logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Emperor of Paris 2018 با دوبله فارسی

 

دانلود فیلم The Emperor of Paris 2018 با کیفیت بالا

دانلود دوبله فارسی فیلم امپراطوری از پاریس
دانلود دوبله فارسی فیلم امپراطوری از پاریس

 

نام فارسی : امپراطوری از پاریس

[codein_imdb]

 

 

اگر فکر می کنید City of Lights مکانی خطرناک برای بازدید امروزه است ، باید ببینید که چگونه در تریلر تاریخی امپراطوری از پاریس قرار دارد که در اوایل قرن نوزدهم تحت سلطنت ناپلئون تنظیم شده است. .

این شهر نه تنها به عنوان حوضچه های فاضلاب باز ، لاشه های پوسیده خوک و سارقان شرور در انتظار پرتاب قربانی بعدی خود به تصویر کشیده شده است ، بلکه این مکان همچنین جایی است که خون به معنای واقعی کلمه در خیابان ها جاری می شود و اجساد سریعتر از باگت های موجود در بواسنجی جمع می شوند.

اینکه اصلاً این امر واقع بینانه است یا خیر ، یکی از چندین مشکل با کار پرتره خشونت آمیز و پر افتخار کارگردان ژان فرانسوا ریشه از یوجین Francois Vidocq ، جنایتکار بدنامی است که به یک جنایتکار بدنام تبدیل شده و با ساختن پایه های پزشکی قانونی مدرن و الهام بخشیدن به نویسندگان مانند هونور دی بالزاک و ادگار آلن پو.

دانلود دوبله فارسی فیلم امپراطوری از پاریس

ویدوکک – با بازی با بدنی عرق ، ریز و درشت ، توسط وینسنت کاسل بازی شده است – تاکنون چندین بار زندگی خود را به تصویر کشیده است ، از جمله در چند فیلم ساکت ، یک رسوایی داگلاس سیرک در پاریس (جایی که وی توسط جورج ساندرز بازی کرده بود) ، محبوب. سریال های تلویزیونی فرانسوی از دهه 1970 با بازی با کلود برزیور و یک اثر ویژه-سنگین به کارگردانی پیتوف (از بدنام Catwoman) و با بازی جرارد دپاردیو.

در این نسخه ، Richet – که کارگردانی دو قسمتی از Mesrine بیوپیک (همچنین با نقش کاسل) و بازیگر نقش تحریک شده مل گیبسون Blood Father – را خاموش می کند تا یک داستان بالقوه جذاب از جنایات ، علم ، سیاست و قدرت را به یک آشفتگی خونین و خونین تبدیل کند ( pun در نظر گرفته شده) ، با مقدار زیادی از میخچه های خرد کننده استخوان و برش روده اما در صورت وجود ماده بسیار کمی. در کنار فیلمنامه نویسان اریک بصنارد (بابل میلادی) ، وی تصمیم گرفته است از آنچه که باعث می شود Vidocq به صورت گذشته نگر جالب باشد ، گریز بزند ، از جمله اینکه چگونه او برخی از تحقیقات مشهور در صحنه جنایت را انجام داد و در بالستیک ، آنتروپومتریک و چاپ کفش آزمایش کرد و جای او را گرفت. به قهرمان تند و تیز یک شلیک بی رحمانه پس از انقلاب فرانسه ، روی آورد.

جایی که Richet می کند اکسل است ، تعداد زیادی از قطعات شدید را شامل می شود ، از جمله باز کردن بسته های اکشن که در یک کشتی زندان جهنمی اتفاق می افتد و چندین دنباله مبارزه خوب درک شده در اعماق پایین پاریس. او می داند که چگونه خشونت را وحشتناک و دردناک به نظر برساند ، با دوربین مانو داکوس که تمام دوئلهای اسلحه ، چاقو و شمشیر را از بهترین امتیازات پوشش می دهد. با این حال در زمان امپراتور پاریس خونریزی نهایی راننده تاکسی را می کشد ، شما اجساد کاملاً زیادی به جا می گذارید اما فیلمی که به نظر می رسد بی نهایت باهوش تر از ویدکوک باید در زندگی واقعی باشد ، حیف است. موضوع غنی موجود است

دانلود دوبله فارسی فیلم امپراطوری از پاریس

این پیش نویس در سال 1805 اتفاق می افتد ، یک سال پس از آنکه ناپلئون خود را امپراطور فرانسوی تاجگذاری کرد پس از یک سلسله نبردهای پیروز در خارج از کشور. ما با Vidocq آشنا می شویم ، که او قبلاً نام او را به عنوان یک جنایتکار و حرفه ای در زندان معرفی کرده است ، اگرچه اکنون او درون یک زندان شناور پر از قاتل های معتبر ، دوره های مرگ به سبک MMA و یک رهبر زرق و برق دار به نام مایلارد (دنیس لاوانت) در گیر کامل است. حالت دنیس لاوانت). اما Vidocq حیله گر مدت طولانی در آنجا نخواهد ماند ، با یک زندانی به نام Nathanael (آگوست دیهل) همراه شوید تا از زیر آن زیر آب استفاده کند.

بعد از گذشت چندین سال ، جایی که می توانیم وسایل نقلیه فروش Vidocq را در پاریس تحت یک هویت کاذب مشاهده کنیم. او با یک وانت بزرگ و روسپی به نام آنت (بازیگر اسکاتلندی فریا مورور) از مسیرها عبور می کند که باعث می شود او یک مشکل بزرگ ایجاد کند. با این حال این احساس را پیدا می کنید که ویدوکچ مشکل را دوست دارد ، یا حداقل او را دوست دارد ، زیرا به زودی خود را درگیر یک داستان جنایتی پیچیده می کند که میلاارد و ناتانائل را با نتایج مرگبار به زندگی خود باز می گرداند.

هنگامی که این اتفاق افتاده است ، Vidocq در حال حاضر از کارآگاهان به کارآگاه شهر تبدیل شده است و به رئیس پلیس محلی هنری (پاتریک چزنیس) کمک می کند تا شمار بسیاری از مجرمان را که زمانی در کنار او بودند ، دستگیر کند. یک زیر مجموعه کامل وجود دارد که شامل تعقیب هنری از یک لژیون d’Honneur و تراز وی با یک بارونس قدرتمند (اولگا کورلنکو) است که مانند نسخه B فیلم Ridicule پاتریس لکونته بازی می کند ، که کلمه اصلی در اینجا است. شاید ریچت بتواند راه خود را با یک اسلحه بشناسد – هرچند که می دانست که پاریس دهه 1800 شلیک بیشتری نسبت به OK Corral دارد – اما تصویر او از فتنه اتاق طراحی (با فابریس لوچینی به عنوان مأمور بی رحمانه پلیس ناپلئون ، Fouche) خنده دار است. .

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود دوبله فارسی فیلم امپراطوری از پاریس The Emperor of Paris 2018

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!