logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن دور دنیا در 80 روز

دانلود انیمیشن Around the World in 80 Days 2021 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن دور دنیا در 80 روز
دانلود انیمیشن دور دنیا در 80 روز

با اوج گرفتن تعطیلات مدرسه، دو انیمیشن جدید کودکانه وارد اکران سینمای ما می شود. با توجه به تعلیق سفر و تعطیلات تابستانی در حال حاضر برای اکثر مردم، هر دوی این فیلم‌های انیمیشن به مخاطبان جوان این شانس را می‌دهند که جهان را از طریق پرده سینما به روش‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی کشف کنند.

مطمئناً ایمنی در حال حاضر در خط مقدم ذهن همه است، بنابراین قبل از بازدید، حتماً دستورالعمل‌های خاص سینمای محلی خود را بررسی کنید. در همین حال، بسیاری از سینماها از تعطیلی به عنوان فرصتی برای بهبود و نوسازی سالن‌های خود استفاده کرده‌اند تا همه ما بتوانیم از بهترین تجربه سینمایی ممکن لذت ببریم.

دور دنیا در 80 روز

این انیمیشن بر اساس رمان ماجراجویی محبوب قرن نوزدهم اثر ژول ورن، حیوانات را جایگزین انسان می‌کند و مفهوم کاوش و جغرافیا را برای مخاطبان جوان‌تر جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. در مرکز داستان Passepartout قرار دارد، یک میمون مارموست کوچولو که به خوبی مطالعه شده و به نظر نمی رسد ماجراجویی را از ذهن خود دور کند. او که عمر جوان خود را صرف مطالعه تمام شگفتی های جهان و آموختن نحوه پیمایش کرده است، آرزوی بازدید و کاوش در همه مکان های کتاب هایش را دارد، اما مادر بیش از حد محافظش قصد دارد او را در خانه ایمن نگه دارد. با این حال، زمانی که پاسپارتو با فیلیاس قورباغه، همکار باهوش و عجیب و غریب برخورد می‌کند، خود را درگیر شرط‌بندی میلیون‌ها دلار می‌بیند. سفر به دور دنیا در یک رکورد 80 روزه.

همچنین جدید در سینما
کونی و گربه

این داستان کودکانه متحرک شیرین از آلمان حاوی انبوهی از حیوانات زیبا است و از ماجراجویی و هیجان کودک بودن و کاوش در یک مکان جدید صحبت می کند. کونی مدت‌ها منتظر اولین سفر مدرسه‌اش با دوستانش به قلعه‌ای قدیمی در حومه شهر بود، اما وقتی متوجه شد که گربه‌اش مائو تصمیم گرفته است در وسایلش پنهان شود و برای سوار شدن به همراهش بیاید، باید راهی برای نگه داشتن مائو پیدا کند. راز از معلمانش کونی به همراه بهترین دوستانش آنا و سایمون، زمانی که همه چیز از قلعه ناپدید می شود، خود را در یک راز گرفتار می یابد، آیا آنها می توانند به موقع مقصر را پیدا کنند؟

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن دور دنیا در 80 روز Around the World in 80 Days 2021 با دوبله فارسی

نظرات

  1. ناشناس
    ناشناس

    دوبله فارسی هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید!