logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود انیمیشن Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن خرگوش سامورایی دوبله فارسی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles 2022

دانلود انیمیشن خرگوش سامورایی دوبله فارسی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles 2022

خرگوش سامورایی: تواریخ یوساگی (به انگلیسی: Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles) یک مجموعه تلویزیونی استریم اکشنکمدی انیمیشن CGI است که توسط داگ و کندی لنگدیل ساخته شده است. این نمایش بر اساس کتاب‌های کمیک Usagi Yojimbo اثر Stan Sakai ساخته شده است. برخلاف منبع اصلی آن که در آن کمیک ها در گذشته اتفاق می افتد، نمایش در آینده اتفاق می افتد و میاموتو اوساگی قهرمان اصلی فیلم نیست.

این سریال که توسط نتفلیکس انیمیشن، اتمی هیولا پروداکشنز، دارک هورس انترتینمنت و انیمیشن Gaumont تولید شده است، در 28 آوریل 2022 در نتفلیکس به نمایش درآمد. فصل دوم در 1 سپتامبر 2022 منتشر شد.

خرگوش Samurai: The Usagi Chronicles در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و بر روی خرگوش نوجوان یویچی، که از نوادگان میاموتو اوساگی است، و گروه همراهان عجیب و غریبش (Gen، Kitsune و Chizu) در حالی که از شهر Neo Edo در برابر تهدید دفاع می‌کنند، می‌پردازد. کاگهیتو و یوکای.

 

این مجموعه برای اولین بار در فوریه 2018 اعلام شد که یک اقتباس CGI از کمیک در دست ساخت از انیمیشن Gaumont است. در اواسط جولای 2020، گومونت اظهار داشت که این اقتباس سریالی در نتفلیکس با عنوان خرگوش سامورایی: تواریخ یوساگی با همکاری نتفلیکس انیمیشن خواهد بود. شرکت‌های سازنده Atomic Monster Productions و Dark Horse Entertainment نیز با این سریال درگیر هستند و استودیوی 88 Pictures مستقر در بمبئی انیمیشن CGI را مدیریت می‌کند. Khang Le به عنوان مدیر هنری فعالیت می کند.

داگ و کندی لنگدیل به عنوان دونده نمایش و همچنین تهیه کننده اجرایی فعالیت می کنند. در رویداد مجازی Comic-Con@Home در جولای 2021، صداپیشگان اصلی سریال با دارن بارنت در نقش اصلی یویچی اوساگی مشخص شد.[6] در آوریل 2022، یوکی ماتسوزاکی اعلام کرد که دوباره نقش خود را در نقش میاموتو اوساگی بازی خواهد کرد. او قبلا صداپیشگی این شخصیت را در سال 2012 از سری انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles انجام داده بود.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن خرگوش سامورایی دوبله فارسی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!