logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
48%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Wish 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی آرزو با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن آرزو دوبله فارسی Wish 2023
دانلود انیمیشن آرزو دوبله فارسی Wish 2023

 

 

آرزو (به انگلیسی: Wish) یک فیلم پویانمایی موزیکال فانتزی محصول ۲۰۲۳ آمریکا است که توسط استودیوی انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. این فیلم توسط کریس باک و فاون ویراسانتورن (در اولین کارگردانی او) بر اساس فیلمنامه ای از جنیفر لی و آلیسون مور، بر اساس داستانی که توسط لی، باک، ویراسانتورن و مور ساخته شده بود، و توسط پیتر دل وچو و خوان پابلو تهیه شده بود، کارگردانی شد. ریس لنکستر جونز، با لی و دان هال به عنوان تهیه کنندگان اجرایی. سبک هنری، انیمیشن کامپیوتری را با ظاهر انیمیشن سنتی ترکیب می کند. صداپیشگان این فیلم آریانا دبوز، کریس پاین، آلن تودیک، آنجلیک کابرال، ویکتور گاربر، ناتاشا راثول، جنیفر کومیاما، هاروی گیلن، ایوان پیترز، رامی یوسف و جان رودنیتسکی هستند. داستان روی دختر 17 ساله ای به نام آشا (دبوز) در پادشاهی روزاس متمرکز است که در لحظه نیاز از ستاره ها درخواست می کند و او را به ملاقات یک ستاره زنده و جادویی می کشاند که از زمین افتاده است. آسمان، و با هم رو به روی فرمانروای شریر رزا، مگنیفیکو (کاج) می شوند.

توسعه Wish در سال 2018 آغاز شد اما تا ژانویه 2022 به طور عمومی فاش نشد، زمانی که مشخص شد لی در حال نوشتن یک فیلم اصلی در انیمیشن Disney است. در سپتامبر 2022، این پروژه به طور رسمی اعلام شد و عنوان آن در کنار مشارکت DeBose و Tudyk فاش شد. باک و ویراسانتورن که با لی در فیلم فروزن (2013) به عنوان کارگردان و هنرمند داستان کار کرده بودند، در همان ماه به عنوان کارگردان تایید شدند و مور بعداً برای نوشتن فیلمنامه به لی ملحق شد. آرزو از صدمین سالگرد دیزنی الهام گرفته شده است و موضوعی از اکثر فیلم های دیزنی را به هم گره می زند: آرزوها محقق می شوند. گفته می شود که این فیلم داستان اصلی “ستاره آرزو” است. جولیا مایکلز و بنجامین رایس ترانه‌ها را نوشتند، در حالی که دیو متزگر، ارکستراتور مکرر دیزنی، آهنگ را ساخت.

آرزو در 8 نوامبر 2023 در تئاتر ال کاپیتان در هالیوود، لس آنجلس به نمایش درآمد و در 22 نوامبر در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از منتقدان مواجه شد و در مقابل بودجه تولید 175 دلاری، 233.6 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. -200 میلیون این فیلم نامزد دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم بلند انیمیشن شد.

پادشاه Magnifico و همسرش ملکه Amaya پادشاهی Rosas را در جزیره ای در دریای مدیترانه تأسیس می کنند. ماگنیفیکو پس از مطالعه جادوگری می تواند بزرگترین خواسته های رعایای خود را برآورده کند. هر یک از آنها از خاطره آرزوهای خود چشم پوشی می کنند تا توسط پادشاه مهر و موم و محافظت شود تا زمانی که او بتواند آنها را برآورده کند. یک بار در ماه، به عنوان یک رویداد تشریفاتی، Magnifico یک آرزو را برای برآورده شدن انتخاب می کند.

آشا 17 ساله در روز صدمین سالگرد تولد پدربزرگش سابینو برای کار شاگرد مگنیفیکو آماده مصاحبه می شود، به این امید که مگنیفیکو به آرزوی سابینو برای الهام بخشیدن به مردم عمل کند. مصاحبه به خوبی پیش می رود تا اینکه آشا درخواست می کند که خواسته سابینو برآورده شود، که ماگنیفیکو آن را رد می کند و گریزان بودن این آرزو را تهدیدی بالقوه برای قدرت خود می بیند. آشا متوجه می شود که ماگنیفیکو هرگز قصد ندارد آرزوهای برآورده نشده را به صاحبان آنها برگرداند و وقتی روش های او را زیر سوال می برد، ماگنیفیکو از پذیرش شاگردی او یا برآوردن خواسته های اعضای خانواده اش امتناع می ورزد.

