ابتدا از هويت واقعي آنها ناشناخته است ، سرانجام در زندگي خود با آنها روبرو مي شود و از شناخت هويت آنها شگفت زده مي شود. سرانجام ، همه به دلیل صدای شیرین و طبیعت دوستانه خود ، وسواس می شوند که از هوادار کرام در آغوش کریسم استفاده شود. آنها عاشق Puja می شوند و همه می خواهند با او ازدواج کنند.

كرم كه از چنين درخواست هاي ناخواسته نااميد شده است ، مي خواهد كنار بگذارد. کارفرمای وی ، مووجی استعفای خود را رد می کند و او را به دلیل اینكه هویت خود را در همسایگی خود در معرض خطر قرار می دهد ، تهدید می كند و این امر می تواند ازدواج او را به خطر اندازد. کرام تصمیم می گیرد همه چیز را به مهی بگوید اما وقتی فهمید که برادرش مهیندر نیز هوادار پوجا است ، بیرون می آید. او می فهمد که اگر با سخنگویان خود بی رحمانه صحبت کند ، آنها با واقعیت های خود همراه می شوند و از تماس با او دست می کشند. این حرکت در حالی که همه وسواس Puja می شوند ، توفان می کند ، Toto سعی می کند خودکشی کند و Rajpal تهدید می کند که همسر خود را رها می کند.

کاراموئر در تلاش برای جلوگیری از ازدواج آنها با پوجا ، تهدید این افراد را برای دوری از پوجا یا در غیر این صورت با عواقب روبرو می کند.

در چنین رویدادی ، کرامور به عنوان Puja به رم می گوید که عاشق دوست پسرش Anurag است. رم اصرار دارد که با آنوراگ ملاقات کند تا ببیند او مرد خوبی است یا خیر. کاراموئر در مراسمی با عنوان Anurag با رم دیدار می کند. بعد از ملاقات ، او با مهیندر روبرو می شود و در این مرکز خرید می کند که رومی و کرام را تحت الشعاع قرار می دهد و آن را به مهی می گوید ، که در این مرکز حضور دارد. روما ، که قبلاً نسبت به شخصیت کرموئر نام مستعار آنوراگ تردید داشت ، به مهی می گوید که وقتی مهی فاش کرد که او نامزد کرام است ، کرام به پوجا مشغول است و دوگانگی وی در معرض دید است. مهی ، دلچسب ، هنگامی که کراموور قادر به توضیح اوضاع نیست ، از مرکز خرید خارج می شود. سردرگمی در مرکز خرید رخنه می کند و هویت Puja بسیار پرتنش است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود دوبله فارسی فیلم Dream Girl 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!