آشا تلاش می کند اما نمی تواند سابینو و مادرش ساکینا را متقاعد کند که مگنیفیکو آنها را فریب می دهد. او پریشان آرزوی خودش را روی یک ستاره می کند. در کمال تعجب، ستاره از آسمان به شکل یک توپ نورانی انسان نما فرود می آید که آشا نام آن را ستاره گذاشته است. جادوی ستاره به حیوانات جنگل، از جمله بز خانگی آشا، والنتینو، توانایی صحبت کردن را می‌دهد و آشا را وادار می‌کند تا از ستاره برای بازیابی خواسته‌های خانواده‌اش کمک بگیرد. همه در پادشاهی حضور ستاره را حس می کنند و مگنیفیکو از آن احساس خطر می کند. علی‌رغم درخواست‌های آمایا، او برای حفظ موقعیت قدرت خود به جادوی سیاه ممنوعه روی می‌آورد، زیرا رعایا شروع به شک و تردید در نحوه حکمرانی او می‌کنند.

آشا آرزوی سابینو را پس می‌گیرد و او از اینکه می‌تواند آن را به خاطر بیاورد بسیار خوشحال است، اما مگنیفیکو برای دستگیری آنها می‌آید، زیرا مطلع شده است که آشا مسئول احضار ستاره است. ماگنیفیکو که توسط جادوی تاریک خراب شده است، قصد دارد از جادوی ستاره و خواسته های روزاس برای افزایش قدرت خود استفاده کند، و سابینو و ساکینا را مجبور به فرار به جزیره ای نزدیک می کند در حالی که آشا، استار و والنتینو پشت سر می مانند تا خواسته های شهروندان را آزاد کنند. یکی از دوستان آشا، سایمون، مشخص می‌شود که آشا را به ماگنیفیکو فروخته است به این امید که آرزویش برای تبدیل شدن به یک شوالیه برآورده شود. مگنیفیکو این آرزو را برآورده می کند، اما علاوه بر این، سایمون را جادو می کند تا در دستگیری آشا سرسپردگی او باشد.

آشا دوستان دیگرش داهلیا، بازیما، داریو، گابو، هال و صافی را جمع می کند. آمایا نیز با کشف فساد Magnifico به آنها می پیوندد. در حالی که دوستانش به اتاق مطالعه ماگنیفیکو نفوذ می‌کنند و سقف را باز می‌کنند تا آرزوها را آزاد کنند، آشا سعی می‌کند حواس مگنیفیکو را منحرف کند، اما توسط سایمون مبدل فریب می‌خورد که او با کمک حیوانات او را شکست می‌دهد. Magnifico از برج قلعه بالا می رود و قدرت هر آرزویی را جذب می کند و ستاره را به دام می اندازد. آشا سعی می کند او را متوقف کند اما به راحتی مغلوب می شود زیرا مگنیفیکو آسمان را مسدود می کند و شهروندان را بی حرکت می کند و از آرزوی ستاره ها جلوگیری می کند.

آشا که نمی‌خواهد تسلیم شود، شهروندان را تشویق می‌کند تا در مورد تغییر آینده روزاس آرزو کنند. قدرت میل جمعی آنها در نهایت بر مگنیفیکو غلبه می کند که جادوی او با به دام انداختن او در آینه کارکنانش بر ضد او می چرخد، در حالی که شهروندان آرزوهای مهر و موم شده خود را با قدردانی جدید از تعقیب آنها به دست می آورند.

آمایا تنها حاکم روزاس می شود و به شهروندان کمک می کند تا خواسته های خود را به تنهایی محقق کنند. سایمون پشیمان توسط آشا و دوستانش بخشیده می شود. ستاره با عصای جادویی به آشا هدیه می‌دهد تا بتواند قبل از بازگشت به آسمان در میان ستاره‌های دیگر، مردم را به رویاپردازی ادامه دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن آرزو دوبله فارسی Wish 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!